"Φράκαρε" η Γενική Ταχυδρομική - Η επίσημη ανακοίνωση για τις παραδόσεις των δεμάτων

Σε αναστάτωση και εκνευρισμό οι πολίτες

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα

Μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες, η Γενική Ταχυδρομική, επιβεβαίωσε το «έμφραγμα» των υπηρεσιών καθώς ουσιαστικά σταμάτησε να δέχεται νέες παραγγελίες μέχρι να διανείμει ένα μεγάλο όγκο από αυτές που έχει ήδη.

Οι πληροφορίες λένε ότι η Γενική Ταχυδρομική είχε στο κέντρο διαλογής στην Αθήνα πάνω από 500 χιλιάδες παραγγελίες. Έτσι, θα κάνει παραδόσεις και μέσα στο Σαββατοκύριακο, προκειμένου να εξυπηρετήσει τις παλιές παραγγελίες αλλά όσοι κάνουν τις τελευταίες ώρες αγορές θα είναι σαν να τις κάνουν από την επόμενη εβδομάδα.

Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, ενδέχεται να μπει πλαφόν στα καταστήματα στον αριθμό αποστολών και στο βάρος των δεμάτων.

Η εταιρεία ενημερώνει ότι οι όγκοι παραγγελιών που καλείται να εξυπηρετήσει είναι αυξημένοι και 60% αυξημένους σε σχέση με την περίοδο «κανονικότητας» και πλέον έλαβε την απόφαση να αναστείλει δύο από τις υπηρεσίες της. Το ίδιο συμβαίνει και με τα Jumbo, διαβάστε εδώ την επίσημη ανακοίνωση.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Γενικής Ταχυδρομικής

«Η απρόβλεπτα παρατεταμένη αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων λιανικής πώλησης και η εντελώς αστάθμητη πρόβλεψη ως προς τον χρόνο επαναλειτουργίας τους έχουν δημιουργήσει ασφυκτικές πιέσεις σε όλα τα δίκτυα μεταφορών. Η πίεση αυτή αναμένεται να ενταθεί τις επόμενες μέρες λόγω της εορταστικής περιόδου, αφού, κατά παράδοση, αυτό το χρονικό διάστημα παρατηρείται κατακόρυφη αύξηση λιανικών πωλήσεων που υπό τις παρούσες συνθήκες εξυπηρετούνται στο σύνολό τους από ηλεκτρονικές αγορές και άρα καταλήγουν στον αγοραστή μέσω υπηρεσιών ταχυμεταφοράς.

Στη Γενική Ταχυδρομική έχουμε έγκαιρα δημιουργήσει τις αναγκαίες υποδομές ώστε να μπορούμε να διεκπεραιώσουμε όγκους έως και 60 % αυξημένους σε σχέση με την περίοδο «κανονικότητας». Παρά ταύτα η πίεση που ασκεί η αγορά ξεπερνάει ήδη αυτή τη δυνατότητα με άμεση συνέπεια τη δημιουργία δυσλειτουργικών φαινομένων [καθυστερήσεις, λάθη, ζημιές, παράπονα κτλ]. Δεν είναι χωρίς σημασία η επισήμανση ότι σε όχι λίγες περιπτώσεις παρατηρείται πλήρης αδυναμία κατανόησης από χρήστες [αποστολείς ή παραλήπτες], αδυναμία που σχετίζεται με την εντελώς λανθασμένη [και σαφώς υποτιμημένη] άποψη για τη συγκεκριμένη υπηρεσία που αποτελεί το βασικό επιχειρηματικό αντικείμενο της Γενικής Ταχυδρομικής.

Κάτω από αυτές τις συνθήκες και για όσο διαρκεί αυτή η μη ομαλή κατάσταση είμαστε υποχρεωμένοι να λάβουμε κάποια μέτρα έτσι ώστε αφενός μεν να διατηρήσουμε ως Γενική Ταχυδρομική ένα καλό επίπεδο υπηρεσιών αφετέρου δε οι άνθρωποι που εργάζονται στη Γενική Ταχυδρομική να μπορούν να δουλεύουν κατά το δυνατόν ανθρώπινα.

Στα πλαίσια αυτά:

1. Αναστέλλονται άμεσα όλες οι πρόσθετες υπηρεσίες πλην της βασικής υπηρεσίας είτε απλής αποστολής είτε αποστολής με αντικαταβολή [ενδεικτικά αναστέλλονται οι αποστολές σπέσιαλ, παράδοση Σάββατο, παράδοση σε Δυσπρόσιτες κτλ]

2. Για κάθε επείγουσα περίπτωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί η νέα υπηρεσία «VIP αποστολή» [προσοχή ! Έχει αυξημένο κόστος, παρέχεται σε συγκεκριμένη περιοχή και δεν έχει απεριόριστες δυνατότητες] που δημιουργήθηκε ακριβώς για τέτοιες περιπτώσεις».

Έκτακτη ανακοίνωση από την Γενική Ταχυδρομική

Σύμφωνα με πληροφορίες μετά από καταγγελίες, οι αρμόδιες ελεγκτικές υπηρεσίες του υπουργείου Ανάπτυξης και της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή πραγματοποίησαν έλεγχο στα γραφεία της Γενικής Ταχυδρομικής στου Ρέντη και σύμφωνα με πηγές του υπουργείου «οι έλεγχοι θα ενταθούν στο σύνολο του κλάδου για να διαπιστωθεί εάν υπάρχει εναρμονισμένη πρακτική». ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

Αυτός είναι ο τίτλος «είδησης» που αρχικά δημοσιεύτηκε σε ένα διαχρονικά περίεργης [τουλάχιστον] συμπεριφοράς site και εν ριπή οφθαλμού αναπαράχθηκε από πλήθος ειδησεογραφικών sites.

Σημειώνουμε λοιπόν ότι:

  • «Σύμφωνα με πληροφορίες» [απόλυτα εξακριβωμένες] η Γενική Ταχυδρομική ΔΕΝ έχει κάνει αυξήσεις τιμολογίων στους πελάτες της.
  • «Σύμφωνα με πληροφορίες» [απόλυτα εξακριβωμένες] ΔΕΝ έχει γίνει καμία σχετική καταγγελία κατά της Γενικής Ταχυδρομικής.
  • «Σύμφωνα με πληροφορίες» [απόλυτα εξακριβωμένες] πολλά από τα sites αυτά ΔΕΝ θα μπορούσαν να υπάρχουν αν δεν ροκάνιζαν τζάμπα χρήμα [κρατικές ενισχύσεις / διαφημίσεις, δηλαδή χρήματα φορολογουμένων]
  • «Σύμφωνα με πληροφορίες» [πιθανολογούμενες σε βαθμό βεβαιότητας] κανένα από αυτά τα sites δεν πρόκειται να δημοσιεύσει ότι ο έλεγχος [και όχι «ντου»] τόσο της Οικονομικής Αστυνομίας όσο και των υπηρεσιών του Υπουργείου Εμπορίου, που καλώς έγιναν, ΔΕΝ εντόπισαν κάτι το μεμπτό σχετικά.

Τέλος, και πάντα «σύμφωνα με πληροφορίες», τα συγκεκριμένα sites ΔΕΝ θα σταματήσουν να παράγουν παρόμοιες «ειδήσεις» παράλληλα με «ειδήσεις» για το πώς περνάνε οι celebrites την καραντίνα του κορονοϊού και τι μας συνιστούν να κάνουμε, ενώ, ΔΕΝ θα ξεχάσουν και τις «ειδήσεις» για τις σχετικές προβλέψεις των επώνυμων καφετζούδων.

Η αλήθεια είναι ότι αυτή τη περίοδο έχουμε λίγη δουλειά παραπάνω και όλοι όσοι δουλεύουμε στη Γενική Ταχυδρομική –ιδιαίτερα οι εργαζόμενοι στην διαλογή και διανομή πακέτων- καταβάλουμε κάθε προσπάθεια ώστε να είμαστε συνεπείς απέναντι σε όσους μας εμπιστεύονται. Δεν τα καταφέρνουμε πάντοτε αλλά καθημερινά προσπαθούμε να προσαρμοζόμαστε στις έκτακτες συνθήκες που έχουν φέρει σοβαρές ανατροπές στη δουλειά και τη ζωή μας.

Η «εταιρική κοινωνική ευθύνη» δεν είναι για μας μια τυπική διατύπωση αλλά ζήτημα ουσίας. Έχουμε άποψη έστω κι αν κάποιους αυτό ενοχλεί. Άλλο ενημέρωση και άλλο «ενημέρωση» για εξυπηρέτηση συμφερόντων και ανελέητο κυνήγι κλικ. Αρπαχτές, αρπαχτικά, αραχνοΰφαντους λιμοκοντόρους και «ευκαιρίες» τα έχουμε απέναντι. ΔΕΝ λαμβάνουμε τζάμπα χρήμα και ΔΕΝ σκορπάμε χαρτζιλίκια. Γιατί ΔΕΝ είμαστε όλοι ίδιοι…

[συντάκτης, Τ. Βαρζακάκος]