Σημαντική ενημέρωση από την αλυσίδα των Lidl - Άνοιξε και πάλι το κατάστημα στην περιοχή της...

Σπουδαία νέα

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Σημαντική ενημέρωση από την αλυσίδα των Lidl - Άνοιξε και πάλι το κατάστημα στην περιοχή της...

Μια πολύ σημαντική ενημέρωση έκαναν τα Lidl Hellas σχετικά με ένα κατάστημα τους που είχε κλείσει πριν από μερικούς μήνες. Το εν λόγω κατάστημα λοιπόν άνοιξε και πάλι και είναι πλήρως ανακαινισμένο και εκσυγχρονισμένο για τις ανάγκες όλων των καταναλωτών. Θα βρείτε και πολλές προσφορές.

Η σχετική ανακοίνωση της αλυσίδας των Lidl

Πιστή στο πλάνο εκσυγχρονισμού του δικτύου της, η Lidl Ελλάς εγκαινίασε την Πέμπτη 2 Ιουνίου 2022 το εκ νέου κατασκευασμένο κατάστημά της στη Ραφήνα, επί της λεωφόρου Χρυσοστόμου Σμύρνης & Έλλης Αλεξίου. Η επένδυση ανέρχεται σε 4 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων:

  • κατεδάφιση και εκ νέου κατασκευή
  • αναδιάταξη του χώρου πώλησης για πιο άνετες και ευχάριστες αγορές
  • νέες υπερσύγχρονες ψυκτικές μονάδες για τα νωπά και κατεψυγμένα προϊόντα
  • διαμορφώσεις του περιβάλλοντα χώρου

Το νέο κατάστημα στη Ραφήνα αναπτύσσεται σε έναν υπερσύγχρονο χώρο πώλησης 1.472 τ.μ., διαθέτει 5 ταμεία και 161 θέσεις στάθμευσης, καθώς και σταθμό φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων 2 θέσεων, που διατίθενται δωρεάν για όλους τους πελάτες του καταστήματος.

Lidl Ραφήνας

Σεβόμενη το προσωπικό του καταστήματος, η εταιρεία προχώρησε και στον εκσυγχρονισμό όλων των βοηθητικών χώρων, στοχεύοντας στην αναβάθμιση της ποιότητας συνθηκών εργασίας. Η ανακαίνιση και ο εκσυγχρονισμός των χώρων προσωπικού αλλά και του χώρου πώλησης, ολοκληρώνουν την εργασιακή εμπειρία των εργαζομένων του καταστήματος και τους παρέχουν επιπλέον κίνητρα για την εξέλιξή τους.

Η ομάδα του καταστήματος της Ραφήνας, γεμάτη ενθουσιασμό και πάθος για εξυπηρέτηση, είναι έτοιμη να ανταποκριθεί στις ανάγκες των καταναλωτών της περιοχής προσφέροντάς τους μια αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία.

Στο πλαίσιο της διαρκούς αναβάθμισης της αγοραστικής εμπειρίας και με στόχο την ανάδειξη της εντοπιότητας, η Lidl Ελλάς εμπλουτίζει συνεχώς την γκάμα της με υψηλής ποιότητας ελληνικά προϊόντα. Δίνοντας τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε γνωστά εμπορικά σήματα και βραβευμένα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, η εταιρεία παραμένει πιστή στην ποιοτική της δέσμευση, εξασφαλίζοντας χαμηλές τιμές, φρεσκάδα και ποιότητα καθημερινά.

Lidl και Global G.A.P. αναπτύσσουν το πρώτο πρότυπο πιστοποίησης βιοποικιλότητας

Η Lidl, μαζί με τον φορέα πιστοποίησης GLOBAL G.A.P. και άλλους εταίρους έχουν ολοκληρώσει την ανάπτυξη ενός προτύπου, για ολόκληρη τη βιομηχανία, με σκοπό την προστασία της βιοποικιλότητας στη συμβατική παραγωγή φρούτων και λαχανικών στην Ευρώπη.

Μεταξύ των εταίρων, είναι η Sustainable Food Systems GmbH (SFS) στον ρόλο του ηγέτη του έργου, καθώς και το Global Nature Fund, η Bioland, το Lake Constance Foundation, εκπρόσωποι παραγωγών γεωργικών προϊόντων, καθώς και το Πανεπιστήμιο Nürtingen-Geislingen. Yπηρεσίες και παραγωγοί γεωργικών προϊόντων συμμετείχαν στην ανάπτυξη και την πιλοτική εφαρμογή του προτύπου στη Γερμανία, την Ιταλία, την Πολωνία και την Ισπανία, προκειμένου να ληφθούν υπόψη οι πρακτικές ανάγκες. Το πρόσθετο στοιχείο για την προώθηση της βιοποικιλότητας στη συμβατική γεωργία σχεδιάστηκε λεπτομερώς για όλους τους συμμετέχοντες της αγοράς, από τους παραγωγούς μέχρι τους διανομείς.

Με άμεση ισχύ είναι διαθέσιμο σε όλους τους συμμετέχοντες στην αγορά ως προσθήκη υπό τη διαχείριση του GLOBALG.A.P. προτύπου για καλές γεωργικές πρακτικές. Η Lidl θα είναι η πρώτη ευρωπαϊκή εταιρεία λιανικής πώλησης τροφίμων που θα χρησιμοποιήσει το πρότυπο και θα το εφαρμόσει σε περισσότερους από 250 παραγωγούς από διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες. Σαν επόμενο βήμα, η Lidl στοχεύει να το διαθέσει σε όλους τους Ευρωπαίους παραγωγούς φρούτων και λαχανικών.

«Η εισαγωγή του πρώτου προτύπου βιοποικιλότητας στη συμβατική ευρωπαϊκή παραγωγή φρούτων και λαχανικών δείχνει πόσο σημαντικές είναι η πρωτοβουλία και η συνεργασία. Το πρότυπο καθιστά πλέον δυνατό τον καθορισμό των ελάχιστων απαιτήσεων για τη βιοποικιλότητα σε ολόκληρο τον κλάδο. Είναι συμβολική η ώθησή μας για αλλαγές σε ολόκληρη τη βιομηχανία προκειμένου να εξελιχθούμε σε μία από τις πιο πιεστικές προκλήσεις της εποχής μας, τη διατήρηση της βιοποικιλότητας», αναφέρει ο Ιωάννης Καρανάτσιος, Mέλος της Διοίκησης, Διεύθυνση Αγορών της Lidl Ελλάς.

Lidl και Global G.A.P. αναπτύσσουν το πρώτο πρότυπο πιστοποίησης βιοποικιλότητας

Η Marion Hammerl, Πρόεδρος του Global Nature Fund, δήλωσε: «Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι η απώλεια βιοποικιλότητας είναι η μεγαλύτερη πρόκληση για τον πλανήτη μας - και για τη γεωργία – μετά την κλιματική αλλαγή. Το πρόσθετο στοιχείο βοηθά στην προστασία της βιοποικιλότητας ορίζοντας μια καταληκτική ημερομηνία για τη μετατροπή των φυσικών οικοσυστημάτων σε γεωργική γη, απαιτώντας ένα σχέδιο διαχείρισης βιοποικιλότητας, καθιερώνοντας πιο αποτελεσματικά κριτήρια τόσο για τη διατήρηση του εδάφους, όσο και για την ολοκληρωμένη διαχείριση παρασίτων κ.ά. Η αναφορά στην αλληλεπίδραση του αγροκτήματος με γειτονικές εκτάσεις είναι ένα πρώτο βήμα προς μια προσέγγιση βασισμένη στο τοπίο - που είναι αναγκαία για να σταματήσει η απώλεια βιοποικιλότητας.»

Η προστασία της βιοποικιλότητας είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στον κλάδο των τροφίμων. Ως εκ τούτου, ο «Σεβασμός της βιοποικιλότητας» αντιπροσωπεύει έναν από τους έξι στρατηγικούς πυλώνες της νέας στρατηγικής βιωσιμότητας της Lidl. Με αυτόν τον τρόπο, η Lidl τονίζει τη σημασία ενός ποικιλόμορφου και άθικτου φυσικού περιβάλλοντος για τις δικές της επιχειρηματικές δραστηριότητες και την προσφορά τροφίμων για ένα καλύτερο αύριο.

Η ανάπτυξη του νέου προτύπου, υπό τη διαχείριση του GLOBALG.A.P, συνάδει απόλυτα με τη νέα στρατηγική της Lidl για τη βιοποικιλότητα, η οποία περιλαμβάνει την προώθηση της προστασίας και της αειφόρου χρήσης της βιοποικιλότητας. Αυτό συνεπάγεται αρχικά τον εντοπισμό πρώτων υλών των οποίων η καλλιέργεια συνδέεται με ιδιαίτερα υψηλούς κινδύνους για τη βιοποικιλότητα. Μεταξύ άλλων, για τον σκοπό αυτόν έχει αναπτυχθεί ένα ειδικό εργαλείο ανάλυσης κινδύνου για τη βιοποικιλότητα.

TAGS