Μάκης Δελαπόρτας :«Ο Δαλιανίδης απαγόρευσε στη Σαπουντζάκη...»

Αποκαλύπτει κρυφές πτυχές του παλιού ελληνικού κινηματογράφου

Δάφνη Επιθυμιάδη
Youweekly Editor
Μάκης Δελαπόρτας :«Ο Δαλιανίδης απαγόρευσε στη Σαπουντζάκη...»

Ο Μάκης Δελλαπόρτας, βρέθηκε καλεσμένος το βράδυ της Τετάρτης 11/5 στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου στον ΑΝΤ1, «The 2NightShow». Μίλησε για όλους και για όλα αναπολώντας θρυλικές στιγμές του παλιού καλού ελληνικού κινηματογράφου. Μεταξύ άλλων παρουσίασε και το νέο του βιβλίο το οποίο περιλαμβάνει άγνωστες παρασκηνιακές ιστορίες κορυφαίων παραγωγών της χρυσής εποχής του ελληνικού κινηματογράφου.

Το νέο του βιβλίο κυκλοφορεί στις 18 Απριλίου ο Μάκης Δελαπόρτας, με τίτλο «Τα Backstage του ελληνικού σινεμά», με πρόσθετο φωτογραφικό υλικό, από τις Εκδόσεις Άγκυρα, όπως αναφέρεται σε σχετικό δελτίο Τύπου.

Οι αποκαλύψεις του Μάκη Δελαπόρτα για τους αστέρες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου

Φυσικά αποκάλυψε πολλές από αυτές τις ιστορίες, που αναφέρει στο βιβλίο του, στον αέρα του talk show.

"Για τις ανάγκες της ταινίας "Αλίμονο στους Νέους" κάλεσαν έναν ξένο μακιγιέρ που ζήτησε τα ίδια χρήματα με τον Χόρν, που ήταν ο πρωταγωνιστής", είπε αρχικά αναφερόμενος σε μία παλιά ταινία με πρωταγωνιστή τον Δημήτρη Χορν, "Αλίμονο στους Νέους".

Συνέχισε μιλώντας για το δράμα που βίωσε ο αείμνηστος ηθοποιός Θανάσης Βέγγος όταν θέλησε να γίνει κινηματογραφικός παραγωγός όμως τελικά δεν πήγε καθόλου καλά αυτό: "Ο Θανάσης Βέγγος ήταν τελειομανής, ήθελε να γυρίζει κάθε σκηνή 30 φορές. Δεν μπόρεσε να καλύψει τα έξοδα των ταινιών του και έκλεισε την εταιρία του".

Επίσης, έκανε μία μεγάλη αποκάλυψη για ένα άγνωστο ειδύλλιο της εποχής. Ο λόγος για τον Λάμπρο Κωνσταντάρα και την Άννα Καλουτά. Ο Δελλαπόρτας είπε χαρακτηριστικά: "Η Άννα Καλουτά έζησε για πέντε χρόνια έναν μεγάλο έρωτα με τον Λάμπρο Κωνσταντάρα. Ο Κωνσταντάρας ήταν ζηλιάρης. Στην ταινία "Εκείνες που δεν πρέπει να αγαπούν" δεν άφησε τον Αλεξανδράκη να φλερτάρει την Καλουτά, διέκοψε τα γυρίσματα".

Όσο για τον αξέχαστο Λάμπρο Κωνσταντάρα σχολίασε: "Ο Λάμπρος Κωνσταντάρας ήταν ο πιο καθαρός ηθοποιός του ελληνικού θεάτρου. Τα πουκάμισα είχαν το μονόγραμμά του και λουζόταν με την κολόνια".

Ο Μάκης Δελαπόρτας δεν παρέλειψε φυσικά να μιλήσει για τις μαμάδες των σταρ της εποχής που επέβλεπαν πάντα τις κόρες τους και δεν τις άφηναν κάνουν ούτε βήμα μόνες τους, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την μητέρα της Ζωζώς Σαπουντζάκη μιλώντας πολύ τρυφερά για εκείνη: "Η κυρία Φιλίτσα, η μαμά της Ζωζώς Σαπουντζάκη, αποφάσιζε τα πάντα για τη Ζωζώ, από το ρόλο που θα παίξει μέχρι με ποιον θα μιλήσει".

Και συμπλήρωσε για το μεγάλο Γιάννη Δαλιανίδη: "Ο Δαλιανίδης απαγόρευσε στη Σαπουντζάκη να φέρει τη μαμά της στο γύρισμα και εκείνη πήγε σε έναν λόφο και τον παρακολούθησε με κιάλια".

Τελευταία αλλά εξίσου σημαντική η αγαπημένη του, Αλίκη Βουγιουκλάκη, για την οποία δεν θα μπορούσε να μην μιλήσει: "Η Βουγιουκλάκη με τον Παπαμιχαήλ στις πρώτες ταινίες που γύρισαν, δεν μιλούσαν καν μεταξύ τους, είχαν τρομερή αντιπαλότητα".

Και συνέχισε: "Στην "Αλίκη στο Ναυτικό" ο Σακελλάριος είχε μόνο 16 ναύτες και τους έβαζε να περνούν ξανά και ξανά μπροστά από την κάμερα στην παρέλαση για να φαίνονται 100".

Οι δηλώσεις του Δελαπόρτα για τις αρχικές σχέσεις Παπαμιχαήλ και Βουγιουκλάκη

«Στις πρώτες ταινίες της Αλίκης με τον Παπαμιχαήλ, όπως είναι η «Αλίκη στο ναυτικό», δεν μίλαγαν στα περισσότερα γυρίσματα. Δεν μίλαγαν, υπήρχε μια αντιπαλότητα και ο Δημήτρης είχε τσαγανό. Δηλαδή δεν ανεχόταν πολλά πολλά. Στην «Αλίκη στο ναυτικό», στην «Μανταλένα», στην «Αστέρω» είναι πολλά προβλήματα».

Έτσι λοιπόν ο Αλέκος Σακελλάριος πρέπει να πούμε πως τους τα έφτιαξε στα πρώτα γυρίσματα γιατί δεν μιλούσαν καθόλου. Βρήκε έναν τρόπο και τους έφερε πιο κοντά. Τους ήθελε όμως ο κόσμος μαζί. Με το που έκανε η Αλίκη μόνη της ταινία ή ο Παπαμιχαήλ μόνος του ταινία έπεφταν τα εισιτήρια.

Όταν έκαναν μαζί τα εισιτήρια ανέβαιναν οπότε ο κόσμος τους ήθελε αναγκαστικά μαζί» συμπλήρωσε ο Μάκης Δελαπόρτας.