Τσακώθηκαν Λιάγκας - Σκορδά στο Πρωινό: «Σε έθιξε το "τσόντα";»

Τι συνέβη;

Ελένη Ζουγανέλη
Youweekly Editor
Τσακώθηκαν Λιάγκας - Σκορδά στο Πρωινό: «Σε έθιξε το

Τσακώθηκαν στον αέρα του Πρωινού, ο Γιώργος Λιάγκας με την Φαίη Σκορδά, λόγω της ταινίας "Ξεπαρθενών" που γυρίστηκε κάτω από την Ακρόπολη. Μια δήλωση του παρουσιαστή ήταν αρκετή για να γίνει... έκρηξη ανάμεσα τους.

Ο Γιώργος Λιάγκα πιστεύει πως τα παιδιά που την γύρισαν θέλουν να δείξουν πόσο αντισυμβατικοί είναι, ενώ η Φαίη Σκορδά είχε αντίθετη άποψη. Βέβαια, αυτός ο καβγάς είναι κλασικός ανάμεσα τους καθώς δεν είναι ο μόνος.

Ο διάλογος Σκορδά - Λιάγκα στο Πρωινό

  • Γιώργος: Τα παιδιά αυτά θέλουν να δείξουν πόσο αντισυμβατικοί είναι και πάμε και στην Ακρόπολη και γυρίζουμε τσόντα.
  • Φαίη: Την πρόθεση δεν θα την ερμηνεύσεις εσύ.
  • Γιώργος: Οι ίδιοι το είπαν, δεν ερμηνεύω κάτι εγώ. Δεν ακούς τι λέει ο Τάσος;
  • Φαίη: Είπαν τη λέξη τσόντα τα παιδιά αυτά;
  • Γιώργος: Όταν υπάρχει σεξουαλική πράξη ανάμεσα σε δύο ανθρώπους δεν είναι τσόντα; Πώς να το πούμε; Ταινία πορνό. Σε έθιξε το «τσόντα»; Πορνό. Είναι ταινία πορνό ρε παιδιά. Αυτό σε θίγει; Από όλο αυτό το πρόβλημά σου είμαι πάλι εγώ που είπα αυτή τη λέξη;
  • Φαίη: Εγώ δεν είδα πουθενά κάποια δημόσια τοποθέτηση των συγκεκριμένων δημιουργών. Σαφώς και διαφωνώ…
  • Γιώργος: Προφανώς και υπήρχε δημόσια τοποθέτηση. Κάνεις λάθος, δεν ενημερώθηκες. Είπαν μέσα στο Σαββατοκύριακο ότι το κάναμε γιατί έτσι γουστάραμε.

Η υπόθεση του «Ξεπαρθενών» που έχει προκαλέσει σάλο

Η πλοκή της ταινίας που έχει ήδη προβληθεί στο ΑΠΘ, αφορά δύο άνδρες που παλιά ήταν ζευγάρι και μετά από μία πεζοπορία με την παρέα τους, αφηγούνται τις ερωτικές τους περιπέτειες και το ότι πλέον «δεν έχουν το θάρρος και τον ερωτισμό που είχαν παλιότερα».

Ο λόγος που επιλέχθηκε η Ακρόπολη

Οι παραγωγοί και οι συντελεστές της ταινίας είχαν ήδη προεξοφλήσει τη δυσαρέσκεια και τις δημόσιες αντιδράσεις, τονίζοντας πως την πραγματοποίησαν επειδή «γιατί έτσι γουστάρουμε». Μάλιστα, υπογραμμίζουν πως ο έρωτας κι η σεξουαλικότητα «παίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή μας» και την προβάλλουν με τα μέσα που διαθέτουν επιλέγοντας τη δημόσια απεύθυνση, καθώς «κάποιες από εμάς δεχόμαστε σωματική και λεκτική βία για τις επιλογές» τους.

Σχετικά με την επιλογή του Παρθενώνα, αναφέρεται πως «δεν είναι τυχαία» καθώς λειτουργεί για πολλούς ως «ένα παράσημο εθνικισμού, αρχαιολατρείας, πατριαρχίας, εμπορευματοποίησης, μαζικής κουλτούρας και καθωσπρεπισμού μεταξύ άλλων».

Ξεκαθαρίζουν επίσης πως θα ήταν λάθος να πιστέψει κανείς ότι ο σκοπός της ταινίας είναι τόσο η αντίδραση όσο, κατά βάση, η επιθυμία και η ανάγκη να ζουν με τον τρόπο που θέλουν καθώς: «εμείς δεν βλέπουμε κάτι περίεργο ή αφύσικο σε αυτό που κάνουμε».