Γνωστή Ελληνίδα ηθοποιός εξομολογείται: «Η ζωή με τιμώρησε χωρίς να φταίω...»!

Ο λόγος για την...

Γνωστή Ελληνίδα ηθοποιός εξομολογείται: «Η ζωή με τιμώρησε χωρίς να φταίω...»!

Μια εξομολόγηση έκανε γνωστή Ελληνίδα ηθοποιός λέγοντας πως η ζωή την τιμώρησε χωρίς να φταίει.

Η Μαρία Ιωαννίδου, η Νενέλα της κωμικής σειράς του ΑΝΤ1 «Μη Ψαρώνεις», μιλά και όλους και για όλα και είναι καταιγιστική. Διαβάστε παρακάτω...

Φαίνεται πως διασκεδάζετε τον ρόλο της Νενέλας.
«Οι καλλιτέχνες δεν είναι πάντα τυχεροί στις δουλειές τους. Εγώ είμαι, γιατί έχω καλούς συνεργάτες, τρομερό κείμενο και ρόλο με ουσία. Ζουμερός. Η Νενέλα είναι πολύ καλή, προσφέρει γέλιο και χαρά στον κόσμο. Μπορεί να είναι σνομπ αλλά είναι χαριτωμένη. Δεν το κάνει από κακία αλλά από αφέλεια και άγνοια. Ετσι μεγάλωσε... είναι βασίλισσα».

Αλήθεια, η Μαρία Ιωαννίδου ζηλεύει καθόλου την ανεμελιά της Νενέλας;
«Η Μαρία Ιωαννίδου ζηλεύει την ανεμελιά της Μαρίας Ιωαννίδου! Είχα πάντα μέσα μου τη χαρά της ζωής, όπως έλεγε και ο Φρέντυ. Την έχω ακόμη. Είμαι καλοπροαίρετος άνθρωπος, δεν ζηλεύω, δεν φθονώ, ενώ η δουλειά μας είναι ανταγωνιστική. Βέβαια, η ζωή με τιμώρησε χωρίς να φταίω».

Γιατί συνέβη αυτό;
«Πέρασα βασανιστικά, γιατί όλοι με είχαν ταυτίσει με το κοριτσάκι που υποδυόμουν. Παρόλα αυτά, η ζωή μού έδωσε την ευκαιρία να ζήσω ξανά την ανεμελιά μέσα από τη Νενέλα».

Κάπου διάβασα πως τόσο εσείς όσο και ο Κώστας Βουτσάς που επανεμφανίστηκε φέτος, βάζετε τα γυαλιά στα νέα παιδιά.

«Ο Κώστας είναι μιας άλλης γενιάς, εγώ όμως έχω κάνει μόνον 10 ταινίες. Δεν τον πρόλαβα τον ελληνικό κινηματογράφο. Ο κόσμος με έχει συνδέσει με αυτόν, καθώς οι τρεις τελευταίες ταινίες που έκανα με τον Καραγιαννίδη ήταν πολύ πετυχημένες. Κάπως έτσι καθιερώθηκα, και είναι λογικό. Ο ελληνικός κινηματογράφος είναι η προίκα του λαού, η κουλτούρα του. Οι παλαιότεροι πάντως -π.χ. η Ρένα Βλαχοπούλου- ήταν μορφές και αυτές δεν μπορούμε να τις αναστήσουμε. Αλλά μεγάλο κομμάτι της νέας γενιάς είναι ταλαντούχοι. Δεν ήμασταν μόνο οι παλαιότεροι αξιόλογοι... η διαφορά μας έγκειται στο ότι δεν δίνουν σάρκα και ζωή, όπως δίναμε εμείς. Σε γενικές γραμμές, πάντα. Εμείς ήμασταν παθιασμένοι. Οι νέοι ναι μεν αγαπάνε τον χώρο, δουλεύουν σκληρά και έχουν προσόντα, αλλά δεν θυσιάζουν κιόλας, όπως εγώ το παιδί μου... δεν έκανα παιδί λόγω της δουλειάς. Οχι. Και παιδί θα κάνουν, και καριέρα θα κάνουν, και τη ζωή τους θα έχουν, και εκδρομή θα πάνε. Εγώ τα θυσίασα όλα. Μάλλον λάθος έκανα. Εχω θυσιάσει και ανθρώπους. Δεν έμεινα κοντά τους όταν έπρεπε, όπως τη μαμά μου που έχασα νέα. Η μαμά μου πέθαινε και εγώ έτρεχα στα θέατρα. Οχι, δεν θα το έκανα αυτό. Μου είχε πει η μαμά μου «μείνε μαζί μου» και εγώ δεν έμεινα. Πήγα στο θέατρο. Αυτό δεν το συγχωρώ. Δεν ήταν πάθος αυτό με τη δουλειά, ήταν αρρώστια».

Καλό είναι να υπάρχει ισορροπία, λοιπόν.
«Ακριβώς. Και ξεκίνησε από νωρίς. Εξι ετών ήμουν δίπλα στον Χορν και τη Λαμπέτη. Στη συνέχεια έκανα τις σπουδές μου... καλό είναι να τα λέμε και αυτά. Είμαι υπέρ των σπουδών. Πολύ κακώς κατάργησαν την άδεια. "Μπάτε σκύλοι αλέστε" στο επάγγελμα, δεν είναι σωστό. Σε αυτόν τον τομέα είμαι αυστηρή».

Ο Γιώργος Αγγελόπουλος δεν θα έπρεπε δηλαδή να είναι στον χώρο;
«Τον γνώρισα και είναι πολύ σεμνός. Διέκρινα δε κάποια στοιχεία που πρέπει να βελτιώσει. Πρέπει να ξέρουμε την ιστορία του θεάτρου και ποιοι ήταν οι πυλώνες της Τέχνης».

Απαντες ευχαριστημένοι, λοιπόν;
«Η οικογένεια που βλέπετε στην οθόνη υφίσταται και όταν οι κάμερες κλείνουν. Είμαστε πάντα έτσι. Και αυτό δεν συμβαίνει συχνά. Είναι λίγες οι φορές που το αισθάνθηκα αυτό. Επίσης, είναι υπέροχο να σε εμπιστεύονται ξανά... Μόνο ευχαριστώ έχω να πω στους συνεργάτες, τον σκηνοθέτη και το κανάλι. Ολοι άψογοι. Μακάρι όλο αυτό να μην είναι ένα πέρασμα αλλά μια αφετηρία».

Η αρχή φέτος έγινε με την παράσταση «Μαριχουάνα STOP», σωστά;
«Σε αυτή τη δουλειά τα οφείλω όλα. Είχε ανταπόκριση και ανανέωσε την καριέρα μου. Ζήσαμε όλοι κορυφαίες στιγμές. Δεν είχα δει ξανά στη ζωή μου να σηκώνεται σύσσωμο ένα θέατρο και να χειροκροτεί. Ευτυχία και συγκίνηση μόνο μπορώ να νιώσω για αυτή τη δουλειά. Κάθε φορά που έβλεπα τον Τόλη Βοσκόπουλο θυμόμουν ανθρώπους που στην ταινία είχα κοντά μου, τη μητέρα μου, τον αδελφό μου, ενώ φέτος κατά τη διάρκεια των παραστάσεων δεν είχα. Ο Τόλης λοιπόν συμβολίζει όλα αυτά. Ολο αυτό με φέρνει πίσω. Μόνο στην Τέχνη μπορεί να συμβεί αυτό».

Ηταν αυτή η θεατρική δουλειά μια δικαίωση για εσάς, μετά από κάποιες λιγότερο επιτυχημένες δουλειές;
«Σίγουρα, και για να δώσουμε και ένα μήνυμα, η ζωή αυτή δίνει ευκαιρίες. Να μην απογοητευόμαστε. Οι μεγαλύτερες απογοητεύσεις είναι οι αρρώστιες και μάλιστα οι μη ιάσιμες. Γενικά όταν είσαι ενεργός και υγιής, πρέπει πάντα να το παλεύεις».

Πώς θα δούμε τη Νενέλα στο μέλλον;
«Έχει τρομερή εξέλιξη. Δημιουργείται αίσθημα με τον... παππού, τον Κοσμά, τον οποίο έχουμε δει να εκμεταλλεύεται με κάποιον τρόπο».

Θα αντέξει όμως η Νενέλα τον Κοσμά που είναι από μια άλλη κοινωνική τάξη;
«Θα μπερδευτούν πολύ οι δυο τους. Αλλά δεν ξέρουμε τι θα συμβεί στο τέλος».

Δέχεστε όμορφα σχόλια από το κοινό;
«Χαίρομαι να με σταματούν, να με αγκαλιάζουν και να με φιλάνε. Να με θεωρούν δικό τους άνθρωπο. Οσο μεγαλώνει ο άνθρωπος αισθάνεται πιο μοναχικός. Αυτή τη μοναξιά όμως εγώ δεν την αισθάνομαι τώρα, γιατί έχω τον κόσμο, τους συγγενείς μου. Αυτά τα παράσημα είναι σημαντικά για εμένα».

Μπορούν να συγκριθούν οι δουλειές τού τότε με το σήμερα;
«Εξακολουθούν να υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να ανεβάζουν αξιόλογες δουλειές. Οπως οι άνθρωποι που έχουν αναλάβει το Παλλάς. Φαίνεται πως αγαπούν το θέατρο. Συγγραφικά μόνο δεν υπάρχουν τόσοι, τότε είχαμε Πρετεντέρη, Σακελλάριο, Βασιλειάδη, Τσιφόρο. Κατά τα άλλα, η νέα γενιά το παλεύει καλά».

Αδικία που το «Μη ψαρώνεις» προβάλλεται την ίδια ώρα με το «MasterChef»;
«Αν ήμουν τηλεθεατής δεν θα το έβλεπα. Διαμαρτύρονται πως η τηλεόραση δεν έχει σειρές. Ορίστε... πλέον έχει. Εγώ εκνευρίζομαι και ως προς το εξής. Δεν είναι δυνατόν να υπάρχει κόσμος που πεινάει -δακρύζω που το βλέπω όλο αυτό- και εκεί να μαγειρεύουν τόσα πράγματα που μετά τα πετάνε. Αν μου πουν πως τα φαγητά τα δίνουν στους φτωχούς και τα παιδιά, τότε χαλάλι τους. Είμαι πολύ θυμωμένη με αυτό».

Αν ήσασταν νεότερη θα παίρνατε μέρος σε ένα ριάλιτι;
«Μόνο αν είχε σχέση με τον χορό. Ομως και σε αυτή την ηλικία, με την εμπειρία που έχω και τις σπουδές μου θα μπορούσα να κατευθύνω τα νέα παιδιά. Μετά από εμένα και τον Βαγγέλη Σειληνό, δεν ξέρω αν βγήκε άλλο χορευτικό ζευγάρι. Εχουμε μείνει στην ιστορία. Είκοσι χρόνια διευθύνω σχολές χορού... όπου υπάρχει χορός, η Μαρία πρέπει να είναι πρώτη».

Μάλλον πρέπει να κάνετε πρόταση στον κ. Ποφάντη, αφού στον ΑΝΤ1 προβάλλεται το «Dancing with the stars».
«Δεν έχετε άδικο. Πολύ καλή ιδέα. Πρέπει να κατευθύνουμε τα παιδιά μας».

Κάτι άλλο ετοιμάζετε;
«Μου έχουν κάνει μια πρόταση για θέατρο, αλλά δεν μπορώ να πω περισσότερα. Το έργο είναι γνωστή κλασική ιστορία και θα βρεθώ επί σκηνής με τον Κώστα Βουτσά».


ΠΗΓΗ: TV 24
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ

Μην Ψαρώνεις: Η Ελεάνα Καυκαλά μας αποκαλύπτει τις εξελίξεις της σειράς!

Μας συστήθηκε τηλεοπτικά μέσα από την κωμική σειρά του ΑΝΤ1 «Μην ψαρώνεις» και μαγνήτισε το βλέμμα μας. Η Ελεάνα Καυκαλά φέτος ανακάλυψε έναν πρωτόγνωρο και ενδιαφέροντα για εκείνη κόσμο, αυτόν της μικρής οθόνης, υποδυόμενη τη Ρόζα.

Η νεαρή ηθοποιός μιλά με πάθος για την ηρωίδα της, αναγνωρίζει τις αδυναμίες της αλλά και την αγάπη που τρέφει στην οικογένειά της. Διαβάστε παρακάτω...

Η Ελεάνα Καυκαλά από το Μην ψαρώνεις

Από τις σπουδές στην αρχιτεκτονική και το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, στη δραματική σχολή του Ωδείου Αθηνών. Ηταν δύσκολη απόφαση ή μονόδρομος;
Το ένα μάλλον έφερε το άλλο με τον τρόπο του. Ηταν μια απαραίτητη διαδρομή για μένα αυτή η μετάβαση κι ας είχε τις δυσκολίες της.

Η κωμωδία «Μην ψαρώνεις» είναι η πρώτη σας τηλεοπτική συνεργασία. Οταν πήγατε στην οντισιόν, είχατε το προαίσθημα ότι θα πάρετε τον ρόλο;
Δεν σκεφτόμουν τι θα γίνει παρακάτω. Πήγα απλά με καθαρό μυαλό και με τη χαρά ότι, ακόμα και στο πλαίσιο ενός δοκιμαστικού, θα έχω μια ακόμα φορά τη δυνατότητα να κάνω τη δουλειά μου.

Τι πιστεύετε ότι ξεχώρισε ο Πιέρρος Ανδρακάκος σε εσάς;
Αυτό στ’ αλήθεια δεν το ξέρω. Ισως να του θύμισα σε κάτι τη «Ρόζα» που είχε στο μυαλό του.

Για ποιον ρόλο κάνατε αρχικά το δοκιμαστικό;
Οι πρώτοι διάλογοι που πήρα στα χέρια μου ήταν για τον ρόλο της Τάνιας.

Η Ρόζα είναι κάτι σαν... στρατηγός στην οικογένεια. Βάζει κανόνες και θέλει οι πάντες να είναι σε τάξη. Ή μήπως όχι;
Προσπαθεί μάλλον να είναι η μητρική φιγούρα στην οικογένεια. Πιστεύει στο σωστό και στο δίκαιο και γι’ αυτό θέλει να μπαίνουν κανόνες. Και επειδή με αυτόν τον τρόπο νιώθει ότι μπορεί να προστατεύει και να φροντίζει καλύτερα τους αγαπημένους της. Ξεχνάει πολλές φορές ότι στην πραγματικότητα είναι και η ίδια μικρή, και αυτό την κάνει να μη φέρεται σαν ένα «τυπικό» κορίτσι της ηλικίας της.

Αν και είναι ευαίσθητη, προσπαθεί να το κρύβει. Γιατί;
Γιατί θέλει να είναι η δυνατή της υπόθεσης, να μπορεί να τα βγάζει πέρα με όλα και όλους. Η ευαισθησία μπορεί να γίνει μια μικρή παραδοχή αδυναμίας στο δικό της μυαλό.

Εχει αναλάβει τον ρόλο της μαμάς της;
Περίπου. Ισως νιώθει ότι η μαμά της θα ήθελε η Ρόζα να είναι αυτή που θα αναλάβει τη φροντίδα του μπαμπά και των αγοριών, οπότε έχει αναθέσει αυτόν τον ρόλο στον εαυτό της.

Γιατί δεν αφήνει καμία γυναίκα να πλησιάσει τον μπαμπά της; Δεν θέλει να βάλει κάποια άλλη στη θέση της μητέρας της ή δεν θέλει αυτή η άλλη γυναίκα να πάρει τη θέση τη δική της μέσα στο σπίτι;
Είναι μάλλον ένας συνδυασμός αυτών των δύο.

Γιατί δεν καλοβλέπει τις φιλικές σχέσεις του πατέρα της με τη Σάντυ;
Η Σάντυ και η οικογένειά της είναι πολύ διαφορετικοί από τη δική της. Φοβάται ότι ίσως η καλοσύνη του Μανώλη πρόκειται να του βγει σε κακό. Φοβάται ότι αυτή η διαφορετικότητα ίσως καταλήξει να πληγώσει τον μπαμπά της, αν αυτός αρχίζει να έχει αισθήματα για τη Σάντυ. Πόσω μάλλον τη στιγμή που υπάρχει ακόμα η εκκρεμότητα της επιστροφής του Διονύση στη ζωή της.

Θα συνεχίσει να υποστηρίζει τη Στέλλα;
Ναι. Και όχι μόνο επειδή δεν καλοβλέπει τη συμπάθεια του Μανώλη στη Σάντυ. Η Στέλλα αρχίσει να την κερδίζει, γιατί νιώθει ότι αγαπάει πολύ τον μπαμπά της.

Θα εμποδίσει τον Μανώλη να ξαναφτιάξει τη ζωή του;
Θα είναι για κάποιο καιρό ακόμα μπερδεμένη σε σχέση με το πόσο θα πρέπει να ανακατευτεί στη ζωή του Μανώλη. Θέλει σίγουρα πάντως ο μπαμπάς της να είναι χαρούμενος.

Με τη δική της ζωή τι θα κάνει;
Ισχυρίζεται ότι θέλει να αφιερωθεί στις σπουδές της. Κάτι όμως έχει αρχίσει να αλλάζει μέσα της.

Είναι κρυφά ερωτευμένη με τον Κωνσταντίνο. Θα του εκδηλώσει τον έρωτά της;

Οχι ανοιχτά. Ο τρόπος που υπάρχει απέναντί του όμως είναι πολύ ιδιαίτερος: τον θαυμάζει, τον προστατεύει, τον βοηθάει. Ολο αυτό, κατά μία έννοια, είναι μια εκδήλωση των συναισθημάτων της.

Φαινομενικά προέρχονται από διαφορετικούς κόσμους. Τι είναι αυτό που εκλύει τον έναν στον άλλον;

Το ότι είναι διαφορετικοί. Η αγάπη τους για τη δουλειά τους. Το ότι είναι και οι δύο πολύ δοτικοί στους ανθρώπους που αγαπάνε. Και μια μεταξύ τους χημεία που δεν μπορεί να εξηγηθεί πάντα.

Η Τάνια βλέπει τη Ρόζα ως απειλή;
Μάλλον. Κυρίως όμως φοβάται ότι καθώς η ίδια απομακρύνεται από τον Κωνσταντίνο, αφήνει χώρο στη Ρόζα για να έρθει κοντά του.

Και ο Κωνσταντίνος όμως δεν είναι αδιάφορος προς εκείνη. Θα αφήσει για χάρη της την Τάνια που αρχίζει να ερωτεύεται τον Λεωνίδα;
Αυτό δεν το ξέρω. Σίγουρα όμως η σχέση του Κωνσταντίνου με τη Ρόζα εξελίσσεται και αποκτά ιδιαίτερα χαρακτηριστικά: γίνονται φίλοι, νοιάζονται ο ένας για τον άλλον. Αυτό μπορεί να είναι και η αρχή ενός έρωτα, σωστά;

ΠΗΓΗ: TV24
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΓΑΡΝΕΛΗ