Τολμηρή η Βίκυ Σταυροπούλου - Αποκάλυψε αν πληρώθηκε από το σποτάκι του "Μένουμε σπίτι"

Πήρε λεφτά ή όχι;

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Τολμηρή η Βίκυ Σταυροπούλου - Αποκάλυψε αν πληρώθηκε από το σποτάκι του

Τολμηρή η Βίκυ Σταυροπούλου, καθώς αποκάλυψε αν πληρώθηκε από το σποτάκι του "Μένουμε σπίτι". Πληρώθηκε η όχι τελικά η ηθοποιός για να γυρίσει την νέα διαφημιστική καμπάνια της κυβέρνησης για την προστασία από τις μάσκες;

Η γνωστή ηθοποιός αναφέρθηκε στην αμοιβή της για το σποτάκι που έκανε σχετικά με τις μάσκες και την καμπάνια «Μένουμε ασφαλείς».Η ίδια εξήγησε πως το έκανε αφιλοκερδώς και δεν πήρε κάποια αμοιβή.

«Καλή εβδομάδα. Όταν μου ζητήθηκε να συμμετάσχω αφιλοκερδώς στην καμπάνια ενημέρωσης- για τον τρόπο που μπορούμε να κατασκευάσουμε μάσκα χωρίς να ξοδέψουμε χρήματα-ήμουν αμέσως θετική. Όλοι μαζι ενωμένοι ξεπεράσαμε το πρώτο στάδιο,όλοι μαζι ενωμένοι ας προσέξουμε και το δεύτερο. Υπομονή και δύναμη σε όλους μας παιδιά», έγραψε στη λεζάντα της ανάρτησής της η Βίκυ Σταυροπούλου. Δείτε όμως και την απάντηση κόλαφο που είχε δώσει ο Σπύρος Παπαδόπουλος, για το αντίστοιχο σποτάκι.

Δείτε την ανάρτηση της:

Ποιος Σπύρος Παπαδόπουλος! Η Βίκυ Σταυροπούλου στο νέο σποτ του Μένουμε σπίτι

Ποιος Σπύρος Παπαδόπουλος; Η Βίκυ Σταυροπούλου στο νέο σποτ του υπουργείου υγείας προκαλεί πανικό και θα μείνετε "κάγκελο" μόλις την δείτε!

Η Ελλάδα του "Μένουμε σπίτι", από τη Δευτέρα 4 Μαΐου περνά στην εποχή του "Μένουμε ασφαλείς", όταν τα μέτρα αρχίζουν να χαλαρώνουν σταδιακά, με τους Έλληνες πολίτες ωστόσο να καλούνται για επίδειξη συνέπειας και ατομικής ευθύνης, κρατώντας αποστάσεις και φορώντας μάσκες σε συγκεκριμένους κλειστούς χώρους.

Έτσι, αυτό το "Μένουμε Σπίτι" σηματοδοτεί και την νέα ομώνυμη καμπάνια που κυκλοφόρησε την Κυριακή, στην οποία και αυτή τη φορά πρωταγωνιστεί η ηθοποιός Βίκυ Σταυροπούλου και μας υπενθυμίζει το σχέδιο ΧΑΜ.

Το διαφημιστικό σποτ ακολουθεί τα πρότυπα του "Μένουμε σπίτι" στο οποίο συμμετείχε ο Σπύρος Παπαδόπουλος, έχοντας αρκετά κοινά στοιχεία σε σενάριο και ατάκες, πιο ανάλαφρο ύφος, ενώ το περιεχόμενο διαφοροποιείται ως προς το τελικό μήνυμα.