Έκτακτη ανακοίνωση από ΕΛΤΑ για τις καθυστερήσεις!

Προσοχή σας αφορά!

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Έκτακτη ανακοίνωση από ΕΛΤΑ για τις καθυστερήσεις!

Όπως η Γενική Ταχυδρομική - που εξέδωσε κι αυτή επίσημη ανακοίνωση λόγω της κατάστασης - έτσι και τα ΕΛΤΑ με την σειρά τους, επειδή δέχτηκαν πάρα πολλά παράπονα από τον κόσμο που αναμένει ακόμα να παραλάβει τις παραγγελίες τους, ξεκαθάρισε τι ακριβώς συμβαίνει με μια ανάρτηση στο επίσημο site.

Η ανακοίνωση στο επίσημο site της ΕΛΤΑ

Αγαπητοί πελάτες,

Δεδομένων των ιδιαζουσών συνθηκών που επέφερε το δεύτερο lockdown, η Black Friday αλλά και η επερχόμενη εορταστική περίοδος, ο όγκος των αποστολών που καλούμαστε να διαχειριστούμε έχει αυξηθεί περισσότερο από οποτεδήποτε στο παρελθόν. Ενδεικτικά, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο όπου δεν υπήρχαν περιοριστικά μέτρα στην αγορά, το ποσοστό της αύξησης φτάνει έως και το 60,8% ενώ σε σχέση με την περίοδο της άνοιξης υπάρχει αύξηση κατά 22,5%. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δοκιμάζονται οι υποδομές τόσο των ηλεκτρονικών καταστημάτων όσο και των ταχυμεταφορών, με συνέπεια να παρατηρούνται ιδιαίτερα στην Αττική, τροποποιήσεις και αποκλίσεις στους συνήθεις χρόνους διακίνησης και παράδοσης.

Σε κάθε περίπτωση σας διαβεβαιώνουμε ότι, η ΕΛΤΑ Courier αξιολογεί καθημερινά την τρέχουσα κατάσταση βάσει επιχειρησιακού σχεδίου με σκοπό την ικανοποίηση των υπερβολικά αυξημένων αναγκών των πελατών της, έχοντας ήδη προβεί στην επέκταση των υποδομών της, την ενίσχυση των διαθέσιμων υλικοτεχνικών και ανθρώπινων πόρων και την αναδιαμόρφωση των υπηρεσιών της, έτσι ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ιδιαίτερες συνθήκες.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη σας.

Πελάτες των ΕΛΤΑ προσοχή!

Με αφορμή συνεχιζόμενα περιστατικά προσπάθειας υποκλοπής προσωπικών στοιχείων πελατών (phishing), ο Όμιλος των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛΤΑ, ΕΛΤΑ Courier) ενημερώνει ότι δεν αποστέλλονται μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) ή μηνύματα κινητής τηλεφωνίας (sms) στους πελάτες τους, μέσω των οποίων ζητούνται στοιχεία πιστωτικής κάρτας ή άμεση πληρωμή μέσω αυτής, με σκοπό δήθεν την παράδοση κάποιου δέματος.

Επιπλέον, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ενημερώνουν ότι σε καμία περίπτωση δεν ζητούν εξόφληση δασμών ή τελών εκτελωνισμού με κατάθεση σε τράπεζα ή με χρήση πιστωτικής κάρτας. Τυχόν δασμοί και τέλη πληρώνονται αυστηρά και μόνο κατά την παραλαβή του δέματος με την φυσική παρουσία του πελάτη.

Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία συνιστούν στους πολίτες να είναι πολύ προσεκτικοί και, σε περίπτωση που λάβουν τέτοιου είδους κακόβουλα μηνύματα:

  • να μην απαντήσουν σε αυτά,
  • να μην ακολουθήσουν τυχόν συνδέσμους (Links)
  • να μην δώσουν τους προσωπικούς κωδικούς των τραπεζικών λογαριασμών και στοιχεία πιστωτικών τους καρτών

Η χρήση της επωνυμίας και των λογοτύπων των Ελληνικών Ταχυδρομείων από τους αποστολείς τέτοιων κακόβουλων μηνυμάτων είναι παράνομη. Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία έχουν ενημερώσει από την πρώτη στιγμή την Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και
επιφυλάσσονται παντός νομίμου δικαιώματός τους