Συγκλονιστικά νέα για τα Lidl

Αφορά όλους τους πελάτες

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Συγκλονιστικά νέα για τα Lidl

Ο θεσμός των Supermarket Awards ανέδειξε για μία ακόμη χρονιά τις πιο ουσιαστικές πρωτοβουλίες, μέσω των οποίων κορυφαίες επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ και προμηθευτές FMCG και υπηρεσιών, κατάφεραν να επιτύχουν σημαντικούς στόχους τόσο στο οικονομικό όσο και στο κοινωνικό πεδίο. Μέσα σε αυτές ανήκουν και τα καταστήματα Lidl.

Συγκεκριμένα η Lidl Ελλάς απέσπασε:

  • Gold βραβείο στην κατηγορία «Αριστεία στην Εφοδιαστική Αλυσίδα» για την αυτοματοποιημένη παραγγελία φρέσκων προϊόντων. Μια μετεξέλιξη του υπάρχοντος τρόπου παραγγελίας με βελτιωτικές προσεγγίσεις, καθώς μέσω χρήσης τεχνολογίας server και ηλεκτρονικών προγραμμάτων δημιουργούνται ηλεκτρονικές λίστες παραγγελίας, άμεσα και γρήγορα.
  • Gold βραβείο στην κατηγορία «Αποτελεσματική Ενεργειακή Διαχείριση» για τις επιτυχημένες πρακτικές διαχείρισης ενέργειας. Σε ένα περιβάλλον διαρκώς αυξανόμενων ενεργειακών αναγκών, με παράλληλη ανάπτυξη όλου του εγκατεστημένου εξοπλισμού και των προσφερόμενων υπηρεσιών και προΐόντων της, η Lidl Ελλάς κατάφερε να βελτιώσει όλους τους ειδικούς δείκτες κατανάλωσης ενέργειας και επομένως την ενεργειακή της απόδοση, για όλους τους τύπους ακινήτων της.
  • Gold βραβείο στην ενότητα «Private Label (Προϊόντα /Σειρές PL)» για τον «Φούρνο» των καταστημάτων Lidl. Η Lidl Ελλάς επιλέγει τους καλύτερους παρασκευαστές και φροντίζει να τηρούνται όλες οι απαραίτητες προδιαγραφές ποιότητας. Όλα τα αρτοσκευάσματά ψήνονται στους σύγχρονους αυτοκαθαριζόμενους φούρνους και τοποθετούνται σε ειδικά ράφια, για να διατηρούνται φρέσκα μέχρι τη στιγμή που θα τα επιλέξουν οι καταναλωτές, τηρώντας τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία «Τεχνολογίες, Συστήματα ή Τεχνικές Διοίκησης» για το έργο Smart Organization - Digital Collaboration. Το νέο πλαίσιο της «Έξυπνης Οργάνωσης» προωθεί το τρίπτυχο «αμεσότητα-αποτελεσματικότητα-ανταλλαγή» το οποίο συνεπάγεται την επιτυχημένη οργάνωση, αποτελεσματική παρακολούθηση των εξελίξεων, την αμφίδρομη επικοινωνία στρατηγικών θεμάτων μεταξύ της Διοίκησης και των Στελεχών, ηλεκτρονικά, επιτρέποντας την πρόσβαση στη νέα οργάνωση, σε αρχεία και δεδομένα από οποιαδήποτε συσκευή iPad, PC, laptop και κινητό.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία «Στρατηγική Social Media» για το «Φυλλάδιο Προσφοράς #apotalidl». H Lidl Ελλάς ηγήθηκε της προσπάθειας για ένα καλύτερο αύριο καλώντας τον κόσμο μέσω της ιστοσελίδας fylladioprosforasapotalidl.gr να μοιραστεί «ηλεκτρονικά» το μήνυμα αγάπης και αλληλεγγύης του «Φυλλαδίου Προσφοράς #apotalidl». Συνολικά, πραγματοποιήθηκαν 40.083 shares με αποτέλεσμα να προσφερθεί ισάριθμο ποσό σε αξία προϊόντων στους οργανισμούς Ανοιχτή Αγκαλιά, Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Προσφοράς, Μπορούμε και Χαμόγελο του Παιδιού.
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία «Μάρκετινγκ & Διαφήμιση» για την Επετειακή καμπάνια "20 χρόνια Lidl Ελλάς". Η Lidl Ελλάς με αφορμή τον εορτασμό των 20 χρόνων δραστηριοποίησής της στην Ελλάδα, γιόρτασε με μια integrated marketing campaign την επέτειό της με το καταναλωτικό κοινό αποδεικνύοντας μέσω τηλεοπτικών και digital spots, διαγωνισμών, ενεργειών και επετειακών προϊόντων, ότι κάνει την κάθε μέρα να αξίζει.

Η Lidl Ελλάς θα συνεχίσει να πρωτοπορεί, να καινοτομεί, να εξελίσσεται συμβάλλοντας σε ένα βιώσιμο, καλύτερο αύριο για την κοινωνία, την οικονομία και το περιβάλλον.

Δείτε εδώ αναλυτικά τις σούπερ προσφορές που ξεκινάνε σήμερα στα Lidl

Έκτακτο: Κρούσμα κορωνοϊού στα Lidl - Σε αυτή την περιοχή κλείνει το κατάστημα

Θα διενεργηθεί απολύμανση σε όλους τους χώρους του καταστήματος από εξειδικευμένη εταιρία, ώστε να δοθεί το πιστοποιητικό απολύμανσης, ενώ θα πεταχτούν όλα τα φρέσκα προϊόντα καθώς και τα προϊόντα αρτοποιείου έψησης (bake off) και θα αντικατασταθούν με νέα μετά την απολύμανση.

Όλοι οι υπόλοιποι εργαζόμενοι θα υποβληθούν σε μοριακό τεστ ανίχνευσης κορωνοϊού Covid-19 και θα ακολουθήσουν τις σχετικές οδηγίες του ΕΟΔΥ τόσο σε περίπτωση θετικού όσο και αρνητικού αποτελέσματος, ενώ το κατάστημα θα επαναλειτουργήσει με νέο προσωπικό.

H Lidl Ελλάς διαβεβαιώνει τους εργαζομένους και τους καταναλωτές ότι θα συνεχίσει να τηρεί τα υψηλά πρότυπα υγιεινής και ασφάλειας εφαρμόζοντας αυστηρά όλα τα προβλεπόμενα υγειονομικά πρωτόκολλα και μέτρα ασφάλειας βάσει των υποδείξεων των αρμόδιων αρχών αλλά και της πιστοποίησης Covid Shield από τον φορέα TÜV AUSTRIA Hellas που έχει λάβει στο ανώτατο επίπεδο «Εxcellent» και ελέγχεται συνεχώς.

Δείτε στο Athensmagazine.gr σε ποια περιοχή υπήρξε κρούσμα κορωνοϊού στα καταστήματα Lidl

TAGS