Η Chiara Ferragni, η επιτυχημένη παγκοσμίως Ιταλίδα influencer έφερε στον κόσμο το δεύτερο παιδάκι της, καρπό του έρωτά της με τον σύζυγό της Fedez που είναι επίσης ταλαντούχος τραγουδιστής.

Τόσο η ίδια όσο και ο αγαπημένος της πλέουν σε πελάγη ευτυχίας και η Chiarra έκανε γνωστή την είδηση της γέννας της μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram όπου την ακολουθούν εκατομμύρια άνθρωποι.

Συγκεκριμένα, πόσταρε μια φωτογραφία στην οποία απεικονίζεται η ίδια να κρατάει το νεογέννητο μωράκι της. Η εν λόγω ανάρτηση είναι τόσο εντυπωσιακή όσο με αυτή που ανακοίνωσε την εγκυμοσύνη της.

Λίγα λόγια για την επιτυχημένη καριέρα της Chiara Ferragni

Δημιούργησε το blog της, τον Οκτώβριο του 2009. Το 2010, κυκλοφόρησε τη δική της σειρά υποδημάτων, ενώ εμφανίστηκε και στα ιταλικά βραβεία MTV TRL. Τον Μάρτιο του 2011, το περιοδικό “New York” τη χαρακτήρισε ως “Μια από τις μεγαλύτερες street-style stars της χρονιάς” ενώ το Δεκέμβριο του ίδιου έτους, το περιοδικό “Teen Vogue” τη χαρακτήρισε ως τη νέα ανερχόμενη blogger, που παράλληλα είναι φοιτήτρια νομικής.

Μέχρι εκείνη τη στιγμή, το blog της έφτασε να έχει παραπάνω από 12 εκατομμύρια επισκέψεις το μήνα. Ως το 2013, κατάφερε να κερδίσει ποικίλους τίτλους αναγνώρισης ως blogger ενώ πόζαρε και ως μοντέλο για την εταιρία ρουχισμού “Guess” σε μία φωτογράφηση, η οποία μεταγενέστερα έγινε διαφημιστική καμπάνια.

Τον Δεκέμβριο του 2013, εξέδωσε ένα ηλεκτρονικό βιβλίο με τον τίτλο “The Blonde Salad” (όπως η ονομασία του blog της) στην ιταλική γλώσσα, ενώ επίσης συνεργάστηκε με τον Στιβ Μάντεν, για το σχεδιασμό μίας συλλογής υποδημάτων, που κυκλοφόρησε τελικά την άνοιξη του 2014, αποτελούμενη από εννέα διαφορετικά σχέδια. Τον Αύγουστο του 2014, εμφανίστηκε ως guest κριτής στο τηλεοπτικό σόου μόδας “Project Runway” ενώ γενικά εκείνη τη χρονιά, τα έσοδα της αυξήθηκαν κατά οκτώ εκατομμύρια.

Τον Ιανουάριο του 2015, το blog (The Blonde Salad) και η σειρά υποδημάτων της (Chiara Ferragni Collection), έγιναν αντικείμενο μελέτης στη σχολή διοίκησης επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ ενώ λίγο αργότερα, τον Μάρτιο, πόζαρε στο εξώφυλλο της ισπανικής Vogue, γεγονός που την έκανε τη πρώτη blogger που ποζάρει για εξώφυλλο της Vogue. Μέχρι τότε, είχε ποζάρει για περισσότερα από 50 εξώφυλλα περιοδικών παγκοσμίως.

Τον Ιανουάριο του 2016, υπέγραψε συνεργασία με την εταιρία Pantene και έγινε η παγκόσμια αντιπρόσωπος της.

Το 2017 υπέγραψε συνεργασία με την εταιρία “Intimissimi” ενώ στις 26 Ιουλίου 2017, άνοιξε το πρώτο της μαγαζί της με ρούχα (Chiara Ferragni Collection) στο Μιλάνο. Την ίδια χρονιά, χαρακτηρίστηκε από το περιοδικό “Forbes” ως “Η πιο σημαντική παράγοντας επιρροής στον κόσμο” και επιλέχθηκε ακόμα να συμμετάσχει στη χριστουγεννιάτικη συλλογή της εταιρίας “Swarovski” με μοντέλα όπως Κάρλι Κλος και Ναόμι Κάμπελ.

Τον Μάιο του 2018, η εφημερίδα “Footwear News” την χαρακτήρισε ως “Μια από τις μαμάδες με τη περισσότερη επιρροή στη βιομηχανία της μόδας”.

To 2019 ξεκίνησε συνεργασία με την εταιρεία καλλυντικών “Lancôme Paris”, δημιουργώντας την σειρά “Lancôme X Chiara Ferragni”.

Έχει ποζάρει σε πλήθος περιοδικών μόδας παγκοσμίως, ως εξώφυλλο, όπως Vogue (Ισπανία, Τουρκία, Κίνα), Elle (Ιταλία, Ολλανδία, Ιαπωνία, Ισπανία, Ουκρανία), “Harper’s Bazaar” (Σιγκαπούρη, Ταϊβάν, Ρωσία), “Glamour” (Ιταλία, Μεξικό, Τουρκία, Ισπανία, Βραζιλία, Ρωσία, Πολωνία, Ρουμανία), “Cosmopolitan” (Μεξικό, Χιλή, Σιγκαπούρη, Τουρκία) και “Maddame Figaro” (Ισπανία, Ελλάδα).