Έκτακτη ανακοίνωση από τον Σκλαβενίτη - Τρέχουν και δεν φτάνουν λίγο πριν τα Χριστούγεννα

Αναρτήθηκε πριν από λίγες ώρες στην επίσημη ιστοσελίδα των σούπερ μάρκετ

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Έκτακτη ανακοίνωση από τον Σκλαβενίτη - Τρέχουν και δεν φτάνουν λίγο πριν τα Χριστούγεννα

Κι ενώ πλησιάζουν τα Χριστούγεννα και τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης βρίσκονται σε αναμπουμπούλα με παραλαβές, παραγγελίες κι όλα τα συναφή, πρέπει να αντιμετωπίσουν ακόμα μια διαδικτυακή απάτη που έχει στηθεί γύρω από την επωνυμία τους.

Πριν από λίγες ώρες αναρτήθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα των σούπερ μάρκετ η παρακάτω ανακοίνωση:

Διαδικτυακή απάτη με χρήση της επωνυμίας Σκλαβενίτη

Βρίσκεται σε εξέλιξη παράνομη χρήση από αγνώστους της επωνυμίας της Εταιρείας μας, του σήματός μας και φωτογραφιών Καταστημάτων μας σε δήθεν διαγωνισμούς σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εφαρμογές επικοινωνίας, όπου ζητείται από συνδρομητές να συμμετάσχουν απαντώντας σε ερωτήσεις και καταχωρώντας προσωπικά τους στοιχεία, με όφελος δήθεν δωροκάρτες για αγορές από τα Καταστήματά μας.

Απάτη Σκλαβενίτη

Η Εταιρεία μας ουδεμία σχέση έχει με την ανωτέρω κακόβουλη ενέργεια, ουδέποτε έχει διενεργήσει τέτοιους διαγωνισμούς και έχει ήδη προβεί σε σχετική καταγγελία ενώπιον των Αρχών.

Συστήνεται οι λήπτες των επικίνδυνων αυτών μηνυμάτων ή ενημερώσεων να μην προβούν σε “άνοιγμα” αυτών, να τα διαγράψουν άμεσα από το κινητό τους τηλέφωνο ή άλλη συσκευή και σε καμία περίπτωση να μην καταχωρίσουν προσωπικά τους στοιχεία.

Σε περίπτωση τυχόν καταχώρισης προσωπικών στοιχείων, συστήνεται να γίνει άμεσα επικοινωνία με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος (τηλ. 11188, e-mail: ccu@cybercrimeunit.gov.gr).

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, είμαστε στη διάθεσή σας:

  • στα τηλέφωνα 800 117 7777 (μόνο από σταθερό τηλέφωνο, χωρίς χρέωση) και 214 100 9999 (αστική χρέωση) και
  • με αποστολή e-mail στο: info@sklavenitis.com.

Ο Σκλαβενίτης ανοίγει το πρώτο dark store

Στις 22 Νοεμβρίου συμπληρώνεται ένας χρόνος από την ημέρα που η αλυσίδα Σκλαβενίτη άνοιξε το e-shop της στην Αττική, ενώ λίγο αργότερα συνέχισε σε Λάρισα, Πάτρα και Θεσσαλονίκη. Όμως αντιμετωπίζει δυσκολία στο να μειώσει τον χρόνο παράδοσης των παραγγελιών μέσω διαδικτύου στην Αττική, κάτω από τις 4 ώρες, όπως έγινε γνωστό μετά την ανακοίνωση που βγήκε και αφορά όλους τους πελάτες.

Ένας από τους λόγους που δεν τα καταφέρνει είναι ότι χρειάζεται νέους χώρους dark stores, δηλαδή αποθήκες, για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των διαδικτυακών του πωλήσεων.

Όπως αναφέρουν στο Euro2day.gr, έχει αγοράσει ακίνητο στην Κάτω Κηφισιά, όπου θα δημιουργηθεί το δεύτερο dark store της, για να καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες των e-πωλήσεών της στην Αττική, ενώ αναζητά έναν ακόμη χώρο στα Νότια Προάστια.

Στη Θεσσαλονίκη, όπου το e-shop της αλυσίδας με βάση τον αρχικό σχεδιασμό θα ήταν έτοιμο να λειτουργήσει το περασμένο καλοκαίρι, θα ανεβάσει ταμπέλα μέχρι το τέλος του μήνα, αναφέρουν οι ίδιες πηγές στο Euro2day.gr.

Η εξυπηρέτηση και η προετοιμασία των ηλεκτρονικών παραγγελιών για τις περιοχές της Πάτρας και της Λάρισας πραγματοποιούνται μέσω τοπικών hyper καταστημάτων της αλυσίδας, στα οποία αναπτύχθηκαν οι σχετικές υποδομές για την υποστήριξη των νέων υπηρεσιών (εγκατάσταση συστήματος αποδοχής, προετοιμασίας και αποστολής online παραγγελιών). Μοντέλο εξυπηρέτησης των e-παραγγελιών της το οποίο θα ακολουθήσει και σε άλλες πόλεις της χώρας στις οποίες σκοπεύει να κάνει πρεμιέρα μέχρι το τέλος του έτους.

Σχετικά με την ανάπτυξη του φυσικού της δικτύου, τη φετινή χρονιά το πλάνο προέβλεπε τη δημιουργία 7 νέων καταστημάτων -δύο εκ των οποίων αφορούσαν μετεγκατάσταση σε νέο μεγαλύτερο χώρο- και ανακαινίσεις υφιστάμενων καταστημάτων σε Ελλάδα και Κύπρο. Συνολικά οι επενδύσεις τη φετινή χρονιά αγγίζουν τα 50 εκατ. ευρώ.

Αναφορικά με ενδεχόμενη «είσοδο» με κατάστημα Σκλαβενίτης στην επένδυση στο Ελληνικό, οι ίδιες πηγές αναφέρουν στο Euro2day.gr πως δεν έχουν γίνει, μέχρι στιγμής, συζητήσεις με τη Lamda.