Δάκρυσε στον αέρα του Mega η Χάρις Αλεξίου - Η εξομολόγηση για τη μητέρα της

«Το λέω και θέλω να κλάψω...»

Αρθρογράφος: Νεφέλη Ντατσοπούλου
Νεφέλη Ντατσοπούλου
Youweekly Editor
Δάκρυσε στον αέρα του Mega η Χάρις Αλεξίου - Η εξομολόγηση για τη μητέρα της

Η Χάρις Αλεξίου μίλησε χθες στην νέα εκπομπή του Θοδωρή Αθερίδη, Έλα και θα δεις και δε δίστασε να δακρύσει στον αέρα του Mega, μιας και έκανε μία σπάνια εξομολόγηση για τη μαμά. Συγκεκριμένα μίλησε για ένα περιστατικό που συνέβη στις αρχές της καριέρας της.

Η Χάρις Αλεξίου κάνει σπάνιες τηλεοπτικές εμφανίσεις και η τελευταία φορά που την είδαμε στην τηλεόραση ήταν στην εκπομπή Ενώπιος Ενωπίω όταν μίλησε για την απόφασή της να σταματήσει το τραγούδι.

H εκπομπή του Θοδωρή Αθερίδη, είχε αφιέρωμα στον Καλδάρα και έτσι η Χάρις Αλεξίου αναφέρθηκε σε μία ακρόαση που είχε κάνει στο σπίτι του, το οποίο μάλιστα καθάριζε η μαμά της.

«Θα σας πω κάτι που δεν έχω πει ποτέ. Η μαμά μου καθάριζε το σπίτι του Καλδάρα. Έφυγα μια μέρα από το σχολείο και πήγα στους Θρακομακεδόνες να κάνω πρόβα για την Μικρά Ασία. Καταλαβαίνεις πώς ένιωσα;

Η μαμά μου δούλευε στο σπίτι σας και εγώ έκανα ακρόαση με το "Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι" και ήταν εκεί ο Απόστολος στην ακρόαση. Και άνοιξε η πόρτα να τραγουδήσω στην Μικρά Ασία και ήταν ο Απόστολος Καλδάρας. Το λέω και θέλω να κλάψω», θυμήθηκε φανερά συγκινημένη η Χαρούλα Αλεξίου.

Ο Κώστας Καλδάρας αποκάλυψε με τη σειρά του: «Σε κάποιες από τις πρόβες που κάνατε, ερχόσουν στην Νέα Φιλαδέλφεια που πήγαινα εκεί σχολείο. Μου είχαν νοικιάσει ένα διαμέρισμα και έμενα και κάνατε εκεί πρόβα. Όταν αργούσε καμία φορά ο Απόστολος σου έκανε τράκα κρυφά από εκείνον και μια φορά μας κατάλαβε γιατί μύρισε τη μάρκα των τσιγάρων».

Λίγα λόγια για την αρχή της καριέρας της Χάρις Αλεξίου

Το 1970 είναι η χρονιά που η 20χρονη Χάρις Αλεξίου παρουσιάζεται στη δισκογραφία με δίσκο 45 στροφών και το τραγούδι Οταν πίνει μια γυναίκα των Βασίλη Βασιλειάδη και Πυθαγόρα.

Το 1971 και 1972 ηχογραφεί, πάντα σε δίσκους 45 στροφών, τραγούδια των Απόστολου Καλδάρα, Γιώργου Χατζηνάσιου, Τ. Βοσκόπουλου και Μάνου Χατζιδάκι.

Το 1972 έρχεται ο πρώτος σημαντικός σταθμός στη δισκογραφία της με τη συμμετοχή της στον δίσκο Μικρά Ασία των Απόστολου Καλδάρα και Πυθαγόρα, με τον Γιώργο Νταλάρα. Μουσικό έργο ιστορικής αξίας που τη δεκαετία του '70 θα μπει σε κάθε ελληνική δισκοθήκη, θα σημειώσει ρεκόρ πωλήσεων και αυτοδίκαια θα ενταχθεί στις "100 Μεγαλύτερες Ηχογραφήσεις του Αιώνα" της MINOS - EMI.

Για το δίσκο αυτό ερμηνεύει τρία τραγούδια, τα «Δυο παλικάρια απ' το Αϊβαλί», «Μαρμαρωμένος βασιλιάς» και «Πήρε φωτιά το Κορδελιό». Την ίδια χρονιά κάνει και τη μία και μοναδική εμφάνισή της στον κινηματογράφο, στην ταινία Ο άγνωστος εκείνης της νύχτας του Οδυσσέα Κωστελέτου, ερμηνεύοντας το τραγούδι «Ήτανε τ' όνειρο μικρό (Δυο καημοί)» των Μίμη Πλέσσα και Λευτέρη Παπαδόπουλου. Παράλληλα εμφανίζεται στα μεγάλα νυχτερινά κέντρα της Αθήνας στο πλευρό των Τόλη Βοσκόπουλου και Στράτου Διονυσίου.

Το 1973 συμμετέχει στον δίσκο Βυζαντινός Εσπερινός των Απόστολου Καλδάρα και Λευτέρη Παπαδόπουλου, ξανά με τον Γιώργο Νταλάρα, με τραγούδια όπως τα «Καμπάνα του εσπερινού» και «Βάρα νταγερέ».