Μίνα Αδαμάκη για Πέτρο Φιλιππίδη: «Η ιστορία με κλόνισε πολύ, την δέχομαι τόσο όσο»

Όλα όσα αποκάλυψε

Αρθρογράφος: Ίρις Βίλα
Ίρις Βίλα
Youweekly Editor
Μίνα Αδαμάκη για Πέτρο Φιλιππίδη: «Η ιστορία με κλόνισε πολύ, την δέχομαι τόσο όσο»

Στην εκπομπή «Mega Καλημέρα» παραχώρησε συνέντευξη η Μίνα Αδαμάκη η οποία μέσα σε όλα αναφέρθηκε για τον Πέτρο Φιλιππίδη αλλά και για τις καταγγελίες που έπεσαν σαν "βροχή" στο πρόσωπό του αλλά και στον χώρο του θεάτρου.

Η γνωστή ηθοποιός ανέφερε χαρακτηριστικά: «αυτή η ιστορία με κλόνισε πολύ και δεν θα ήθελα να τη συζητήσω. Τη δέχομαι τόσο όσο, ότι υπάρχουν αλλά από εκεί και πέρα πρέπει να τα αξιολογήσω κιόλας και είναι πολύ δύσκολο».

Σχολιάζοντας δε την απόφαση καναλιών να διακόψουν την προβολή επαναλήψεων τηλεοπτικών σειρών με πρωταγωνιστή τον Πέτρο Φιλιππίδη, η ηθοποιός δήλωσε: «Αυτό είναι μια απόφαση των καναλιών που δεν είναι παράλογη.

Είναι και αυτό ένα μέσο. Εγώ δεν παίρνω ούτε το μέρος των καναλιών, ούτε των ηθοποιών οι οποίοι ξέφυγαν πολύ άσχημα». «Η αντίδραση των γονιών μου όταν τους ανακοίνωσα ότι θα ασχοληθώ με την υποκριτική ήταν ακραία. Έλεγαν ότι δεν θα με ξαναδούν και ότι θα ζήσω μόνη μου.

«Η αντίδραση των γονιών μου όταν τους ανακοίνωσα ότι θα ασχοληθώ με την υποκριτική ήταν ακραία. Έλεγαν ότι δεν θα με ξαναδούν και ότι θα ζήσω μόνη μου. Εγώ πέρασα τελικά Νομική και ήρθα στην Αθήνα τρέχοντας.

Στη Νομική δεν καταλάβαινα τίποτα. Έπαιρνα ένα βιβλίο και δεν μπορούσα να καταλάβω τι διάβαζα» δήλωσε μιλώντας για το πώς πήρε απόφαση να ασχοληθεί με την υποκριτική».

Δείτε παρακάτω τις δηλώσεις της Μίνας Αδαμάκη

Λίγα λόγια για την Μίνα Αδαμάκη

  • Γεννήθηκε στον Βόλο. Είναι απόφοιτος της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης του Καρόλου Κουν (1966). Σε νεανική ηλικία σπούδασε στο Λονδίνο κουκλοθέατρο και παντομίμα.
  • Η πρώτη της εμφάνιση έγινε στο θέατρο, ως μαθήτρια ακόμα, με το Θέατρο Τέχνης, στο έργο "Η δολοφονία του Ζαν - Πωλ Μαρά". Έχει παίξει σε αρκετές τηλεοπτικές σειρές και ταινίες. Είχε ιδρύσει τον θίασο "Θεατρική Συντεχνία" και υπήρξε ιδρυτικό μέλος της "Ελεύθερης Σκηνής".