"Έσκασε" σημαντική ανακοίνωση στα Lidl - Έγιναν γνωστά τα σπουδαία νέα πως...

Αναλυτική η είδηση

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα

Το Lidl όπως είναι γνωστό βρίσκεται για ακόμη μια φορά στο πλευρό των καταναλωτών του καθώς παρέχει στους κατοίκους του νησιού της Σύρου ένα ολοκαίνουριο, ελκυστικό περιβάλλον για τις καθημερινές τους αγορές, προσφέροντας εγγυημένες, ποιοτικές επιλογές. Δείτε εδώ τα προϊόντα που χρειάζεστε στο σπίτι και κοστίζουν λιγότερο από 6 ευρώ

Η σημαντική ανακοίνωση από τα Lidl προς τους πελάτες

Lidl - Αγορά

Πιστή στο πλάνο εκσυγχρονισμού του δικτύου της και στη νησιωτική χώρα, η Lidl Ελλάς εγκαινίασε την Πέμπτη 30.06 το νέο εκσυγχρονισμένο κατάστημά της στο νησί της Σύρου, στην οδό Ηρώων Πολυτεχνείου 32, στην Ερμούπολη. Η επένδυση εκσυγχρονισμού του συγκεκριμένου καταστήματος ανέρχεται σε 3,5 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων:

  • επέκταση, αναδιάταξη και εκσυγχρονισμό του χώρου πώλησης ανακαίνιση των βοηθητικών χώρων επέκταση των υφιστάμενων ψυγείων
  • νέο Bake Off με νέο ψυκτικό θάλαμο
  • Το κατάστημα της Σύρου αναπτύσσεται σε έναν πλήρως εκσυγχρονισμένο χώρο πώλησης 1.220 τ.μ., διαθέτει 6 ταμεία και 60 θέσεις στάθμευσης.

Η ανακαίνιση και ο εκσυγχρονισμός των χώρων του νέου καταστήματος ολοκληρώνουν την εργασιακή εμπειρία των εργαζομένων του καταστήματος και αναβαθμίζουν παράλληλα την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.

Στο νέο κατάστημα το καταναλωτικό κοινό της Σύρου θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε μια μεγάλη γκάμα υψηλής ποιότητας ελληνικών προϊόντων, αλλά και ανάμεσα σε γνωστά εμπορικά σήματα και βραβευμένα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, σε χαμηλές τιμές, και πάντα με τη φρεσκάδα και την ποιότητα που εγγυάται καθημερινά η Lidl Ελλάς.

Πιστή στο στρατηγικό της πλάνο, η Lidl Ελλάς αναβαθμίζει συνεχώς το δίκτυο των καταστημάτων της, θέτοντας σε προτεραιότητα τους καταναλωτές και τους εργαζομένους της.

Εξωτερική φωτογραφία: ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ// Eurokinissi

Lidl και Global G.A.P. αναπτύσσουν το πρώτο πρότυπο πιστοποίησης βιοποικιλότητας

Η Lidl, μαζί με τον φορέα πιστοποίησης GLOBAL G.A.P. και άλλους εταίρους έχουν ολοκληρώσει την ανάπτυξη ενός προτύπου, για ολόκληρη τη βιομηχανία, με σκοπό την προστασία της βιοποικιλότητας στη συμβατική παραγωγή φρούτων και λαχανικών στην Ευρώπη.

Μεταξύ των εταίρων, είναι η Sustainable Food Systems GmbH (SFS) στον ρόλο του ηγέτη του έργου, καθώς και το Global Nature Fund, η Bioland, το Lake Constance Foundation, εκπρόσωποι παραγωγών γεωργικών προϊόντων, καθώς και το Πανεπιστήμιο Nürtingen-Geislingen. Yπηρεσίες και παραγωγοί γεωργικών προϊόντων συμμετείχαν στην ανάπτυξη και την πιλοτική εφαρμογή του προτύπου στη Γερμανία, την Ιταλία, την Πολωνία και την Ισπανία, προκειμένου να ληφθούν υπόψη οι πρακτικές ανάγκες. Το πρόσθετο στοιχείο για την προώθηση της βιοποικιλότητας στη συμβατική γεωργία σχεδιάστηκε λεπτομερώς για όλους τους συμμετέχοντες της αγοράς, από τους παραγωγούς μέχρι τους διανομείς.

Με άμεση ισχύ είναι διαθέσιμο σε όλους τους συμμετέχοντες στην αγορά ως προσθήκη υπό τη διαχείριση του GLOBALG.A.P. προτύπου για καλές γεωργικές πρακτικές. Η Lidl θα είναι η πρώτη ευρωπαϊκή εταιρεία λιανικής πώλησης τροφίμων που θα χρησιμοποιήσει το πρότυπο και θα το εφαρμόσει σε περισσότερους από 250 παραγωγούς από διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες. Σαν επόμενο βήμα, η Lidl στοχεύει να το διαθέσει σε όλους τους Ευρωπαίους παραγωγούς φρούτων και λαχανικών.

«Η εισαγωγή του πρώτου προτύπου βιοποικιλότητας στη συμβατική ευρωπαϊκή παραγωγή φρούτων και λαχανικών δείχνει πόσο σημαντικές είναι η πρωτοβουλία και η συνεργασία. Το πρότυπο καθιστά πλέον δυνατό τον καθορισμό των ελάχιστων απαιτήσεων για τη βιοποικιλότητα σε ολόκληρο τον κλάδο. Είναι συμβολική η ώθησή μας για αλλαγές σε ολόκληρη τη βιομηχανία προκειμένου να εξελιχθούμε σε μία από τις πιο πιεστικές προκλήσεις της εποχής μας, τη διατήρηση της βιοποικιλότητας», αναφέρει ο Ιωάννης Καρανάτσιος, Mέλος της Διοίκησης, Διεύθυνση Αγορών της Lidl Ελλάς.

Lidl και Global G.A.P. αναπτύσσουν το πρώτο πρότυπο πιστοποίησης βιοποικιλότητας

Η Marion Hammerl, Πρόεδρος του Global Nature Fund, δήλωσε: «Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι η απώλεια βιοποικιλότητας είναι η μεγαλύτερη πρόκληση για τον πλανήτη μας - και για τη γεωργία – μετά την κλιματική αλλαγή. Το πρόσθετο στοιχείο βοηθά στην προστασία της βιοποικιλότητας ορίζοντας μια καταληκτική ημερομηνία για τη μετατροπή των φυσικών οικοσυστημάτων σε γεωργική γη, απαιτώντας ένα σχέδιο διαχείρισης βιοποικιλότητας, καθιερώνοντας πιο αποτελεσματικά κριτήρια τόσο για τη διατήρηση του εδάφους, όσο και για την ολοκληρωμένη διαχείριση παρασίτων κ.ά. Η αναφορά στην αλληλεπίδραση του αγροκτήματος με γειτονικές εκτάσεις είναι ένα πρώτο βήμα προς μια προσέγγιση βασισμένη στο τοπίο - που είναι αναγκαία για να σταματήσει η απώλεια βιοποικιλότητας.»

Η προστασία της βιοποικιλότητας είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στον κλάδο των τροφίμων. Ως εκ τούτου, ο «Σεβασμός της βιοποικιλότητας» αντιπροσωπεύει έναν από τους έξι στρατηγικούς πυλώνες της νέας στρατηγικής βιωσιμότητας της Lidl. Με αυτόν τον τρόπο, η Lidl τονίζει τη σημασία ενός ποικιλόμορφου και άθικτου φυσικού περιβάλλοντος για τις δικές της επιχειρηματικές δραστηριότητες και την προσφορά τροφίμων για ένα καλύτερο αύριο.

Η ανάπτυξη του νέου προτύπου, υπό τη διαχείριση του GLOBALG.A.P, συνάδει απόλυτα με τη νέα στρατηγική της Lidl για τη βιοποικιλότητα, η οποία περιλαμβάνει την προώθηση της προστασίας και της αειφόρου χρήσης της βιοποικιλότητας. Αυτό συνεπάγεται αρχικά τον εντοπισμό πρώτων υλών των οποίων η καλλιέργεια συνδέεται με ιδιαίτερα υψηλούς κινδύνους για τη βιοποικιλότητα. Μεταξύ άλλων, για τον σκοπό αυτόν έχει αναπτυχθεί ένα ειδικό εργαλείο ανάλυσης κινδύνου για τη βιοποικιλότητα.

TAGS