Πελάτες των My Market προσοχή - Η ανακοίνωση στο επίσημο site των σούπερ μάρκετ

"Στη περίπτωση που..."

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Πελάτες των My Market προσοχή - Η ανακοίνωση στο επίσημο site των σούπερ μάρκετ

Το ίδιο έπαθαν και τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης πριν από λίγο καιρό, το ίδιο φαίνεται πως "τραβάει" τώρα και η εταιρεία My Market!

Η ανακοίνωση των My Market

Αγαπητοί πελάτες,

Τις τελευταίες ημέρες αυξάνονται ραγδαία τα κρούσματα ψευδούς πληροφόρησης για διενέργεια διαγωνισμών και προωθητικών ενεργειών από την εταιρεία μας. Τα κρούσματα που έχουν σημειωθεί αφορούν σε τηλεφωνική επικοινωνία, κληρώσεις μέσω κοινωνικών δικτύων και σε μηνύματα κινητής τηλεφωνίας, μέσω των οποίων καλούνται οι παραλήπτες, επισκέπτες και πελάτες μας να προσέλθουν στα My market γιατί δύνανται ή έχουν ήδη κερδίσει δωροεπιταγές μεγάλης αξίας για εξαργύρωση στα καταστήματα μας. Η επικοινωνία ενδέχεται να λαμβάνει χώρα με τη μορφή αυτοματοποιημένου μηνύματος που ζητά από τον αποδέκτη να προβεί σε περαιτέρω ενέργειες, όπως η πληκτρολόγηση του κινητού τηλεφώνου ή άλλου προσωπικού δεδομένου προκειμένου να μεταβεί στο επόμενο στάδιο και να διεκδικήσει το δώρο του. Επιπλέον, έχουν παρατηρηθεί περιπτώσεις στις οποίες διαγωνισμοί εντός πλαισίου κοινωνικών δικτύων, ζητούν από τους χρήστες να συμμετάσχουν με όποια μορφή αντίδρασης για να κερδίσουν δωροεπιταγές ή άλλου τύπου έπαθλα. Για το λόγο αυτό θα θέλαμε να επιστήσουμε την προσοχή σας όταν δέχεστε προσκλήσεις για συμμετοχή σε τέτοιου είδους προωθητικές ενέργειες ή διαγωνισμούς, διαβάζοντας με προσοχή τους όρους πριν την αποδοχή τους.

Στη περίπτωση που δεχθείτε κάποια κλήση, πρόσκληση ή πληροφορία με αντίστοιχο περιεχόμενο , θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως όλες οι ενέργειές μας αναρτώνται μόνο στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας, την ψηφιακή εφαρμογή για smartphones (My market app), τα επίσημα κοινωνικά δίκτυα, εντός του εκάστοτε καταστήματος του δικτύου μας καθώς και στο φυλλάδιο τακτικών προσφορών και μπορείτε να ενημερώνεστε μέσω των παρακάτω διευθύνσεων:

www.mymarket.gr

www.facebook.com/mymarket.gr

www.instagram.com/mymarketgr

www.youtube.com/mymarketgr

www.linkedin.com/company/1307701

www.foursquare.com/mymarketgr

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.msensis.mymarket&hl=el

https://itunes.apple.com/gr/app/my-market/id906644483?mt=8

https://www.google.gr/maps/search/my+market/@38.0682434,23.766491,15z/data=!3m1!4b1

Προτεραιότητα για όλους εμάς στα My market είναι η ποιότητα και η άριστη εξυπηρέτησή σας.

Σας ευχαριστούμε

Λίγα λόγια για την εταιρεία

Η εταιρεία μας ιδρύθηκε το 1976 με την επωνυμία METRO Ανώνυμη Εμπορική και Βιομηχανική Εταιρεία Ειδών Διατροφής και Οικιακής Χρήσεως και το διακριτικό τίτλο METRO και προήλθε από το συνεταιρισμό οκτώ παντοπωλών.

Η εταιρεία METRO ήταν ανέκαθεν και παραμένει αμιγώς Ελληνικών συμφερόντων.

Το πρώτο μεγάλο κατάστημα λιανικής πώλησης της εταιρείας άνοιξε στον Κορυδαλλό το Μάρτιο του 1977.

To 2004, τα καταστήματα λιανικής (supermarkets) της εταιρείας επαναλανσαρίστηκαν με την ονομασία My market και διαχωρίστηκαν έτσι και τυπικά από τα Cash & Carry.

Το 2008, εγκαινιάστηκε το υπερσύγχρονο Κέντρο Διανομής στα Οινόφυτα, αλλάζοντας τα δεδομένα στη διακίνηση των προϊόντων της αλυσίδας σε ολόκληρη την Ελλάδα. Σήμερα η εταιρεία διαθέτει τρία Κέντρα Διανομής, στα Οινόφυτα Βοιωτίας, στη Μάνδρα Αττικής και στη Γέφυρα Θεσσαλονίκης.

Το 2011, εγκαινιάστηκε το βιοκλιματικό κατάστημα My market στο Κιάτο.Παράλληλα το 2011 λανσαρίστηκε ένας ακόμη τύπος καταστήματος λιανικής, το My market easy. Με χαρακτηριστικά γνωρίσματα τις καίριες εμπορικές θέσεις και τη μικρή έκταση, μεταξύ 350τ.μ. και 600τ.μ., τα καταστήματα My market easy ήρθαν για να καλύψουν την τάση της αγοράς για γρήγορα και εύκολα ψώνια στη γειτονιά.

Το δίκτυο καταστημάτων My market αριθμούσε έως το τέλος του 2015, 66 καταστήματα λιανικής, με χώρους πώλησης 1.000 – 1.200 τ.μ. τα οποία βρίσκονταν σε κεντρικούς εμπορικούς δρόμους κυρίως στην Αττική και τη Νότια Ελλάδα.

Το Φεβρουάριο του 2016, σε μία καθοριστική στιγμή για την ιστορία της, η METRO αποκτά την αλυσίδα Βερόπουλος, η οποία ιδρύθηκε το 1973 και οι δύο ιστορικές, ελληνικές εταιρείες ενώνονται δημιουργώντας μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες λιανεμπορίου στην ελληνική αγορά. Η απόκτηση του δικτύου καταστημάτων Βερόπουλος αύξησε σημαντικά τα σημεία λιανικής πώλησης σε 225, καλύπτοντας στρατηγικά σημεία σε όλη την επικράτεια, τόσο στις ηπειρωτικές όσο και στις νησιωτικές περιοχές της χώρας.

Σήμερα, η METRO AEBE αποτελεί πλέον όχι απλά μία μεγάλη δύναμη στο ελληνικό, επιχειρηματικό σκηνικό, αλλά συγκαταλέγεται στις ηγέτιδες εταιρείες στο χώρο, αποτελώντας παράλληλα και έναν από τους μεγαλύτερους εργοδότες στη χώρα μας, με πάνω από 10.600 εργαζόμενους.

Η φιλοσοφία μας, από την αρχή της λειτουργίας της εταιρείας και έως σήμερα έχει ως σημείο αναφοράς την ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης με τον πελάτη, μέσα από ένα υψηλό επίπεδο παροχής υπηρεσιών που βασίζεται στη φιλική και εγκάρδια συμπεριφορά των εργαζομένων και φυσικά στην αξεπέραστη ποιότητα των φρέσκων προϊόντων μας.

My Market ανακοίνωση

Ως μία 100% ελληνική αλυσίδα έχουμε ως απόλυτη προτεραιότητα μας να στηρίζουμε συνειδητά και με συνέπεια τα ελληνικά νοικοκυριά, προσφέροντας την γκάμα προϊόντων που επιθυμούν οι πελάτες μας στην καλύτερη ποιότητα και την μεγαλύτερη ποικιλία, και φυσικά στη χαμηλότερη τιμή.

Διατηρώντας πάντα ανταγωνιστικές τις τιμές και τις προσφορές μας, επενδύουμε σταθερά και με συνέπεια και στα προϊόντα ιδιωτικής μάρκας μας, διευρύνοντας συνεχώς την ποικιλία τους και αναβαθμίζοντας την ποιότητά τους.

Τα προϊόντα ιδιωτικής μάρκας συνιστούσαν ανέκαθεν ένα ιδιαίτερο κομμάτι του κωδικολογίου των καταστημάτων μας, με την πλειονότητά τους να είναι ελληνικής προέλευσης. Αποτελούν έναν ακόμη τρόπο να επιβεβαιώνουμε καθημερινά τη σχέση ειλικρίνειας και εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές μας, φροντίζοντας να προσφέρουμε προϊόντα που συνδυάζουν την εξαιρετική ποιότητα με τις χαμηλές τιμές.

Το 2018 η βασική σειρά προϊόντων ιδιωτικής μάρκας των My market ανανεώθηκε ριζικά και απέκτησε νέα και φρέσκια εμφάνιση, με το «My» να αποτελεί πλέον το βασικό στοιχείο της ταυτότητάς τους. Διατηρήσαμε το στοιχείο που επιτρέπει στους πελάτες μας να ξεχωρίζουν εύκολα κάθε κατηγορία, δηλαδή kouzina, gusto, fresco, home και soft αλλά τα κάναμε ακόμη πιο… δικά σας! Τα προϊόντα μας για τη διατροφή γίνονται My kouzina, My gusto, My fresco, ενώ τα προϊόντα για τη φροντίδα του σπιτιού My soft και My home. Για την προσωπική φροντίδα δημιουργήσαμε επιπλέον μια ειδική σειρά περιποίησης με το όνομα Feel good!

Παράλληλα με τις ανανεωμένες μάρκες και φρέσκιες συσκευασίες μας, διατηρούμε τόσο την premium σειρά μας ΕΚΛΕΚΤΕΣ ΓΕΥΣΕΙΣ, όσο και την οικονομικότερη σειρά μας BEST PRICE, καθώς και τις πιο εξειδικευμένες μάρκες μας που αφορούν σε αλκοολούχα ποτά, αναψυκτικά κ.α.

Τέλος, στα My market, προσφέρουμε επιλεγμένα προϊόντα περίπου 200 Ελλήνων μικρών παραγωγών καθώς και βιολογικά προϊόντα ή προϊόντα ολοκληρωμένης διαχείρισης, αδιαπραγμάτευτης ποιότητας, φροντίζοντας να είναι και αυτά ελληνικής προέλευσης όπου αυτό είναι δυνατό.