Κόλαφος ο Νίκος Μουρατίδης: «Η σύζυγος του Ανδρέα Μπάρκουλη με πήρε και με έβρισε, με έκανε σκουπίδι»

Πιο αποκαλυπτικός από ποτέ για τη ζωή του

Ελένη Ζουγανέλη
Youweekly Editor
Κόλαφος ο Νίκος Μουρατίδης: «Η σύζυγος του Ανδρέα Μπάρκουλη με πήρε και με έβρισε, με έκανε σκουπίδι»

Για όλους και για όλα μίλησε ο Νίκος Μουρατίδης στην συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή Mega Καλημέρα. Ο σκηνοθέτης αναφέρθηκε στο blog του για το οποίο έχει δεχτεί μεγάλο πόλεμο λόγω των άρθρων του, για το γιο του, αλλά και για τα ριάλιτι της ελληνικής τηλεόρασης.

Μεταξύ άλλων, αποκάλυψε πως η σύζυγός του Ανδρέα Μπάρκουλη τον είχε πάρει τηλέφωνο και τον είχε βρίσει πάρα πολύ άσχημα. Μάλιστα, η αποκάλυψη αυτή έγινε μετά την εξομολόγηση του γιου της Νίκου, πως η μητέρα του έχει δεχτεί πολύ άσχημα σχόλια.

«Με παίρνουν να διαμαρτυρηθούν για κάτι που έγραψα στο blog μου, μου έχουν στείλει εξώδικα, με έχουν βρίσει. Η σύζυγος του Ανδρέα Μπάρκουλη με πήρε και με έβρισε, με έκανε σκουπίδι, επειδή έγραψα ότι δεν είχε πολύ το μυαλό του στη δουλειά. Βέβαια έχω ζητήσει συγγνώμη και σε 1-2 περιπτώσεις, έχω κατεβάσει τα άρθρα μου γιατί με απείλησαν με μηνύσεις», είπε αρχικά ο Νίκος Μουρατίδης.

Για την προσωπική του ζωή,: «Νομίζω ότι δεν έχω υπάρξει ερωτευμένος ποτέ στη ζωή μου. Είχα σχέσεις αλλά δεν κυλιόμουν στα πατώματα. Για μένα έχουν κάνει απόπειρα. Ο γιος μου είναι 26. Δεν ξαναπαντρεύτηκα ποτέ, είχα πολλές δουλειές».

Για τις καταχρήσεις του παρελθόντος: «Ζώντας την ξέφρενη δεκαετία του ’80 φτάσαμε και σε ακρότητες όλων των ειδών. Κάποια στιγμή στο κοντινό παρελθόν γύρισα σπίτι 8 το πρωί και είδα τον δράκουλα. Εκεί το συνειδητοποίησα και τα έκοψα όλα μαχαίρι»,

Για τα talent shows: «Ήμασταν πολύ χαριτωμένοι και αιχμηροί ως κριτές. Τώρα μου φαίνονται σούπα. Ως κριτές παίρναμε μεγάλα ποσά. Στο Star Academy πήγα γιατί δεν είχα δουλειά και λεφτά. Για αυτό πήγα και στην Αννίτα. Όλα τα λεφτά που έβγαλα τα έφαγα».

Όλη η συνέντευξη του Νίκου Μουρατίδη

Λίγα λόγια για τον Νίκο Μουρατίδη

Γεννήθηκε στην Νίκαια του Πειραιά και τελειώνοντας το σχολείο ανακάλυψε ότι δεν ήθελε να κάνει τίποτα άλλο από το να σπουδάσει σκηνοθεσία κινηματογράφου.

Στα 19 του, απέκτησε την «ανεξαρτησία» του φεύγοντας από το πατρικό στην Νίκαια και μετακομίζοντας στην Αθήνα. Ήταν επιθυμία του να δουλεύει και να σπουδάζει ταυτόχρονα.

Οι δουλειές πού έκανε παράλληλα με την σχολή σκηνοθεσίας Λυκούργου Σταυράκου ήταν καλλιτεχνικής φύσεως. Διαφημιστικά γραφεία με προσφερόμενες εκπομπές στο ραδιόφωνο, και τηλεοπτικά προγράμματα.

Έτσι γνωρίστηκε με ανθρώπους της τηλεόρασης και των εταιριών δίσκων και τελειώνοντας την σχολή βρέθηκε να δουλεύει στο τμήμα δημοσίων σχέσεων της PolyGram, βοηθός του Ζακ Μεναχέμ.
Από την βαριά κουλτούρα του βωβού Ρώσικου κινηματογράφου, του Μίκλος Γιάντσο, της Αλκυονίδας και του Στούντιο, βρέθηκε να κάνει δημόσιες σχέσεις σε τραγουδιστές.

Γρήγορα- γρήγορα, παράτησε τις σκηνοθετικές βλέψεις και αφοσιώθηκε στην νέα του δουλειά, την δισκογραφία.
Δούλευε για καλλιτέχνες όπως: Μαρινέλλα, Μητροπάνο, Τουρνά, Ελπίδα, Χατζηνάσιο, Ρίτα Σακελάριου, Δούκισσα, Robert Williams, Σταύρο Λογαρίδη, Πασχάλη, Τσανακλίδου, Καλογιάννη, Χριστιάννα και πολλούς ακόμα. Εκεί γνώρισε τον Άκη Πάνου, τον Γιώργο Ζαμπέτα, τον Μίκη Θεοδωράκη, τον Σταμάτη Κραουνάκη με τον οποίο έχουν μείνει ακόμα φίλοι. Δούλεψε με την Μελίνα Μερκούρη για τις εκλογές του '81. Με την Μελίνα συνεργάστηκε ακόμα δύο φορές.

Μέσα σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα τον ζήταγαν από την CBS (νυν SONY) με τον διπλάσιο μισθό από αυτό πού έπαιρνε στην POLYGRAM. Έτσι, δούλευε από την μια για τον Michael Jackson και το Thriller, τους Police, τον Bryan Adams, την Bonnie Tyler και διάφορους άλλους, και από την άλλη για τον Πανταζή, την Άντζελα Δημητρίου, τον Άγγελο Διονυσίου αλλά και για τον Θάνο Μικρούτσικο ή τον Βλάση Μπονάτσο.

Ενα δημοσίευμα με φωτογραφία της Ζωής Λάσκαρη, η οποία ήθελε να επανέλθει στο θέατρο τον έκανε γνωστό και στο χώρο του θεάτρου. Αργότερα ακολούθησε η Αλίκη με την οποία συνεργάστηκε στο μιούζικαλ Αννυ, στο Βίκτωρ Βικτώρια και στην Εύθυμη χήρα. Κάπου εκεί αποφάσισε να αφήσει τη δισκογραφία και να ασχοληθεί με το γραφείο τύπου διαφόρων καλλιτεχνών.

Το 1985 πήγε στην ΕΜΙ να αναλάβει την Αλέκα Κανελλίδου, ενώ κατόπιν του εργάστηκε μόνιμα στην εταιρία σαν διευθυντής Δημοσιών σχέσεων Ελληνικού και ξένου ρεπερτορίου.

Τον Σεπτέμβριο του 1987 μέχρι και το 1992 επέστρεψε στην PolyGram αυτή τη φορά σαν υπεύθυνος ξένου ρεπερτορίου. Μετά ακολούθησαν ραδιοφωνικές παραγωγές, πολλές τηλεοπτικές εμφανίσεις, η συγγραφή παιδικού βιβλίου, συμμετοχή σε reality-talent show, ενώ ποτέ δεν σταμάτησε να ασχολείται με το managment πολλών καλλιτεχνών. Το τέλος του 2010 τον βρίσκει να έχει δικό του εκδοτικό οίκο, να κάνει τηλεόραση και ραδιόφωνο, αλλά και να γράφει σε εφημερίδα.