Μέλπω Κωστή για τον θάνατο του γιου της: «Η απώλεια αυτή είναι αφύσικη και δεν τη χωράει ο ανθρώπινος νους»

«Έκανα ψυχοθεραπεία... ζήτησα ψυχολογική υποστήριξη»

Αρθρογράφος: Κωνσταντίνα Τσουκαλά
Κωνσταντίνα Τσουκαλά
Μέλπω Κωστή για τον θάνατο του γιου της: «Η απώλεια αυτή είναι αφύσικη και δεν τη χωράει ο ανθρώπινος νους»

Η Μέλπω Κωστή παραχώρησε μια συγκινητική συνέντευξη στο Enjoy και τη δημοσιογράφο Μαρία Ανδρέου αναφορικά με την απώλεια του γιου της.

Η γνωστή ηθοποιός που συμμετέχει στην σειρά του AlphaΑγγελική” άνοιξε τη καρδιά της και αναφέρθηκε στην δυσκολότερη στιγμή της ζωή της, ενώ πριν μερικές μέρες παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό You!

Οι δηλώσεις της Μελπώς Κωστή

Οι αρχαίοι Έλληνες όριζαν την τραγωδία… όταν οι νόμοι της φύσης ανατρέπονται. Όπως όταν ένας γονιός χάνει το παιδί του… Ξεπερνιέται ποτέ ο πόνος αυτός;

Θέλει πολύ χρόνο για να περάσει ο πόνος και να διακοπεί η συναισθηματική σύνδεση. Χρειάζεται πάρα πολλή δουλειά, γιατί αυτή η απώλεια είναι αφύσικη και δεν τη χωράει ο ανθρώπινος νους. Αλλά το μυαλό μας και η ψυχή μας έχουν μεγάλη δύναμη και εμείς στη ζωή μας λειτουργούμε ένα πολύ μικρό κομμάτι τους. Νομίζουμε ότι ξέρουμε τις δυνατότητες της σκέψης μας, του σώματος μας, δεν τις γνωρίζουμε όμως.

Ο άνθρωπος που πενθεί πρέπει να βρει τα θετικά κομμάτια της ζωής και να συνεχίσει να περπατά στο δικό του μονοπάτι. Είναι εγωιστικό να πω “χάθηκε το παιδί μου, πονάω, κατεβάζω ρολά”, να αφεθώ σε αυτό το θλιβερό βίωμα, να χαθώ από τη φασαρία του κόσμο και να μη με νοιάζει κανένας άλλος άνθρωπος, ούτε τα άλλα μου παιδιά, ο άνδρας μου, οι φίλοι μου, οι συνάδελφοι μου, ο κόσμος όλος… Είμαι η μοναδική που έχασε το παιδί της για να τα εγκαταλείψω όλα; Προφανώς και όχι. Η ζωή συνεχίζεται. Και πως θα συνεχιστεί; Κρατώντας το μυαλό μου απασχολημένο με πολλή εργασία και διάβασμα. Εγώ απευθύνθηκα και σε γιατρό και έκανα ψυχοθεραπεία. Ζήτησα ψυχολογική υποστήριξη.

Ο ξαφνικός θάνατος δεν είναι κάτι πολύ «παγωμένος»;

Είναι ένα τεράστιο σοκ! Δεν έχεις τον χρόνο να συμφιλιωθείς με την ιδέα του θανάτου ή της απώλειας, όπως όταν κάποιος νοσεί σε ένα νοσοκομείο και σου περνάει και αυτή η ιδέα από το μυαλό. Ο θάνατος, όπως έχω μιλήσει και με τον πνευματικό μου και με ιερείς, είναι το πέρασμα στην αιώνια ζωή. Οι απώλειες στη ζωή είναι μια μεγάλη εμπειρία, ένα μεγάλο μάθημα. Τι μας μαθαίνουν; Την ουσία της ζωής και της στιγμής. Για μένα είναι σημαντικό πως θα αναστηθούμε, ενώ είμαστε ζωντανοί. Και με την ανάσταση εννοώ την αλλαγή μας. Πως θα ξεφύγουμε από το άγχος, τη ματαιοδοξία μας, τις ανησυχίες για το μέλλον μας και θα κοιτάξουμε το παρόν και το σήμερα. Αυτή είναι η μεγάλη μας ευκαιρία στη ζωή, να μη χάνουμε το σήμερα.

Στο «Πάτερ ημών», σε αυτή τη δυνατή προσευχή, ο Χριστός μάς είπε «παρακαλάτε τον Θεό για το σήμερα». Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αγωνιζόμαστε για το αύριο, πόσο μάλλον όταν έχουμε συλλογική συνείδηση. Και εγώ την Πρωτομαγιά πήγα στο συλλαλητήριο με τη μάσκα μου, κι ας φαντάζω… ντεμοντέ, για τα εργατικά δικαιώματα όλων μας. Για τον κλάδο μας ήθελα να φωνάξω. Η Ελλάδα μας είναι τα θέατρα της. Με κλειστά τα θέατρα και τον πολιτισμό νομίζουμε στην Ελλάδα ότι έχουμε δημοκρατία; Φταίμε που έχουμε αφήσει κάποιους οι οποίοι δεν αγαπούν τον πολιτισμό να αποφασίζουν για εμάς.

Η Μελίνα Μερκούρη είναι η μοναδική υπουργός Πολιτισμού που έφερε – με αγώνα της για την επαναφορά των Γλυπτών του Παρθενώνα – τον ελληνικό πολιτισμό στην κορυφή της ειδησειογραφίας παγκοσμίως. Όπως και – να μου το θυμηθείτε – ο Σπύρος Μπιμπίλας θα μείνει στην ιστορία ως ο καλύτερος πρόεδρος στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών. Καθαρός άνθρωπος. Δεν υπάρχει άνθρωπος να μιλήσει για αυτός και να πει για το ήθος του.

Μέλπω Κωστή για τον θάνατο του γιου της

Λίγα λόγια για την ηθοποιό Μελπώ Κωστή

Γεννήθηκε το 1955 στην Αθήνα όπου και μεγάλωσε. Στις αρχές της δεκαετίας του 1980 ξεκίνησε να εργάζεται ως μοντέλο και βοηθητική ηθοποιός σε διαφημιστικά τηλεοπτικά σποτ.

Τη σεζόν 1993-1994, κι ενώ συνέχιζε να παίζει σε διάφορες διαφημίσεις, ανέλαβε την παρουσίαση της μουσικής εκπομπής Χωρίς Ανάσα στην ΕΤ2. Την ίδια κιόλας περίοδο δέχτηκε πρόταση από τον σκηνοθέτη Νίκο Φώσκολο για ένα μικρό ρόλο στον δεύτερο κύκλο της καθημερινής σειράς του ANT1 Καλημέρα Ζωή.

Αμέσως μετά την παρουσία της στην καθημερινή σειρά της προτάθηκε πρωταγωνιστικός ρόλος για την κωμική σειρά του ANT1 Της Ελλάδος τα παιδιά, σε σκηνοθεσία Γιάννη Μπέζου. Ακολούθησε ένα μικρός ρόλος στη δραματική σειρά Πάθος ενώ μετά την πρώτη της αυτή επαφή με την υποκριτική αποφάσισε να σπουδάσει ηθοποιός. Ξεκίνησε τις σπουδές της στην Ανώτερη Δραματική Σχολή Ίασμος του Βασίλη Διαμαντόπουλου ενώ ακολούθησαν περαιτέρω σπουδές στη Δραματική Σχολή της Μαίρης Βογιατζή Τράγκα.

Αμέσως μετά την αποφοίτησή της ξεκίνησε να ασχολείται με την υποκριτική ως επαγγελματίας ηθοποιός σε θέατρο, τηλεόραση και κινηματογράφο. Το 1997 έπαιξε στην ταινία μικρού μήκους Σχέσεις ενώ συνεργάστηκε και πάλι με τον Νίκο Φώσκολο στη δραματική σειρά Εις Θάνατον. Ακολούθησαν έκτακτες εμφανίσεις στις σειρές Ιερή Οικογένεια, Διπλανή Πόρτα και Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή. Τη σεζόν 1999-2000 έπαιξε στη δραματική σειρά του Μανούσου Μανουσάκη Σύνορα Αγάπης. Από το 2000 μέχρι το 2002 εμφανιζόταν στη σειρά Περί Ανέμων και Υδάτων υποδυόμενη τη Μαρία.

Τη σεζόν 2001-2002 συμμετείχε στην αισθηματική σειρά Όσο υπάρχει αγάπη. Ακολούθησαν διάφοροι ρόλοι στις σειρές Η Νταντά, Φιλί ζωής, Οι Στάβλοι της Εριέτας Ζαΐμη, Μυστικά και Λάθη και Επτά Θανάσιμες Πεθερές. Τη σεζόν 2004-2005 είχε πρωταγωνιστικό ρόλο σε δύο τηλεοπτικές σειρές. Από τη μία υποδυόταν την διευθύντρια περιοδικού Κατερίνα στη ρομαντική κομεντί Κανείς δε λέει σ' αγαπώ στο Mega Channel ενώ ταυτόχρονα είχε το ρόλο της Μάρθας στη δραματική σειρά του Μανούσου Μανουσάκη Μη μου λες αντίο.

Μέσα στα επόμενα χρόνια συνεργάστηκε με τον σκηνοθέτη Πάνο Κοκκινόπουλο στη σειρά αυτοτελών επεισοδίων 10η εντολή, ενώ έπαιξε στις ιστορίες των σειρών Το Κόκκινο Δωμάτιο και Οι ιστορίες του αστυνόμου Μπέκα. Τη σεζόν 2007-2008 πρωταγωνίστησε στην καθημερινή σειρά του ANT1 Έρωτας έχοντας το ρόλο της Έλενας Χατζηγιάννη. Από το 2008 μέχρι το 2011 ακολούθησαν διάφορες τηλεοπτικές συμμετοχές σε σειρές και συμμετοχές σε θεατρικές παραστάσεις.

Το 2014 αποφάσισε να εγκαταστάθηκε στο Αίγιο ξεκινώντας τις σπουδές της στην Φυσικοθεραπεία στο Τμήμα Φυσικοθεραπείας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Δυτικής Ελλάδας απ΄ όπου αποφοίτησε μερικά χρόνια μετά. Το 2015 έλαβε μέρος στη μεγάλη γερμανική κινηματογραφική παραγωγή Ein Atem. Το 2020 είχε ένα ρόλο κλειδί στο αστυνομικό θρίλερ Έρωτας Μετά. Από τον Σεπτέμβριο του 2020 ανήκει στο βασικό cast της κοινωνικής σειράς του ALPHA Αγγελική έχοντας τον ρόλο της Όλγας.