Δώσε ριάλιτι στο λαό! Τα νέα και παλιά project που θα δούμε την ερχόμενη τηλεοπτική σεζόν

Για να δούμε τι θα δούμε...

Δώσε ριάλιτι στο λαό! Τα νέα και παλιά project που θα δούμε την ερχόμενη τηλεοπτική σεζόν

Τηλεοπτική σεζόν χωρίς ριάλιτι γίνεται; Δεν γίνεται! Ποια είναι τα νέα αλλά και τα παλιά project που θα δούμε στην τηλεόραση την ερχόμενη σεζόν; Δώσε στο λαό ριάλιτι και όλα καλά...

Πάμε να μάθουμε τι θα δούμε...

Τηλεοπτικό πρόγραμμα χωρίς ριάλιτι, τελικά, δεν είναι πρόγραμμα. Τα κανάλια άρχισαν από τώρα να ξεσκονίζουν project και ριάλιτι, παλιά και νέα, συνταγές επιτυχίας που θα δούμε στις μικρές μας οθόνες την επερχόμενη τηλεοπτική σεζόν. Και αυτά δεν είναι λίγα...

Αν είστε από εκείνους που δηλώνουν φαν της μικρής οθόνης και το τηλεκοντρόλ είναι η προέκταση του χεριού σας, καλό είναι να γνωρίζετε πως το πρόγραμμα της επόμενης σεζόν -σε ό,τι αφορά τα ριάλιτι τουλάχιστον- δεν θα απέχει και πολύ από αυτό που απολαύσατε φέτος. Κοινώς, κάποια πρότζεκτ/ριάλιτι θα συνεχίσουν ακάθεκτα και ίσως για πολλά πολλά χρόνια ακόμα...

MasterChef: Η ναυαρχίδα του Star!

Λίγο οι κριτές, λίγο το γεγονός πως το έκαναν ριάλιτι, λίγο η «σωστή» επιλογή των παικτών, λίγο τα... «λόγια του παπά», όλα μαζί συνηγόρησαν στο να γίνει ένα από τα πιο πετυχημένα πρότζεκτ των τελευταίων ετών. Τα νούμερα του διαγωνισμού φέτος έχουν ξεπεράσει κάθε προσδοκία, τα χαμόγελα στο κανάλι της Κηφισιάς είναι διάπλατα, τα social media κάνουν πάρτι κατά τη διάρκεια κάθε επεισοδίου, οπότε οι ιθύνοντες δεν μπορούν
παρά να συνεχίσουν το πρόγραμμα και την επόμενη σεζόν. Σκέφτεστε τίποτα καλύτερο; Εκείνοι πάντως όχι!

Ελλάδα έχεις ταλέντο: Μετά κόπων και βασάνων..

Την πρώτη χρονιά πήγε καλά, τη δεύτερη καλύτερα, αλλά την τρίτη το κοινό έχασε το ενδιαφέρον του. Ενώ είπαν αρχικά πως το πρότζεκτ δεν θα συνεχιστεί, τώρα μαθαίνουμε πως γίνονται συζητήσεις και πως η Μαρία Μπεκατώρου θα βρίσκεται ξανά στην κριτική επιτροπή! Με το καλό..

The Four: Το νέο... «φρούτο»!

Ενα νέο μουσικό ριάλτι θα κάνει την εμφάνισή του στον ΑΝΤ1 σε λίγους μήνες και η αλήθεια είναι πως θα διαφέρει από ό,τι έχετε δει μέχρι σήμερα. Ο κάθε διαγωνιζόμενος θα βρίσκεται σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο και θα περιμένει μέχρι να έρθει η σειρά του και να βγει στο πλατό. Εκεί θα είναι η κριτική επιτροπή -λογικό δεν είναι;- αλλά και τέσσερις ακόμα συμμετέχοντες, οι οποίοι όμως θα είναι τοποθετημένοι σε περίοπτες θέσεις.
Αν κερδίσει τέσσερα «ναι» από την επιτροπή, θα πρέπει να επιλέξει με ποιον από τους τέσσερις θα διαγωνιστεί. Το κοινό θα επιλέξει ποιος από τους δυο ήταν καλύτερος και κατά συνέπεια θα κάτσει στην... τετράδα.

The Voice: Ο παλιός είναι αλλιώς

Μουζουράκης, Παπαρίζου, Ρουβάς και Μαραβέγιας σε λίγο καιρό θα κάτσουν στις καρέκλες τους για να βρουν την... επόμενη φωνή της Ελλάδας. Το κοινό περισσότερο περιμένει να απολαύσει την πλάκα που κάνουν αυτοί οι τέσσερις -και ο Γιώργος Καπουτζίδης- μαζί παρά τους επίδοξους τραγουδιστές. Λογικό!

GNTM: Μια πόζα, παρακαλώ!

Παρόλο που δεν είμαστε η χώρα που έχει αναδείξει top models επιπέδου Ζιζέλ, οι αιτήσεις-ειδικά μετά τον περσινό πανικό που προκλήθηκε- πάνε και έρχονται. Δεκάδες κορίτσια φιλοδοξούν να γίνουν Βίκυ Καγιά στη θέση της Βίκυς Καγιά και εμείς δεν έχουμε παρά να παρακολουθήσουμε την εξέλιξή τους.

Shopping Star: Σε small, παρακαλώ!

Η εκπομπή αυτή είναι το όνειρο κάθε γυναίκας που θέλει χρήματα και λίγες -εντάξει, πολλές- ώρες στην αγορά, προκειμένου να ντυθεί, να στολιστεί και να γίνει καλύτερη από τη διπλανή της. Είναι, λοιπόν, δυνατόν να μην πάει καλά -και κατά συνέπεια να συνεχιστεί- αυτή η εκπομπή;

X-factor: Η μεγάλη επιστροφή!

Μπορεί όλοι να το περίμεναν τον φετινό Μάιο, όμως όπως όλα δείχνουν το πετυχημένο μουσικό σόου θα επιστρέψει το φθινόπωρο στην τηλεόραση του Open, με παρουσιάστρια τη Δέσποινα Βανδή. Πολλά είναι και τα ονόματα της κριτικής επιτροπής που έχουν ακουστεί, ανάμεσα σε αυτά της Πάολα και του Χρήστου Μάστορα. Ανυπομονούμε..

Αρθρογράφος: Κατερίνα Παπαγιαννοπούλου

ΣΚΑΙ: Φέρνει νέο ριάλιτι που θα σπάσει ταμία! Οι παίχτες πρώτα κάνουν έρωτα και μετά γνωρίζονται.... Αποκλειστικό!

Είναι το “Making love” και θεωρείται η ναυαρχίδα των ριάλιτι. Πάμε όμως να δούμε τι ακριβώς έχει συμβεί.

Πρώτα εμείς εδώ στο Vanda's blog στο Youweekly.gr είχαμε αποκαλύψει ότι ο ΑΝΤ1 φέρνει το περίφημο Big Brother προκειμένου να χτυπήσει το ριάλιτι Survivor στο δεύτερο εξάμηνο της σεζόν.

Παρουσιαστής ο Γιώργος Λιάγκας και μπορείτε να διαβάσετε όλο το παρασκήνιο για την επιστροφή του big brother.

Όπως βεβαίως καταλαβαίνετε μπορεί εμείς να μάθαμε τώρα για αυτή την εξέλιξη στον ΑΝΤ1 και για το Big Brother όμως η κατασκοπεία των τηλεοπτικών καναλιών γνώριζε από πολύ νωρίτερα τις κινήσεις του ΑΝΤ1. Ο Σκάι λοιπόν που φαίνεται να έχει πολύ καλή πληροφόρηση γνώριζε για τις κινήσεις του Αντέννα εδώ και πολλές εβδομάδες.

Στο Σκάι θεωρούν την κίνηση να φέρει ο Αντέννα το Big Brother πολύ καλή.

Για αυτόν ακριβώς το λόγο έβαλε λυτούς και δεμένους ο Σκάι προκειμένου να βρει ένα πρόγραμμα για να χτυπήσει το συγκεκριμένο ριάλιτι. Αυτό λοιπόν που πρότειναν στο κανάλι είναι το “making love”. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα θεωρείται επανάσταση για την τηλεόραση.Στο κανάλι σκέφτονται πολύ σοβαρά να προχωρήσουν στην αγορά του συγκεκριμένου project. Στο Σκάι λοιπόν έχουνε βάλει την νομική τους υπηρεσία να ψάξει το θέμα και να δει αν ένα τέτοιο πρόγραμμα μπορεί να προβληθεί στην ελληνική τηλεόραση με βάση την ελληνική νομοθεσία και τις επιταγές του ΕΣΡ.

Τι είναι όμως το Making Love

Ξεχάστε τα κεριά και τις ρομαντικές βραδιές σε εστιατόρια για να γνωρίσετε κάποιον προτού κάνετε σεξ. Η γενιά του Tinder οδηγεί τα ζευγάρια πρώτα στο κρεβάτι.

Γάλλοι τηλεοπτικοί παραγωγοί της εταιρείας «We Make» οσμίστηκαν την τάση αυτή δημιουργώντας ένα τηλεοπτικό σόου γνωριμιών όπου οι διαγωνιζόμενοι πρώτα δοκιμάζουν τους υποψήφιους συντρόφους στο κρεβάτι και μετά καταλαβαίνουν αν τους έχουν ερωτευτεί.

Όπως επισημαίνουν οι παραγωγοί, τα ζευγάρια αυτά δεν επελέγησαν τυχαία. Από «επιστημονικής πλευράς» είναι ταιριαστά, όπως υποστηρίζουν, δίχως όμως να διευκρινίζουν τη μέθοδο «ζευγαρώματος» που εφαρμόζουν.

Το «Making Love», με την υπογραφή της MIPCOM, της μεγαλύτερης παγκοσμίως ψυχαγωγικής αγοράς με έδρα τις Κάννες έρχεται να ταράξει τα τηλεοπτικά νερά αντανακλώντας τον παλμό των σύγχρονων κοινωνικών σχέσεων, όπως σχολιάζουν τα γαλλικά ΜΜΕ.

Έξι συνολικά διαγωνιζόμενοι ψάχνουν για ταίρι. Ωστόσο, αντί να μάθουν πρώτα ο ένας τον άλλο, ξαπλώνουν στο κρεβάτι. Μετά το σεξ, επιλέγουν αν θα προχωρήσουν σε σχέση ή όχι.

Όπως εξηγούν οι Γάλλοι παραγωγοί, «πίσω από τις κάμερες (στα υπνοδωμάτια) τα ζευγάρια θα επιδίδονται σε ερωτικά παιχνίδια. Ο φακός θα δείχνει στιγμιότυπα από τη συνεύρεση του ζευγαριού κάνοντας focus στα πρόσωπα μετά το τέλος της ερωτικής πράξης- αν λάμπουν ή είναι κατηφή .Μετά τη σεξουαλική πράξη,οι διαγωνιζόμενοι θα πηγαίνουν ένας-ένας στο μπάνιο. Κλείνοντας την πόρτα θα ενημερώνουν το κοινό σχετικά με την σεξουαλική απόδοση του υποψήφιου συντρόφου.

ΠΗΓΗ Tv24