Πέμπτη, 20 Ιανουαρίου 2022 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Σκάνδαλο με το E-food - Θύελλα αντιδράσεων στα social media

Τι συνέβη;

Σκάνδαλο με το E-food - Θύελλα αντιδράσεων στα social media
Ενημέρωση 17.09.2021 12:05
Από Νεφέλη Ντατσοπούλου

Θύελλα αντιδράσεων έχει προκαλέσει η απόφαση που πήρε το E-food πριν από μερικές ώρες, σχετικά με τους ντελιβεράδες που συνεργάζονται μαζί του και τη σύμβασή τους.

Συγκεκριμένα, το E-food ζήτησε από τους Riders να συμμετάσχουν σε ένα σχήμα συνεργασίας freelancing, διαφορετικά δε θα υπάρξει δυνατότητα να ανανεώσουν τη συνεργασία τους. Η κίνηση αυτή όπως μπορείτε να φανταστείτε προκάλεσε σάλο στα social media και ειδικά στο Twitter, στο οποίο υιοθετήθηκε το hashtag #cancel_efood.

Την ίδια στιγμή, σάλο έχει προκαλέσει και η απόφαση των Jumbo να παραμείνουν ανοιχτά την ερχόμενη Κυριακή (19/9).

Η απόφαση του e-food

"Αγαπητέ Rider, στο πλαίσιο της αύξησης της παραγωγικότητας του στόλου και της ευρύτερης στρατηγικής της εταιρείας, θα θέλαμε να σου προτείνουμε να συμμετάσχεις και εσύ στο σχήμα συνεργασίας freelancing.

Θέλουμε να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας αλλά με βάση τα παραπάνω και το batch σου (το οποίο προκύπτει από διάφορες αιτίες), εκτιμούμε ότι θα ήταν καλύτερο να συνεχίσεις να εργάζεσαι ως freelancer… Σε διαφορετική περίπτωση, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι δεν υπάρχει δυνατότητα ανανέωσης της υπάρχουσας σύμβασης…”

Το μήνυμα αυτό έλαβαν, αργά το απόγευμα της περασμένης Τετάρτης στο κινητό τους, μέσω της εφαρμογής Road runner -πρόκειται για μια εφαρμογή μέσω της οποίας διασυνδέονται οι διανομείς με την efood και τις παραγγελίες που πέφτουν στο σύστημά της- διανομείς της efood.

Μέχρι αυτή τη στιγμή παραμένει άγνωστο πόσοι από τους 2.700 διανομείς της efood -πρόκειται κατά βάση για ενοικιαζόμενους εργαζόμενους από την Manpower και εργάζονται με τρίμηνες συμβάσεις που παραδοσιακά ανανεώνονταν - έλαβαν τη συγκεκριμένη ενημέρωση.

E-food ντελιβεράδες

Τα σχόλια του Twitter για το E-food

Η εταιρεία χωρίζει τους διανομείς της σε τρεις κατηγορίες. Ανάλογα με τη βαθμολογία που λαμβάνει ο κάθε διανομέας, με βάση τα κριτήρια που έχει θεσπίσει η efood, κατατάσσεται και στην αντίστοιχη κατηγορία.

Αν παραδείγματος χάριν ένας διανομέας παραδίδει μεγάλο αριθμό παραγγελιών ανά ώρα σε σύντομο χρονικό διάστημα και εργάζεται και σε μέρες και ώρες αιχμής όπως είναι το Σάββατο και η Κυριακή λαμβάνει πέραν των 3,90 ευρώ ανά ώρα και έξτρα bonus.

Για τη συγκεκριμένη κατηγορία το μπόνους είναι 50 λεπτά ανά παραγγελία για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, 30 λεπτά για τη δεύτερη κατηγορία, στην οποία ανήκουν διανομείς που έχουν χαμηλότερη βαθμολογία και καθόλου μπόνους όσοι ανήκουν στην τρίτη κατηγορία. Τα στοιχεία αυτά δεν έχουν επιβεβαιωθεί από την efood.

Με το νέο καθεστώς, δηλαδή από υπάλληλοι διανομείς της να επιλέξουν να εργαστούν με τίτλο κτήσης ή με μπλοκάκι, με ό,τι συνεπάγεται αυτό στα ασφαλιστικά και φορολογικά κόστη που θα αναλάβουν πλέον μόνοι τους, η efood δίνει από 2,20 ευρώ έως 3,2 ευρώ ανά παραγγελία, ανάλογα με την ημέρα και την ώρα που εργάζεται κάποιους.

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Ιωάννα Παλιοσπύρου: Μετά την αναβολή της δίκης επισκέφθηκε το σημείο της επίθεσης

Αυτά είναι τα δρομολόγια του μετρό που δεν θα γίνουν σήμερα 17/9

TAGS
Share