Μαίρη Μηνά: «Η τηλεοπτική εμπειρία ήταν τρομακτική...»

Τι αποκάλυψε η ηθοποιός;

Αρθρογράφος: Ίρις Βίλα
Ίρις Βίλα
Youweekly Editor
Μαίρη Μηνά: «Η τηλεοπτική εμπειρία ήταν τρομακτική...»

Στην εκπομπή «ALPHA Παντού» παραχώρησε συνέντευξη η Μαίρη Μηνά η οποία μέσα σε όλα αναφέρθηκε για το τηλεοπτικό της ντεμπούτο σχετικά με την σειρά «Αγγελική» στην οποία πρωταγωνιστούσε αλλά και για τα παιδικά της χρόνια όπου ζούσε στα Τρίκαλα.

Η γνωστή ηθοποιός δήλωσε: «Ήταν μια πολύ έντονη η τηλεοπτική εμπειρία, πάρα πολύ πλούσια από πολλές απόψεις. τρομακτική κάποιες φορές και άλλες φορές σκέτη ευλογία. Είχε από όλα τα συστατικά».

«Ένα πολύ ισχυρό δώρο που μου έδωσε αυτή η εμπειρία ήταν να μην παίρνουμε τα πράγματα και τόσο σοβαρά και να βουτάμε στις ευκαιρίες που μας δίνονται» πρόσθεσε η ηθοποιός που γνωρίσαμε τηλεοπτικά μέσα από την σειρά «Αγγελική» στον ALPHA. «Οι γονείς μου έχουν διαμορφώσει αυτό που είμαι σήμερα σε πολύ μεγάλο βαθμό. Έχω πάρει πολλά από τα ωραία τους στοιχεία, αλλά και από τα άσχημα τους, είμαι πολύ υπερήφανη για αυτό».

Και συνέχισε λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ανακάλυψα το θέατρο λίγο από σπόντα. Αυτό που αναζητούσα ουσιαστικά ήταν να δω ποια είναι η θεατρική λειτουργία και γενικά η λειτουργία μιας ομάδας. Είχα σπουδάσει κοινωνική λειτουργός και ήθελα να ασχοληθώ με τη δραματοθεραπεία. Διάλεξα την πρώτη μου σπουδή εκεί που με καλούσε η φύση μου, στο να ασχολούμαι με τον άνθρωπο. Αυτό με κέντριζε και αυτό με ερέθιζε».

Δείτε παρακάτω τις δηλώσεις της Μαίρης Μηνά στην κάμερα του Alpha

Μαίρη Μηνά: «Έχω απαλλάξει τον εαυτό μου από το φορτίο της τηλεθέασης»

Πώς μπήκε η Αγγελική στη ζωή σου;

Μια ωραία, ηλιόλουστη μέρα, λίγο μετά την άρση του πρώτου σκληρού lockdown, όπου όλα ακόμα έμοιαζαν ρευστά και ασταθή, χτύπησε το τηλέφωνό μου και μου έγινε η πρόταση για τον ρόλο της Αγγελικής. Ακολούθησαν κάποια ραντεβού με τον σκηνοθέτη της σειράς, τον αγαπημένο Στέφανο Μπλάτσο, καθώς και με τον παραγωγό και κάπως έτσι ξεκίνησε αυτό το ταξίδι.

Υπήρξε κάτι που σε δυσκόλεψε ως ηθοποιό στην πρώτη σου τηλεοπτική εμφάνιση;

Με δυσκόλεψε ο ρυθμός που έχει ένα τηλεοπτικό γύρισμα, όπου όλα γίνονται γρήγορα και ανά πάσα στιγμή πρέπει να είσαι έτοιμος και σε πλήρη εγρήγορση να ανταποκριθείς. Επίσης, με ξένισε –λειτουργικά– το γεγονός ότι σε ένα σίριαλ, σε αντίθεση με ένα θεατρικό έργο ή μια κινηματογραφική ταινία, δεν ξέρεις ποια θα είναι η κατά - ληξη. Ούτε του ρόλου, ούτε της ιστορίας. Αυτό όμως έχει και το στοιχείο της έκπληξης που έχει η ίδια η ζωή. Δεν ξέρεις ποτέ την έκβασή της.

Υπάρχει κάτι στον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η τηλεόραση που θα ήθελες να υπάρχει και στο θέατρο ή το αντίθετο;

Πλέον, ό,τι και να πει κανείς, το ζήτημα είναι ένα: να συνεργάζεσαι με ανθρώπους –όπου κι αν βρίσκονται στην εργασιακή ιεραρχία– που το σύστημα αξιών τους τιμά τις πρωταρχικές αξίες της ζωής. Και αυτές δεν είναι άλλες από την αγάπη, τον σεβασμό, την ευγένεια, την καλοσύνη και το δίκαιο. Ολα τα υπόλοιπα έρχονται δεύτερα.

Μαίρη Μηνά Αγγελική

Η δημοσιότητα είναι δεδομένη πλέον. Πώς τη χειρίζεσαι στην καθημερινότητά σου;

Πέρα από κάποιους επιπλέον ακολούθους στα social media και κάποια μηνύματα και εκδηλώσεις αγάπης, δεν έχει αλλάξει κάτι ριζικά λόγω της δημοσιότητας. Είναι και το lockdown που περιορίζει τις επαφές και τις εξόδους. Το μόνο που αλλάζει σε προσωπικό επίπεδο είναι η αίσθηση ευθύνης του βήματος που σου δίνεται λόγω της δημοσιότητας. Εκεί αισθάνομαι ότι άλλοτε χρειάζεται προσοχή και άλλοτε τόλμη.

Η τηλεθέαση είναι κάτι που σε απασχολεί και σε τι βαθμό;

Με ενδιαφέρει στον βαθμό που η δουλειά μας βρίσκει ανταπόκριση. Αφηγούμαστε μια ιστορία και φυσικά έχει σημασία να ξέρεις κατά πόσο αυτή η ιστορία αφορά τους ανθρώπους στους οποίους απευθύνεται. Αλλά γενικότερα έχω απαλλάξει τον εαυτό μου από το φορτίο της τηλεθέασης και των αριθμών, μιας και ξέρω ότι δεν μου αναλογεί.

Η Αγγελική έχει υποστεί κακοποίηση στην εφηβεία της. Πώς αντιμετωπίζεις εσύ την ηρωίδα σου, η οποία κουβαλάει ένα τέτοιο τραύμα;

Προσπαθώ να καταλάβω καταρχάς το σώμα της. Τα συμπτώματά της. Την εξάντληση και την αϋπνία της. Τον πόνο της. Το κλείσιμο του κορμιού της. Κι έπειτα να ανιχνεύσω πώς επηρεάζεται ο ψυχισμός της. Η σύγχυση που φέρει το θυμικό της. Οπως και τη δύναμη που της δίνει η ανάγκη της για δικαίωση. Αυτή η ανάγκη της είναι η κινητήριος δύναμη όλης της ιστορίας. Από εκεί ξεκινά κι εκεί τελειώνει. Να δικαιωθεί για να ησυχάσει.