Νίκος Λεκάκης: «Πέρασα από 5 κάστινγκ για τις Άγριες Μέλισσες»

Όλα όσα αποκάλυψε για την τηλεοπτική σειρά

Αρθρογράφος: Κωνσταντίνα Τσουκαλά
Κωνσταντίνα Τσουκαλά
Νίκος Λεκάκης: «Πέρασα από 5 κάστινγκ για τις Άγριες Μέλισσες»

Το βράδυ της Τρίτης, ο Νίκος Λεκάκης βρέθηκε καλεσμένος στη «The 2Night Show» και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην σειρά που πρωταγωνιστεί, στις Άγριες Μέλισσες.

Ο τηλεοπτικός Άγγελος Φαναριώτης μίλησε τόσο για τις εμπειρίες του από την σειρά και αλλά και για το πώς κατάφερε να κερδίσει τον ρόλο -δείτε εδώ στο μεταξύ ένα απίστευτο spoiler για την σειρά-.

Οι δηλώσεις του Νίκου Λεκάκη

«Πέρασα από 5 κάστινγκ. Μου αρέσει πολύ γιατί δείχνει ότι η δουλειά που πάει να γίνει έχει έναν στόχο. Είναι από τις πολύ λίγες φορές που εκτιμώ και σέβομαι ένα μεγάλο ποσοστό του κάστινγκ».

Πάθος του είναι η φωτογραφία ενώ είχε περάσει και σε σχολή φωτογραφίας αλλά τον έκοψαν γιατί έχασε αρκετά εργαστήρια.

Ο ηθοποιός ζούσε κάποιο διάστημα μόνος του αλλά οι συνθήκες τον ανάγκασαν να επιστρέψει και πάλι στο πατρικό του σπίτι.

«Η προηγούμενη χρονιά με βρήκε στο Εθνικό Θέατρο και δυστυχώς διακόπηκε. Είχα μαζέψει κάποια χρήματα κι επειδή δεν ήξερα πού θα με βρει το μέλλον γύρισα τους γονείς μου».

Τι θα δούμε σήμερα, Τετάρτη 5 Μαΐου, στις Άγριες Μέλισσες

Πέντε μέρες μετά, η ζωή στο χωριό συνεχίζει τους φυσιολογικούς της ρυθμούς. Όχι ,όμως, για όλους. Στο σπίτι των αδελφών Σταμίρη επικρατεί αγωνία για την επικείμενη δίκη με τον Νικηφόρο, ενώ η

Ελένη επισκέπτεται κρυφά απ’ τον Λάμπρο μια γυναικολόγο. Ο Σέργιος συνεχίζει να μην περνάει καλά στο καινούριο του περιβάλλον και η μόνη του χαρά είναι το σχολείο και η μέρα που θα επισκεφθεί την Ασημίνα, η οποία του ετοιμάζει μια έκπληξη με τη Δρόσω, που θα τον χαροποιήσει.

Οι δουλειές της Ουρανίας συνεχίζουν τον εντυπωσιακό ρυθμό τους, όμως ο Σαραντόπουλος δεν έχει δείξει ακόμα όλες τις προθέσεις του. Ο Νικηφόρος ενημερώνεται για μια εξέλιξη που θέτει σε κίνδυνο την επιτυχία του στη δίκη. Η μέρα των εγκαινίων του εργοστασίου φτάνει κι ο Μιλτιάδης αποφασίζει να χαλάσει τη σημαντικότερη στιγμή του Δούκα με τον πιο θεαματικό τρόπο.