Σημαντική ανακοίνωση από τα Lidl Ελλάς

Τι συμβαίνει

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Σημαντική ανακοίνωση από τα Lidl Ελλάς

Με πρωταγωνιστές εργαζομένους από τα καταστήματα, τα εφοδιαστικά κέντρα και τα γραφεία σε όλη την Ελλάδα, η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς, για την οποία και έβγαλαν ανακοίνωση μέσα από την διαδικτυακή τους σελίδας, την ώρα που οι προσφορές σε όλα τα καταστήματα τους τρέχουν.

Η σχετική ανακοίνωση από τα Lidl

Η Lidl Ελλάς, μέσα από τη νέα επικοινωνιακή καμπάνια, καλεί το κοινό να ανακαλύψει μια δεμένη ομάδα που εργάζεται μαζί, εξελίσσεται μαζί και ξεπερνά τον εαυτό της, μαζί. Είναι μια δυναμική ομάδα που πολλές φορές θα τη δείτε απόλυτα συγκεντρωμένη σε αυτό που κάνει, προσέχοντας την κάθε λεπτομέρεια.

Για αυτόν τον λόγο η εταιρεία εξασφαλίζει για τους περισσότερους από 6.500 ανθρώπους της ένα εργασιακό περιβάλλον, όπου βρίσκουν όλα όσα χρειάζονται για να νιώθουν και να είναι καλά. Ένα φιλικό και ομαδικό περιβάλλον που τους παρέχει όλα τα εφόδια για να εξελιχθούν, χωρίς διακρίσεις και προκαταλήψεις. Και της το ανταποδίδουν κάθε μέρα με τον καλύτερό τους εαυτό.

Lidl καμπάνια ανακοίνωση

Η βάση της επικοινωνίας αποτελεί μια τηλεοπτική παραγωγή που έχει δημιουργηθεί από τους ανθρώπους της Lidl Ελλάς, για τους ανθρώπους της Lidl Ελλάς. Όλοι οι πρωταγωνιστές και οι πρωταγωνίστριες είναι εργαζόμενοι από τα καταστήματα, τα εφοδιαστικά κέντρα και τα γραφεία, από κάθε γωνιά της Ελλάδας.

Η Νικολέττα Κολομπούρδα, HR Director & Member of the Board της Lidl Ελλάς, δήλωσε: «Η συγκεκριμένη επικοινωνία αποδεικνύει για ακόμα μια φορά πως έχουμε την μεγάλη μας ομάδα στο επίκεντρο των δράσεών μας. Εργαζόμαστε με αφοσίωση και επιμονή, ώστε να παρέχουμε ένα φιλικό και ομαδικό περιβάλλον με απεριόριστες δυνατότητες εξέλιξης για κάθε έναν και κάθε μία.»

Σπουδαία νέα για την μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ

Η Lidl, μαζί με τον φορέα πιστοποίησης GLOBAL G.A.P. και άλλους εταίρους έχουν ολοκληρώσει την ανάπτυξη ενός προτύπου, για ολόκληρη τη βιομηχανία, με σκοπό την προστασία της βιοποικιλότητας στη συμβατική παραγωγή φρούτων και λαχανικών στην Ευρώπη.

Μεταξύ των εταίρων, είναι η Sustainable Food Systems GmbH (SFS) στον ρόλο του ηγέτη του έργου, καθώς και το Global Nature Fund, η Bioland, το Lake Constance Foundation, εκπρόσωποι παραγωγών γεωργικών προϊόντων, καθώς και το Πανεπιστήμιο Nürtingen-Geislingen. Yπηρεσίες και παραγωγοί γεωργικών προϊόντων συμμετείχαν στην ανάπτυξη και την πιλοτική εφαρμογή του προτύπου στη Γερμανία, την Ιταλία, την Πολωνία και την Ισπανία, προκειμένου να ληφθούν υπόψη οι πρακτικές ανάγκες. Το πρόσθετο στοιχείο για την προώθηση της βιοποικιλότητας στη συμβατική γεωργία σχεδιάστηκε λεπτομερώς για όλους τους συμμετέχοντες της αγοράς, από τους παραγωγούς μέχρι τους διανομείς.

Με άμεση ισχύ είναι διαθέσιμο σε όλους τους συμμετέχοντες στην αγορά ως προσθήκη υπό τη διαχείριση του GLOBALG.A.P. προτύπου για καλές γεωργικές πρακτικές. Η Lidl θα είναι η πρώτη ευρωπαϊκή εταιρεία λιανικής πώλησης τροφίμων που θα χρησιμοποιήσει το πρότυπο και θα το εφαρμόσει σε περισσότερους από 250 παραγωγούς από διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες. Σαν επόμενο βήμα, η Lidl στοχεύει να το διαθέσει σε όλους τους Ευρωπαίους παραγωγούς φρούτων και λαχανικών.

«Η εισαγωγή του πρώτου προτύπου βιοποικιλότητας στη συμβατική ευρωπαϊκή παραγωγή φρούτων και λαχανικών δείχνει πόσο σημαντικές είναι η πρωτοβουλία και η συνεργασία. Το πρότυπο καθιστά πλέον δυνατό τον καθορισμό των ελάχιστων απαιτήσεων για τη βιοποικιλότητα σε ολόκληρο τον κλάδο. Είναι συμβολική η ώθησή μας για αλλαγές σε ολόκληρη τη βιομηχανία προκειμένου να εξελιχθούμε σε μία από τις πιο πιεστικές προκλήσεις της εποχής μας, τη διατήρηση της βιοποικιλότητας», αναφέρει ο Ιωάννης Καρανάτσιος, Mέλος της Διοίκησης, Διεύθυνση Αγορών της Lidl Ελλάς.

Lidl και Global G.A.P. αναπτύσσουν το πρώτο πρότυπο πιστοποίησης βιοποικιλότητας

Η Marion Hammerl, Πρόεδρος του Global Nature Fund, δήλωσε: «Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι η απώλεια βιοποικιλότητας είναι η μεγαλύτερη πρόκληση για τον πλανήτη μας - και για τη γεωργία – μετά την κλιματική αλλαγή. Το πρόσθετο στοιχείο βοηθά στην προστασία της βιοποικιλότητας ορίζοντας μια καταληκτική ημερομηνία για τη μετατροπή των φυσικών οικοσυστημάτων σε γεωργική γη, απαιτώντας ένα σχέδιο διαχείρισης βιοποικιλότητας, καθιερώνοντας πιο αποτελεσματικά κριτήρια τόσο για τη διατήρηση του εδάφους, όσο και για την ολοκληρωμένη διαχείριση παρασίτων κ.ά. Η αναφορά στην αλληλεπίδραση του αγροκτήματος με γειτονικές εκτάσεις είναι ένα πρώτο βήμα προς μια προσέγγιση βασισμένη στο τοπίο - που είναι αναγκαία για να σταματήσει η απώλεια βιοποικιλότητας.»

Η προστασία της βιοποικιλότητας είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στον κλάδο των τροφίμων. Ως εκ τούτου, ο «Σεβασμός της βιοποικιλότητας» αντιπροσωπεύει έναν από τους έξι στρατηγικούς πυλώνες της νέας στρατηγικής βιωσιμότητας της Lidl. Με αυτόν τον τρόπο, η Lidl τονίζει τη σημασία ενός ποικιλόμορφου και άθικτου φυσικού περιβάλλοντος για τις δικές της επιχειρηματικές δραστηριότητες και την προσφορά τροφίμων για ένα καλύτερο αύριο.

Η ανάπτυξη του νέου προτύπου, υπό τη διαχείριση του GLOBALG.A.P, συνάδει απόλυτα με τη νέα στρατηγική της Lidl για τη βιοποικιλότητα, η οποία περιλαμβάνει την προώθηση της προστασίας και της αειφόρου χρήσης της βιοποικιλότητας. Αυτό συνεπάγεται αρχικά τον εντοπισμό πρώτων υλών των οποίων η καλλιέργεια συνδέεται με ιδιαίτερα υψηλούς κινδύνους για τη βιοποικιλότητα. Μεταξύ άλλων, για τον σκοπό αυτόν έχει αναπτυχθεί ένα ειδικό εργαλείο ανάλυσης κινδύνου για τη βιοποικιλότητα.

TAGS