Σημαντική ανακοίνωση από την αλυσίδα των Lidl - Αφορά τις γυναίκες

Δείτε αναλυτικά

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Σημαντική ανακοίνωση από την αλυσίδα των Lidl - Αφορά τις γυναίκες

Μια πολύ σημαντική ανακοίνωση έκανε η γνωστή αλυσίδα τροφίμων, Lidl. Tα σούπερ μάρκετ που προσπαθούν όσο μπορούν να βρίσκονται στο πλευρό των καταναλωτών τους, αυτή την φορά στηρίζουν όλες τις γυναίκες.

Αναλυτικά η ανακοίνωση των Lidl

Στο πλαίσιο της διεθνούς ημέρας για τη γυναίκα, η Lidl Ελλάς ενώνει τις δυνάμεις της με τη HOPEgenesis για δεύτερη φορά, συνεχίζοντας τον δρόμο που έχει ήδη χαράξει, προωθώντας ίσες ευκαιρίες για όλους. Σε συνέχεια της επιστημονικής έρευνας, κατ’ ανάθεση στον Επίκουρο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Πειραιώς κ. Παναγιώτη Ξένο, με θέμα: «Τεκνοποιία και Μητρότητα στην Ελλάδα σήμερα: Στάσεις, αντιλήψεις, ανάγκες», η συνεργασία έρχεται να επισφραγιστεί, με την έναρξη της πανελλήνιας καμπάνιας ενημέρωσης «Εμείς οι γυναίκες…», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Η καμπάνια εστιάζει στην προβολή έξι γυναικών, που δραστηριοποιούνται σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς και συνδυάζουν καριέρα, οικογένεια και κοινωνική παρουσία. Η κάθε γυναίκα αφηγείται μία ξεχωριστή ιστορία, όμως όλες μαζί δίνουν ένα μήνυμα: Mπορούμε Καριέρα και Οικογένεια μαζί!

Βασικό στοίχημα της καμπάνιας αποτελεί αρχικά ο προσδιορισμός και ο αφουγκρασμός της επιλογής μίας γυναίκας να κάνει οικογένεια, βγαίνοντας συγχρόνως να παλέψει στον επαγγελματικό στίβο και εν συνεχεία η παρακολούθηση της καθημερινότητάς της, δίνοντας έμφαση στον πετυχημένο συνδυασμό των δύο φαινομενικά αντιφατικών ρόλων.

Lidl συνεργασία για τις γυναίκες

Σκοπός της καμπάνιας είναι τα νέα παιδιά και οι γυναίκες, να ταυτιστούν με τις έξι πρωταγωνίστριες και να βρουν απαντήσεις στον προβληματισμό τους σχετικά με τον τρόπο που μπορούν να συνδυάσουν καριέρα και οικογένεια, αλλά και να συνειδητοποιήσουν πως η συμπόρευση καριέρας και οικογένειας δεν είναι κατόρθωμα, αλλά τρόπος ζωής και μπορεί να επιτευχθεί από όλες τις γυναίκες, ανεξαρτήτως επιλογής σταδιοδρομίας.

Η καμπάνια θα ξετυλιχτεί στα επίσημα social media κανάλια της εταιρίας το επόμενο διάστημα, ενώ θα ολοκληρωθεί με τη δημιουργία ενός ντοκιμαντέρ τον ερχόμενο Ιούνιο, μέσα από το οποίο θα έχουμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε την ένωση των έξι αυτών ιστοριών. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ.

Υπενθυμίζουμε πως η Lidl Ελλάς έχει υπογράψει τις Αρχές των Ηνωμένων Εθνών περί Ενδυνάμωσης των Γυναικών (WEPs), την παγκόσμια πρωτοβουλία για την προώθηση των γυναικών και την ισότητα των φύλων και έχει ήδη εφαρμόσει τη συντριπτική πλειονότητα των βασικών κατευθυντήριων γραμμών που καθορίζονται στα WEPs και συνεχίζει να τις αναπτύσσει ως προτεραιότητα στη στρατηγική της για τη βιωσιμότητα.

Η κίνηση των Lidl που προκάλεσε ρίγη συγκίνησης

Από τις 20 Δεκεμβρίου και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων, το αργότερο έως 2 Ιανουαρίου, με κάθε αγορά μίας συσκευασίας Favorina «Βασιλόπιτα με φλουρί», αξίας 1,99€, η Lidl Ελλάς προσέφερε 0,70€ στον Οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Συνολικά συγκεντρώθηκε το ποσό των 108.000€, με το οποίο θα καλυφθεί το ετήσιο κόστος λειτουργίας του Σπιτιού Ημερήσιας Φροντίδας του Οργανισμού στην Εύβοια.

Το Lidl έδωσε χρήματα στο Χαμόγελο του παιδιού

Με την πρωτοβουλία «Σπίτια Ημερήσιας Φροντίδας», το «Χαμόγελο του Παιδιού» επιδιώκει, από το 2005, να παρέχει την απαραίτητη φροντίδα σε παιδιά των οποίων οι οικογένειες αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα στη λειτουργικότητά τους. Οι δυσκολίες αυτές οφείλονται είτε σε κοινωνικά και οικονομικά προβλήματα, είτε σε προβλήματα υγείας τα οποία δεν επιτρέπουν στους γονείς να καλύψουν επαρκώς τις βασικές ανάγκες των παιδιών τους. Κυρίαρχο μέλημα όλων μέσα από αυτή την δράση, είναι να υποστηριχθούν τα παιδιά και κατ’ επέκταση οι οικογένειές τους, με σκοπό να καταστούν λειτουργικές και να ανταποκριθούν στην ομαλή και υγιή ανάπτυξη των μελών τους.

Ο Οργανισμός λειτουργεί σε πανελλαδικό επίπεδο τρία Σπίτια Ημερήσιας Φροντίδας, τα οποία πέρα από την κάλυψη των βιοτικών τους αναγκών, προσφέρουν στα παιδιά ένα δομημένο περιβάλλον που κινητοποιεί την ανάπτυξή τους και ενισχύει την εκπαίδευση και τη ψυχαγωγία τους.

TAGS