H Lidl ταράζει τα νερά της αγοράς - Ανακοίνωσαν δυο νέες ατρόμητες συνεργασίες

Καταναλωτές σας αφορά

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
H Lidl ταράζει τα νερά της αγοράς - Ανακοίνωσαν δυο νέες ατρόμητες συνεργασίες

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl πραγματοποίησε μια εκδήλωση αφιερωμένη στο όραμα της για τη δημιουργία μιας δυναμικής Ελλάδας την Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου στο Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών, παρουσία εκπροσώπων θεσμικών φορέων και εκπροσώπων των ΜΜΕ. Μεταξύ άλλων ανακοίνωσε και δυο νέες ατρόμητες συνεργασίες!

Στο πλαίσιο αυτής, παρουσιάστηκε το στρατηγικό πλάνο της εταιρίας για την ανάπτυξη και βιωσιμότητα της οικονομίας, της κοινωνίας και του περιβάλλοντος, ενώ παρουσιάστηκαν στοιχεία από την πέμπτη κατά σειρά μελέτη κοινωνικο-οικονομικής επίδρασης της Lidl στην Ελλάδα για την περίοδο Μαρτίου 2019 - Φεβρουαρίου 2020, η οποία προσδιορίζει και αξιολογεί τις επιδράσεις που δημιουργούνται από τη λειτουργία της εταιρίας στην Ελλάδα, για την οικονομία και την κοινωνία της χώρας.

«Είμαστε κοινωνικοί συνοδοιπόροι, πολύ περισσότερο στις περιόδους κρίσης. Γιατί στις δύσκολες στιγμές η ευθύνη πέφτει βαρύτερη στους ώμους μας. Όσο μεγαλύτερη η εταιρεία, τόσο μεγαλύτερη η ευθύνη της να στηρίξει, να συσπειρώσει τον κοινωνικό ιστό», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Ιάκωβος Ανδρεανίδης, Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς.

Αναφορά έγινε και στους δείκτες της εταιρίας για το οικονομικό έτος 2019 -2020, καθώς επιτεύχθηκε σημαντική αύξηση τζίρου, κλείνοντας θετικά σε ποσοστό 8,8%, με αύξηση της επισκεψιμότητας στα καταστήματα και με «μεγαλύτερο» καλάθι αγορών.

Παράλληλα παρουσιάστηκε το αναπτυξιακό πλάνο της εταιρίας για την επόμενη τριετία, το οποίο περιλαμβάνει συνολικές επενδύσεις ύψους 350 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβανομένης της επέκτασης του δικτύου καταστημάτων, με 11 νέα σημεία μέχρι το 2022.

Επιπλέον ανακοινώθηκαν δύο καίριας σημασίας συνεργασίες της Lidl Ελλάς, οι οποίες θα αφήσουν το αποτύπωμά τους στην ελληνική κοινωνία, επισφραγίζοντας την ουσιαστική συνεισφορά της εταιρίας στη χώρα.

Η Lidl Ελλάς ξεκινά συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Α.Κ. Λασκαρίδη κάτω από την ομπρέλα του προγράμματος «Ελλάδα χωρίς Πλαστικά μιας Χρήσης», της κοινής πρωτοβουλίας του Υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας και του Κοινωφελούς Ιδρύματος A.K. Λασκαρίδη. Πρόκειται για την πρώτη δράση ανοιχτής καινοτομίας με στόχο την ενεργοποίηση της κοινωνίας και των επιχειρήσεων για τη δημιουργία πρωτότυπων εφαρμογών που συμβάλλουν, μέσα από την τεχνολογία και την ψηφιοποίηση, στους στόχους της εκστρατείας, ανοίγοντας τον δρόμο και σε άλλες πρωτοβουλίες με θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, αλλά και ανταγωνιστικότητα στην αγορά.

«Η Lidl Ελλάς, μια εταιρία με σαφή, στρατηγικό προσανατολισμό στη βιωσιμότητα σε πολλά επίπεδα, υποστηρίζει αυτό το σημαντικό έργο που θα φέρει στο ίδιο τραπέζι πρόσωπα και ομάδες που θα κάνουν την περιβαλλοντική πρόκληση πηγή δημιουργίας» επεσήμανε η Δρ. Αγγελική Κοσμοπούλου, Εκτελεστική Διευθύντρια του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανασίου Λασκαρίδη.

Η συνεργασία της Lidl Ελλάς με το Κοινωφελές Ίδρυμα Α.Κ. Λασκαρίδη συνάδει απόλυτα με την πρωτοβουλία REset Plastic, τη διεθνή στρατηγική του ομίλου Schwarz για το πλαστικό, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς, και συγκεκριμένα στο πεδίο δράσης REsearch για την υποστήριξη ερευνών με σκοπό την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων για την προστασία των φυσικών πόρων.

Επίσης, με αφορμή τον εορτασμό για τα 200 χρόνια από την επανάσταση του 1821, η Lidl Ελλάς προχωρά στην υλοποίηση ενός έργου μεγάλης πολιτιστικής, ιστορικής και συναισθηματικής αξίας, προσφέροντας στους Έλληνες μία σημαντική εθνική πολιτιστική κληρονομιά. Πρόκειται για μια σειρά πολιτιστικών δράσεων με στόχο τον αναστοχασμό πάνω στον διαχρονικό ρόλο και τη σημασία του τραγουδιού στη διαμόρφωση της ιστορικής μνήμης, της συλλογικής ταυτότητας και της εθνικής αυτογνωσίας. Μέσα από 63 τραγούδια, θα δοθεί η Ιστορία του τόπου από το 1821 έως σήμερα. Τον γενικό συντονισμό και την καλλιτεχνική επιμέλεια θα έχει ο Σταύρος Ξαρχάκος, σε συνεργασία με τον Λάμπρο Λιάβα, καθηγητή εθνομουσικολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών.

«Tη δυναμική και διαχρονικότητα της ελληνικής μουσικής παράδοσης έρχεται να προβάλει η πρόταση-δράση που προγραμματίζουμε στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 200 χρόνια από την Εθνεγερσία, με την πρωτοβουλία κι ευγενική υποστήριξη της Lidl Ελλάς», δήλωσε ο μουσικοσυνθέτης Σταύρος Ξαρχάκος.

Η Lidl Ελλάς δραστηριοποιείται εδώ και είκοσι ένα χρόνια στην Ελλάδα, έχοντας ως πυλώνες την αξιοπιστία, την υγιή επιχειρηματικότητα και τη χρηστή εταιρική διακυβέρνηση, συμβάλλοντας «Στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο».

Δείτε εδώ την ανακοίνωση του Σκλαβενίτη! Προσοχή μπορεί να πέσετε θύμα απάτης...

Έκτακτο παράρτημα από τα Lidl - Καταναλωτές προσοχή αν λάβετε αυτό το email

Lidl ανακοίνωση

Μεγάλη προσοχή εφιστά η εταιρεία Lidl στους καταναλωτές της! Κυκλοφορεί και διαδίδεται ένα email που μπορεί να σας βάλει σε μεγάλους μπελάδες! Ενημερωθείτε με το παρακάτω έκτακτο παράρτημα!

Σύμφωνα με το thessaliaeconomy, οργανωμένο κύκλωμα εξαπάτησης ελληνικών επιχειρήσεων αποκάλυψε με δηλώσεις του ο αντιπρόεδρος της Bright Special Lighting, Νίκος Βασιλείου. Ανέφερε χαρακτηριστικά ότι "πριν από μερικές εβδομάδες δεχτήκαμε μέσω e-mail παραγγελίες προϊόντων από διεύθυνση, που αντιστοιχούσε στον…υπεύθυνο προμηθειών του γαλλικού κολοσσού Vinci.

Στο e-mail αυτό υπήρχε σφραγίδα της Vinci και στοιχεία του στελέχους, το οποίο επιβεβαιωνόταν και από μία αναζήτηση στο… Google". Η ελληνική εταιρεία ζήτησε στοιχεία τραπεζών για να προχωρήσει την παραγγελία και της έδωσε λογαριασμούς σε…επτά τράπεζες. Τα προϊόντα θα έπρεπε, βάσει της παραγγελίας, να παραδοθούν σε ένα μεγάλο project, που ετοιμάζουν στον Τάμεση, στο Λονδίνο. Και η εξόφληση της παραγγελίας θα γινόταν μετά την παράδοση.

Ήθελε περίπου ένα μήνα να ετοιμαστεί η παραγγελία, ωστόσο μετά από 15 ημέρες ήρθε ένα e-mail στην Bright από την… Lidl France, η οποία ζητούσε κάποια φωτιστικά. "Κάναμε τις προσφορές μας και εκείνοι μας έκαναν μία παραγγελία ύψους 300.000 ευρώ. Και το συγκεκριμένο στέλεχος της Lidl το αναζητήσαμε στο Διαδίκτυο και βρήκαμε όντως ότι πρόκειται για υπαρκτό πρόσωπο, με συνεντεύξεις στο youtube κ.ο.κ.”, τόνισε ο κ. Βασιλείου, ο οποίος πρόσθεσε ότι "μας ενημέρωσαν, ωστόσο, ότι είχε πάρει τα δικαιώματα στην Αγγλία και ήθελε να παραδώσουμε τα εμπορεύματα εκεί. Τότε, πονηρευτήκαμε και σκεφτήκαμε ότι δεν μπορεί να είναι σύμπτωση και οι δύο γαλλικές εταιρείες να θέλουν παράδοση στην…Αγγλία και το κυριότερο χωρίς προκαταβολή".

Ακόμη, προξένησε εντύπωση στα στελέχη της Bright πως από την πλευρά της Lidl γίνονταν συνεχόμενες παραγγελίες (π.χ. 70.000, 70.000 και 100.000 ευρώ) για προϊόντα, που δεν είχαν δει σε κάποιο δείγμα. Τότε, αποκαλύφθηκε ότι πρόκειται για απάτη, αφού, όπως ανέφερε ο Νίκος Βασιλείου, "καλέσαμε στη Lidl France και μας επιβεβαίωσαν ότι είναι αληθινά τα στοιχεία, που τους δώσαμε για το στέλεχός τους, ωστόσο εκείνο δεν γνώριζε καν το συγκεκριμένο θέμα! Την ίδια απάντηση λάβαμε και από τη Vinci France, η οποία μάλιστα παραδέχτηκε ότι και άλλες επιχειρήσεις έχουν αναφέρει παρόμοια περιστατικά, επιβεβαιώνοντας δηλαδή ότι πρόκειται για οργανωμένο κύκλωμα, που κάνει τέτοιες απάτες".

Πώς έγινε η απάτη;

Κατά κανόνα, ελληνική παραγωγική ή εμπορική εταιρεία λαμβάνει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από πρόσωπο φερόμενο ως αγοραστή μεγάλης αλυσίδας λιανικού ή χονδρικού εμπορίου, με το οποίο εκδηλώνει, συνήθως επείγον, ενδιαφέρον παραγγελίας. Στόχος είναι είτε η απόκτηση και μη εξόφληση της παραγγελίας, είτε η απόσπαση των προσωπικών ή οικονομικών δεδομένων του συνομιλητή του.

Ο αποστολέας του μηνύματος συνήθως χρησιμοποιεί παραπλανητική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που παραπέμπει, αλλά δεν αντιστοιχεί στο πραγματικό domain name της επιχείρησης, της οποίας την επωνυμία καταχράται.

Συνήθως στα e-mail, που στέλνει ο φερόμενος αγοραστής, εμφανίζει μόνο κινητό τηλέφωνο στα στοιχεία επικοινωνίας του, το οποίο δεν είθισται, τουλάχιστον μεταξύ αγοραστών μεγάλων επιχειρήσεων, όπως και η γλώσσα-σύνταξη-γραμματική, που χρησιμοποιεί, να μην είναι η αναμενόμενη από υπάλληλο μεγάλης εταιρείας. Μιας και αναφερθήκαμε στα Lidl, δείτε εδώ μια σούπερ συνεργασία που έκανε.

TAGS