Κυριακή, 17 Ιανουαρίου 2021 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Ο θρύλος του Σκλαβενίτη καταρρέει - Καταγγελία "φωτιά" στην δημοσιότητα για τις συνθήκες εργασίας

Ξεσηκωμένοι οι εργαζόμενοι

Ο θρύλος του Σκλαβενίτη καταρρέει - Καταγγελία
Ενημέρωση 19.10.2020 09:20
Από Youweekly Team

Ο Σκλαβενίτης ανέκαθεν ήταν ένα θρύλος όσον αφορά τις άριστες συνθήκες εργασίας που προσέφερε στους εργαζομένους του αλλά και το πόσο βαθιά έβαζε το χέρια στις τσέπες για τους μισθούς, δείτε εδώ πόσα παίρνει ένας εργαζόμενος. Ωστόσο, σήμερα έρχεται στο φως μια καταγγελία που... ανατρέπει τα πάντα.

Όπως αναγράφεται στην aftodioikisi.gr σε σύσκεψη καλεί ο Σύλλογος Εμποροϋπαλλήλων Αθήνας τους εργαζόμενους στα super market «Σκλαβενίτης». Η σύσκεψη ήταν προγραμματισμένη να ξεκινήσει χθες 18/10 στις 11 π.μ, στα γραφεία του Συλλόγου. Θέμα της το εξής: «Ενημέρωση – Συζήτηση – Οργάνωση με βάση τις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στην εταιρεία με αφορμή και την πανδημία».

Η καταγγελία για τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Σύλλογος Εμποροϋπαλλήλων Αθήνας που δημοσιεύει ο 902.gr, περιγράφονται και καταγγέλλονται τα παρακάτω:

«Η εργοδοσία όσα βραβεία και πιστοποιήσεις και να πάρει, για το πόσο «καλοί εργοδότες» είναι και πώς αντιμετωπίζουν τον κορωνοϊό, εμείς οι εργαζόμενοι γνωρίζουμε από πρώτο χέρι πόσο εκτεθειμένοι είμαστε και με τι όρους δουλεύουμε» υπογραμμίζει ο Σύλλογος, καταγγέλλοντας πως «με την όλο και αυξανομένη επιβεβαίωση κρουσμάτων σε καταστήματα, η εργοδοσία κάνει απολύμανση και ανοίγει εντός μερικών ωρών με »δανεικό» προσωπικό από άλλα καταστήματα της αλυσίδας», που είτε δεν ενημερώθηκε για το συμβάν, είτε πήγε γιατί του είπαν «πρέπει να πας».

Καταγγέλλει επίσης την εντατικοποίηση στα καταστήματα που έστειλαν προσωπικό σημειώνοντας πως «όλα αυτά για να μη χαθεί ούτε ένα ευρώ!», ενώ «όπου γίνονται τεστ Covid-19 οι εργαζόμενοι αναγκάζονται να υπογράφουν υπεύθυνη δήλωση ώστε μόνο η εταιρεία να λαμβάνει τα αποτελέσματα λες και οι εργαζόμενοι είναι περιουσιακό της στοιχείο». Προσθέτει ότι εργαζόμενοι που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες «συνεχίζουν να δουλεύουν δίπλα μας παίζοντας τη ζωή τους κορόνα – γράμματα αφού δεν μπορούν να βγουν σε αναστολή σύμβασης και να ζήσουν με το επίδομα των 534 ευρώ».

Αναφορικά με τις εργασιακές σχέσεις σημειώνει ότι «η πλειοψηφία των προσλήψεων πριν αλλά και με τη συνεργασία με την πλατφόρμα e-food, γίνεται με τους χειρότερους όρους (ορισμένου χρόνου, 1 μήνα έως 3μηνες, 6ήμερες – 6ωρες χωρίς ρεπό ή και τριήμερες/διαλείπουσες) με σκοπό να αξιοποιηθούν αυτοί οι συνάδελφοι, ως πιο «φθηνοί» και να χτυπήσουν τις ήδη τσακισμένες από δικαιώματα και μισθολογικά συμβάσεις μας».

«Ακόμα και αυτά που συμβαίνουν έξω από τα καταστήματα, τα γραφεία ή τις αποθήκες πρέπει να μας απασχολούν. Που στοιβαζόμαστε σαν σαρδέλες στα ΜΜΜ, που δεν έχει παρθεί κανένα ουσιαστικό μέτρο για την ασφαλή μόρφωση των παιδιών μας στα σχολεία, που οι ελλείψεις στα νοσοκομεία και στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα μας οδηγεί στο να βάζουμε βαθιά το χέρι στην τσέπη, καταφεύγοντας στα ιδιωτικά ιατρεία και νοσοκομεία», υπογραμμίζει και προσθέτει πως «απέναντι στα πρωτόκολλα της κυβέρνησης και της εργοδοσίας να αντιτάξουμε τα δικά μας πρωτόκολλα και τις δικές μας ανάγκες. Δούλοι του 21ου αιώνα δεν θα γίνουμε».

«Αμέτρητα τα προβλήματα σε κάθε χώρο δουλειάς, μα μία και μοναδική η λύση τους. Όλα κατακτήθηκαν με οργάνωση και αγώνα», τονίζει και παραθέτει ένα πλαίσιο αιτημάτων.

Συγκεκριμένα διεκδικεί:

  • 8ωρο – 5ήμερο για όλους τους εργαζόμενους.
  • Μετατροπή όλων των συμβάσεων ορισμένου χρόνου, με συμβάσεις αορίστου χρόνου και πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα. Καμία απόλυση εργαζόμενου.
  • Προληπτικά και επαναλαμβανόμενα τεστ σε όλους τους εργαζόμενους.
  • Ατομικά Μέσα Προστασίας σε κάθε εργαζόμενο και όχι λίγα για κοινόχρηστη χρήση.
  • Καμία επιβάρυνση ωραρίου σε περίπτωση απουσίας εργαζομένου λόγω Covid-19.
  • Άδεια πλήρους μισθολογικής και ασφαλιστικής κάλυψης σε όσους συναδέλφους ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες.
  • Άμεση ενημέρωση των εργαζομένων όταν παρουσιάζεται κρούσμα σε κάποιο κατάστημα.

Πηγή: https://www.aftodioikisi.gr/

Έκτακτο ανακοινωθέν από Σκλαβενίτη - Τι συνέβη λίγες ημέρες μετά το πρώτο κρούσμα κορωνοϊού σε κατάστημα

Πριν από λίγους μήνες και συγκεκριμένα τον Αύγουστο ένα κρούσμα κορωνοϊού έκανε την εμφάνιση του σε κατάστημα των σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης - δείτε εδώ σε ποια περιοχή! Μετά το περιστατικό η εταιρεία αποφάσισε να κινηθεί έξυπνα και με μια ανακοίνωση σήμερα ενημερώνει τους πελάτες της πως πήρε την πιστοποίηση “Covid Shield”.

Τι είναι η πιστοποίηση Covid Shield που πήραν τα καταστήματα Σκλαβενίτης

Με βασική Αρχή το “Πρώτα και πάνω από όλα ο Άνθρωπος”, η ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, από την πρώτη στιγμή εμφάνισης της πανδημίας μέχρι και σήμερα, λειτουργεί υπεύθυνα και θέτει σε προτεραιότητα την προστασία της υγείας και της ασφάλειας των Εργαζομένων, των Πελατών και των Συνεργατών της. Στο πλαίσιο αυτό φρόντισε από πολύ νωρίς να εφαρμόσει στο σύνολο των εγκαταστάσεών της μία ολοκληρωμένη πολιτική και αυστηρά μέτρα προστασίας, με στόχο τον περιορισμό μετάδοσης και εξάπλωσης του κορονοϊού.

Το σχήμα πιστοποίησης “Covid Shield” αποτελεί ένα από τα πιο αυστηρά συστήματα πανελλαδικά και καθορίζει συγκεκριμένες διαδικασίες που οι εξεταζόμενες επιχειρήσεις πρέπει να εφαρμόζουν προκειμένου να λάβουν την ανώτατου επιπέδου πιστοποίηση. Οι διαδικασίες αυτές επαληθεύουν ότι ο μηχανισμός και τα μέτρα που έχει υιοθετήσει η εκάστοτε εταιρεία είναι πάντα εναρμονισμένα με τα τρέχοντα επιδημιολογικά δεδομένα και τις οδηγίες των αρχών, και συμβάλλουν στην πρόληψη εισροής ή εξάπλωσης της νόσου.

Κατόπιν της διεξαγωγής των σχετικών ελέγχων στο σύνολο των αξιολογούμενων σημείων, η ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ πιστοποιήθηκε για την πλήρη εφαρμογή όλων των μέτρων που προβλέπει μια τέτοιου υψηλού επιπέδου πιστοποίηση, και δεσμεύεται για την πιστή εφαρμογή τους προκειμένου να συμβάλλει στην προάσπιση της Δημόσιας Υγείας.

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Έκτακτη είδηση για τους εργαζόμενους του Σκλαβενίτη

Έκτακτο ανακοινωθέν από Σκλαβενίτη - Απομακρύνεται άμεσα αυτό το προϊόν από το σπίτι σας

Share