Πανελλήνιες 2022: Πρεμιέρα για τους μαθητές του ΕΠΑΛ με τα Νέα Ελληνικά

Αύριο (3/6) ρίχνονται στην μάχη και οι μαθητές των Γενικών Λυκείων

Αρθρογράφος: Ίρις Βίλα
Ίρις Βίλα
Youweekly Editor
Πανελλήνιες 2022: Πρεμιέρα για τους μαθητές του ΕΠΑΛ με τα Νέα Ελληνικά

Πρεμιέρα σήμερα (2/6) για τους μαθητές του ΕΠΑΛ που δίνουν Πανελλήνιες 2022 με μάσκα (δείτε εδώ τι ισχύει με τα υγειονομικά πρωτόκολλα), καθώς αύριο αναμένεται να "ριχτούν" στην μάχη και οι υποψήφιοι των Γενικών Λυκείων ξεκινώντας με το μάθημα της Νεοελληνικής γλώσσας και Λογοτεχνίας.

Να τονίσουμε πως ο αριθμός των εισακτέων για φέτος είναι στα 68.394 άτομα, όπου μεταξύ άλλων συμπεριλαμβάνονται οι θέσεις επιτυχόντων σε στρατιωτικές, αστυνομικές λιμενικές σχολές και σχολές του εμπορικού ναυτικού.

Μάλιστα φέτος είναι η πρώτη φορά που οι μαθητές ξεκινούν την διαδικασία εξέτασης αρκετά νωρίς σε σχέση με άλλες χρονιές, ωστόσο το Υπουργείο παιδείας έχει ως στόχο να ανακοινωθούν τα αποτελέσματα πριν ακόμη και τον 15Αύγουστο.

Το πρόγραμμα των Πανελλαδικών εξετάσεων 2022

Πανελλαδικές εξετάσεις 2022

Πανελλήνιες 2022

Εξωτερική φωτογραφία:(EUROKINISSI/ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ)

Το ηχηρό μήνυμα της Ελεονώρας Μελέτη για τις Πανελλήνιες

Αρκετές είναι οι φορές που έχουμε δει την Ελεονώρα Μελέτη να κάνει διάφορες εξομολογήσεις για την προσωπική της ζωή μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στα social media (δείτε επίσης εδώ την ανάρτηση που προκάλεσε "ανατριχίλα"). Αυτή τη φορά η γνωστή παρουσιάστρια του MEGA, θέλησε να γυρίσει πίσω στον χρόνο με αφορμή τις πανελλαδικές εξετάσεις καθώς είναι κάτι που απασχολεί χιλιάδες μαθητές κάθε χρόνο.

Συγκεκριμένα, έγραψε μια μακροσκελή ανάρτηση όλο νόημα καθώς θέλησε να στείλει το δικό της μήνυμα στους αγαπημένους της διαδικτυακούς φίλους. Μεταξύ άλλων έγραψε: «1996. Παραμονή πανελλαδικών εξετάσεων. Ακούω discman, πιθανότατα Eros Ramazzotti. Με αφορμή τις πανελλαδικές θέλω να σας πω μια ιστορία.

Τότε κανείς δεν ήξερε ότι θα δώσω εξετάσεις. Θεωρούσαν δεδομένο ότι θα πάω εξωτερικό. Δεν το είχα μοιραστεί με κανέναν. Kαθηγητές, συμμαθητές, φίλους. Ο λόγος; Είχα τη βαθιά τοξική πεποίθηση ότι είμαι χαζή και ότι θα αποτύχω.

Αυτό με είχε κάνει να πιστέψω το πιο παρωχημένο σύστημα της τότε παιδείας που επιβράβευε την ικανότητα στη «παπαγαλία» και αναδείκνυε ως καλούς μαθητές όσους είχαν 20αρια. Ήμουν μια σχεδόν κακή μαθήτρια Με μαθηματικά, φυσική, χημεία, άλγεβρα, γεωμετρία, φυσική και χημεία πολύ κάτω από τη βάση. Από 6 έως 8. (Άριστα το 20)».

Έγραφα καλά όμως και ήμουν καλή στις ξένες γλώσσες αλλά οι βαθμοί μου με χαρακτήριζαν ως «κακή μαθήτρια που ποτέ δεν θα περάσει». Προετοιμάστηκα κρυφά για τις παννελαδικες 1 χρόνο. Τρίτη δέσμη. Και το έκανα κρυφά για να μη χρεωθώ την αποτυχία. Να μη πει κανείς αυτό ακριβώς που ήδη άκουγα προκαταβολικά. «Έδωσε κ απέτυχε». Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δινόταν τέτοια σπουδαιότητα στις πανελλαδικές. Γιατί έσκαγε μέσα στις ψυχές των μαθητών τέτοιο κύμα άγχους και πίεσης».