Πέμη Ζούνη: «Είχα με τον Κώστα Καρρά μία συγκρουσούλα σκηνική της στιγμής»

«Με θεωρούσε μικρή και πήγε να μου τη βγει στη σκηνή...»

Αρθρογράφος: Κωνσταντίνα Τσουκαλά
Κωνσταντίνα Τσουκαλά
Πέμη Ζούνη: «Είχα με τον Κώστα Καρρά μία συγκρουσούλα σκηνική της στιγμής»

Το μεσημέρι της Κυριακής, η Πέμη Ζούνη βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Καλύτερα δεν γίνεται» και μίλησε για όλα κι για όλα.

Η αγαπημένη ηθοποιός αναφέρθηκε τόσο στην κόρη της που παντρεύτηκε πριν από λίγα χρόνια και για τη σταδιοδρομία της στο θέατρο όσο και για αν έχει δεχτεί άσχημες συμπεριφορές στον εργασιακό της χώρο, για τις οποίες έχουν μιλήσει αρκετοί ηθοποιοί.

Οι δηλώσεις της Πέμη Ζούνη

Για τον γάμο της Ελεονώρας Σκέντζου αρχικά δήλωσε συγκινημένη: «Θες να βλέπεις τον απόγονό σου να σε ξεπερνάει και σε χαρακτήρα και σε διαδρομή».

Ενώ αμέσως μετά απάντησε για το αν έχει έρθει σε σύγκρουση με συναδέλφους της: «Δεν ήρθα σε συγκρούσεις ποτέ. Μία στιγμή χαριτωμένη είχα με τον Κώστα Καρρά που ήταν μία συγκρουσούλα σκηνική της στιγμής, τον οποίο εκτιμούσα πολύ αλλά με θεωρούσε μικρή και πήγε να μου τη βγει στη σκηνή κάποια στιγμή καταργώντας μου αυτά που έπρεπε να βγάλουν γέλιο, δηλαδή ατακάροντας νωρίτερα. Όταν βεβαιώθηκα ότι το κάνει επίτηδες του το ανταπέδωσα μία φορά, γύρισε με κοίταξε, συνεννοηθήκαμε, άλλαξε δρόμο, δεν το συζητήσαμε ποτέ ξανά, του έδειξα πώς είναι, αλλά δεν τσακώθηκα ποτέ».

Τέλος, αναφέρθηκε και στις αγαπημένες της συνεργασίες όπου ήταν αυτές με τον Γρηγόρη Βαλτινό, τον Γιάννη Φέρτη, τον Ντίνο Ηλιόπουλο και τον Ανδρέα Βουτσινά.

Λίγα λόγια για την ταλαντούχα Πέμη Ζούνη

Η Πέμη Ζούνη (Αθήνα, 7 Φεβρουαρίου 1956) είναι Ελληνίδα ηθοποιός του θεάτρου, του κινηματογράφου και της τηλεόρασης, ενώ είναι γνωστή και από τις εκφωνήσεις που έχει κάνει σε ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς (Mega), διαφημίσεις και μεταγλωττίσεις κινηματογραφικών ταινιών. Επίσης, έχει ασχοληθεί και με τα κοινά από την θέση της δημοτικής συμβούλου στο Δήμο Αθηναίων και από τη θέση της βουλευτού της Α' εκλογικής περιφέρειας Αθηνών με το ΠΑΣΟΚ.

Είναι κόρη του κονφερασιέ Λάμπρου Ζούνη. Κατοικούσε αρχικά στο Μεταξουργείο και αργότερα στο Μαρούσι.

Το 1979 αποφοίτησε από τη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Παράλληλα παρακολούθησε την ύλη του δεύτερου έτους του τμήματος Lettres Modernes στο Πανεπιστήμιο Ναντέρ στο Παρίσι ενώ έκανε και μαθήματα πιάνου, φλογέρας και θεωρίας της μουσικής στο Εθνικό Ωδείο Αθηνών. Κατά τη χρονική περίοδο 1971-1978 έκανε μαθήματα χορού, κλασικού και μοντέρνου ενώ το 1982 αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου, συμμετέχοντας και σε θεατρικές παραγωγές του.

Η πρώτη της τηλεοπτική εμφάνιση ήταν στη σειρά της ΕΡΤ "Γιάννης και Μαρία", με πρωταγωνιστές στους ομώνυμους ρόλους την ίδια και τον Ηλία Γιαννίτσο. Το 1985 κέρδισε το βραβείο Α' γυναικείου ρόλου για την ερμηνεία της στην ταινία "Μια τόσο μακρινή απουσία", μαζί με τη Θέμιδα Μπαζάκα για την ερμηνεία της στα "Πέτρινα Χρόνια". Το 1996 δάνεισε τη φωνή της στην Εσμεράλδα στην ελληνική μεταγλώττιση της ταινίας Η Παναγία των Παρισίων. To 2004 βραβεύτηκε με το έπαθλο "Μαρίκα Κοτοπούλη".

Συνεργάστηκε για μια πενταετία στο θέατρο με τον Γρηγόρη Βαλτινό. Η πρώτη της σκηνοθετική απόπειρα ήταν με το έργο Το τέλος του καλοκαιριού του Γιώργου Ηλιόπουλου. Έχει επίσης ασχοληθεί και με το τραγούδι, ενώ έχει δανείσει τη φωνή της σε πολλές παραγωγές στον κινηματογράφο και την τηλεόραση, όπως για τις δυο ταινίες του Θεόδωρου Αγγελόπουλου Μία αιωνιότητα και μία μέρα και Το βλέμμα του Οδυσσέα, διαφημιστικά σποτ και σε εκφωνήσεις για το πρόγραμμα του Mega Channel.

Την επικαιρότητα απασχόλησε περιστατικό που αφορούσε φωτογραφίες που παρουσίαζαν την Ζούνη με τον σκηνοθέτη Ανγκ Λι και αποκαλύφθηκε ότι ήταν προϊόν φωτομοντάζ. Οι φωτογραφίες κυκλοφόρησαν στο πλαίσιο προώθησης της παράστασης, στο έργο του Άκη Δήμου, «...Και Ιουλιέτα» το 2017 στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης. Τόσο το Ίδρυμα, όσο και η εταιρεία παραγωγής κλήθηκαν να δώσουν εξηγήσεις.