Κώστας Χαριτοδιπλωμένος: Η συγκλονιστική αποκάλυψη για την ζωή του

Όλα όσα ανέφερε

Αρθρογράφος: Ίρις Βίλα
Ίρις Βίλα
Youweekly Editor
Κώστας Χαριτοδιπλωμένος: Η συγκλονιστική αποκάλυψη για την ζωή του

Συνέντευξη στο «TV24» παραχώρησε ο Κώστας Χαριτοδιπλωμένος ο οποίος μέσα σε όλα αναφέρθηκε για την δύσκολη περίοδο της ζωής τους αλλά και για το πρώτο τραγούδι που έγραψε για τον πρώτο του έρωτα.

Συνέντευξη παραχώρησε επίσης και ο ηθοποιός Μάριος Αθανασίου όπου μίλησε για το κίνημα #metoo στον χώρο του θετρου.

Δείτε παρακάτω τις δηλώσεις του Κωνσταντίνου Χαριτοδιπλωμένου

Θα σκεφτόσασταν να ξανά παντρευτείτε;

Ένας γάμος δεν είναι τίποτα άλλο, παρά η νομική κατοχύρωση μιας σχέσης. Από εκεί και πέρα, αν το θέλουν και οι δύο, γιατί όχι να μην γίνεται; Χωρίς να αποκλείω το ενδεχόμενο ενός γάμου, λέω ναι σε μια ωραία σχέση και αν η κατάληξη ήταν αυτή, πολύ ωραίο και πολύ ευχάριστο θα ήταν.

Τι τύπος μπαμπά είστε;

Είμαι πιο πολύ μπαμπάς-φίλος για τα παιδιά μου. Δεν τους υπαγορεύω πράγματα, δεν τους αναγκάζω για κάτι. Απλώς μιλάω μαζί τους και κατ’ αυτόν τον τρόπο, με μια πολύ καλή επικοινωνία που έχω μαζί τους, ίσως μπορώ να τους περάσω κάποια πράγματα, τα οποία κατά τη γνώμη μου μπορούν να ενστερνιστούν. Βασικό είναι να μην φοβούνται να μοιραστούν μαζί μου ένα θέμα ή πρόβλημα που έχουν, γιατί πάντα θα το αντιμετωπίσουμε μαζί, ό,τι κι αν είναι.

Ποια είναι αυτή η βραδιά που θα θυμάστε πάντα;

Δεν ήταν βραδιά αλλά απόγευμα. Το θυμάμαι πάντα γιατί μου είχε κάνει εντύπωση. Αναφέρομαι σε μια συναυλία που είχα κάνει με την Αλέξια, αφιλοκερδώς για τα παιδιά των εργαζομένων του ΙΚΑ. Έγινε στο Ολυμπιακό στάδιο, το οποίο θυμάμαι ήταν κατάμεστο και αυτό που μου έκανε τόσο μεγάλη εντύπωση ήταν ο τρόπος με τον οποίο ο κόσμος μας μετέδιδε τεράστια αγάπη, μια τεράστια αγκαλιά. Μάλιστα όταν ήρθε η επιτροπή τους να μας ευχαριστήσει μας είπαν «Μας χαρίσατε ωραίες στιγμές που δεν αγοράζονται με χρήματα». Υπέροχο συναίσθημα.

Για κάποιο χρονικό διάστημα χαθήκατε από τα φώτα της επικαιρότητας. Ήταν επιλογή σας;

Ήταν καθαρά επιλογή μου, γιατί όταν δουλεύεις επί δεκαπέντε χρόνια με ρυθμούς τρελούς χωρίς διαλείμματα, κάποια στιγμή χτυπάει ένα καμπανάκι στον οργανισμό που σου θυμίζει ότι ίσως να χρειάζεσαι ξεκούραση. Έπρεπε να αφιερώσω χρόνο στον εαυτό μου, στους ανθρώπους μου, στα παιδιά μου τα οποία μεγάλωναν και δεν είχα χρόνο να τα βλέπω. Έτσι χωρίς να σταματήσω ουσιαστικά να δουλεύω στο στούντιό μου, σταμάτησα τις δημόσιες εμφανίσεις και έτσι έζησα στιγμές που αν δεν είχα κάνει αυτό το διάλειμμα, δεν είχα καταφέρει να τις ζήσω.

Ποια είναι η γνώμη σας για τα μουσικά ριάλιτι; Θα πηγαίνατε ως κριτής;

Αυτές οι εκπομπές σου κρατάνε μια ωραία παρέα. Βλέπει παιδιά να διαγωνίζονται, να αγαπάνε το τραγούδι. Νομίζω ότι είναι ένα καλό στοιχείο για να αναδείξει ορισμένα ταλέντα που θα τα δει κάποιος και θα αξιολογήσει αν κάποιο παιδί αξίζει να ασχοληθεί μαζί του. Στην εποχή μας οι δισκογραφικές δεν επενδύουν, κάνουν απλά τους μεσάζοντες, οπότε είναι έναs τρόπος να αναδειχτούν νέα ταλέντα, θα πήγαινα ως κριτής, αν ήξερα ότι το ριάλιτι είναι σωστό.

Ποια είναι η γνώμη σας ως προς το να πληρώνονται οι τραγουδιστές στις μουσικές εκπομπές;

Όπως ξέρουμε οι καλλιτέχνες, εδώ και δύο χρόνια λιμοκτονούν. Είχαν μηδέν εισόδημα, εφόσον δεν μπορούσαν να κάνουν δημόσιες εμφανίσεις, συναυλίες κ.λπ. Παλαιότερα λοιπόν, ο καλλιτέxvns πήγαινε σε εκπομπές γιατί σκεφτόταν ότι θα τον δει ο επιχειρηματίας και θα τον καλέσει. Ήταν μια διαφήμιση. Αυτό, στην εποχή του covid δεν ήταν εφικτό. Για αυτό ακριβώς το λόγο κάποιοι καλλιτέχνες ζήτησαν χρηματική αμοιβή. Δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω και άδικο. Απλά εγώ αυτό θα το άφηνα στη διακριτική ευχέρεια της κάθε εκπομπής, καθώς κανείς δεν ξέρει τι budget έχει κάθε τηλεοπτικό προϊόν, αν μπαίνει μέσα κ.λπ. Ωστόσο αν δεν μπορούσε να με πληρώσει, πάλι θα πήγαινα, για τον κόσμο που με αγαπάει και περνάει καλά μέσα από αυτές τις εκπομπές. Περνάμε μια αρκετά δύσκολη εποχή και αυτό πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν και από τα κανάλια και από τα ραδιόφωνα, από όλους.

Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή στη ζωή σας;

Ήταν όταν έπρεπε να πω στον πατέρα μου ότι θα σταματήσω να δουλεύω στην εταιρεία που ήμουν, γιατί έπρεπε να πηγαίνω σε όλο τον κόσμο για να χτίσω την καλλιτεχνική μου καριέρα. Ήταν αρκετά δύσκολο, αλλά βρήκα το θάρρος και του είπα την απόφασή μου. Ευτυχώς το αντιμετώπισε πολύ σωστά και ψύχραιμα. Βέβαια έβαλε βηματοδότη όταν του το είπα, αλλά μετά από κάποια χρόνια ήταν ο άνθρωπος που διαχειριζόταν αυτά που έβγαζα, ώστε να μην έχω πρόβλημα στο μέλλον.

Ποιο είναι το τραγούδι που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη ζωή σας;

To «Lost in the night». Ένα τραγούδι που δημιουργήθηκε χωρίς να περιμένω ότι θα φτάσει, εκεί που έφτασε. Το έγραψα μέσα από ένα έντονο συναίσθημα που ζούσα τότε, με τον πρώτο μου χωρισμό μετά από εννιά χρόνια σχέσης, με τον παιδικό μου έρωτα. Περπατούσα μόνος στις Σπέτσες και το έγραψα. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ.

Το είπατε ποτέ στον παιδικό σας έρωτα ότι ήταν για εκείνη το τραγούδι;

Ο παιδικός μου έρωτας δυστυχώς είχε φύγε στην Αμερική, παντρεύτηκε και έκανε οικογένεια εκεί. Χαιρόμουν ωστόσο όταν άκουγα τα νέα της. Η μουσική με βοήθησε να το ξεπεράσω και να νιώθω ευτυχισμένος.

Λίγα λόγια για τον Κώστα Χαριτοδιπλωμένο

  • Ο Κώστας Χαριτοδιπλωμένος γεννήθηκε στην Αθήνα στις 5 Μαΐου του 1955. Είναι Έλληνας τραγουδοποιός και τραγουδιστής, που έκανε αξιόλογη διεθνή σταδιοδρομία, καθ' όλη τη διάρκεια της δεκαετίας του 1980.
  • Ο Χαριτοδιπλωμένος ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του στις αρχές της δεκαετίας του 1980, ξεχωρίζοντας ιδιαίτερα για τη δημιουργία του «Lost in the Night» (1984), το οποίο ανέβηκε στην κορυφή των ευρωπαϊκών chart, κυρίως μεσογειακών χωρών. Επόμενες γνωστές παραγωγές ή συνθέσεις του, ήταν τα «Fill Me Up» (1985) με τη Μαντώ, «Talk about Love» (1985) της Μαριάννας Ευστρατίου, «Set Yourself In Motion/Where Do I Begin» (1986, πάλι με τη Μαντώ), ο πρώτος προσωπικός δίσκος της Αλέξιας και το «Πάμε για τρέλες στις Σεϋχέλλες» της Πωλίνας (αμφότερες δουλειές μέσα στο 1987).
  • Το 1988 κυκλοφόρησε η ατομική δισκογραφική του δουλειά "Κώστας Χαριτοδιπλωμένος". Ακολούθησαν τα «Στοιχηματίζω» (Μαντώ, 1990), «Ορκίσου» και «Δίλλημα» από το δεύτερο προσωπικό δίσκο της Αλέξιας. Ήταν και ο ίδιος, ερμηνευτής πολλών τραγουδιών καθ' όλη τη διάρκεια της επόμενης δεκαετίας (90ς). Το 2002 επανακυκλοφόρησε η κορυφαία επιτυχία του «Lost in the Νight».