Ρίγη συγκίνησης με το βίντεο των Lidl που κυκλοφόρησε πριν από λίγες ώρες

Τι συμβαίνει

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Ρίγη συγκίνησης με το βίντεο των Lidl που κυκλοφόρησε πριν από λίγες ώρες

Ρίγη συγκίνησης προκαλεί ένα βίντεο που κυκλοφόρησαν τα Lidl με αφορμή τις ημέρες του Πάσχα, Η νέα πασχαλινή καμπάνια τους - η οποία βγήκε μαζί με τις προσφορές - γεμίζει όλα τα σπίτια θαλπωρή, ζεστασιά και χαμόγελα.

Αναλυτικά:

H Lidl Ελλάς γνωρίζει ότι η συναισθηματική σύνδεση με τους καταναλωτές είναι σημαντική για αυτό και επιθυμεί με κάθε της καμπάνια να έρχεται ακόμη πιο κοντά και να συνδέει το brand Lidl με κάτι ευχάριστο, με κάτι που γεμίζει και φέρνει θαλπωρή σε όλα τα σπίτια. Το συναίσθημα είναι λοιπόν το βασικό χαρακτηριστικό στο οποία εστιάζει και η πασχαλινή καμπάνια της εταιρείας αυτές τις γιορτές.

Το φετινό Πάσχα προβλέπεται να είναι όπως αυτά που αγαπήσαμε, αυτά που νοσταλγήσαμε και που περιμέναμε τα τελευταία χρόνια με λαχτάρα. Μεγάλα οικογενειακά τραπέζια, παραδοσιακά πιάτα, κόκκινα αυγά, τσουρέκια, χαμόγελα και ευχές αγάπης. Αυτά θέλει να τονίσει η Lidl Ελλάς μέσα από τη διαφημιστική της καμπάνια, υπενθυμίζοντας ότι το Πάσχα είναι συναίσθημα.

Η Lidl Ελλάς είναι έτοιμη να «στρώσει» το πασχαλινό τραπέζι, ώστε κάθε σπίτι να μπορεί να πλημμυρίσει με τις μυρωδιές, τις γεύσεις και τις υφές, που συνθέτουν το συναίσθημα αυτής της γιορτής.

Με την υποστήριξη της διαφημιστικής εταιρείας Gnomi Integrated Communications, της εταιρίας παραγωγής Cube productions και τον Χρήστο Κανάκη στη σκηνοθεσία, δημιουργήθηκαν εικόνες γεμάτες συναίσθημα για το φετινό Πάσχα.

Αυτό είναι το βίντεο των Lidl

Το αποφάσισαν - Κίνηση "σεισμός" από τα Lidl για 3 τρόφιμα

Συναγερμός αναμένεται να επικρατήσει τις επόμενες μέρες στα Lidl, ο οποίος και θα αφορά τρόφιμα της αλυσίδας, που αναγκαστικά θα μπουν σε περιορισμούς.

Στα φυσικά πλέον καταστήματα των σούπερ μάρκετ, εκεί όπου γίνεται ο συντριπτικός όγκος των πωλήσεών τους, επεκτείνεται πλέον το μέτρο του πλαφόν αγοράς σε αλεύρι, ηλιέλαιο, αραβοσιτέλαιο, ενώ πλέον στον κατάλογο των «προβληματικών» προϊόντων προστίθεται και η ζάχαρη.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, που αποτελεί τον δεύτερο μεγαλύτερο «παίκτη» του κλάδου, ανακοίνωσε πως θέτει το παρακάτω όρια αγοράς.... διαβάστε την συνέχεια στο athensmagazine.gr

TAGS