«Όποιον τον ενδιαφέρει η κρεβατοκάμαρα...» - ''Κόλαφος'' ο Δημήτρης Πιατάς για το χώρο του θεάτρου και της δικηγορίας

Με αφορμή την υπόθεση του Πέτρου Φιλιππίδη

Δάφνη Επιθυμιάδη
Youweekly Editor
 «Όποιον τον ενδιαφέρει η κρεβατοκάμαρα...» - ''Κόλαφος'' ο Δημήτρης Πιατάς για το χώρο του θεάτρου και της δικηγορίας

Στο Πρωινό και την Πολυξένη Καραμίχα παραχώρησε συνέντευξη ο Δημήτρης Πιατάς, η οποία προβλήθηκε την Πέμπτη 7/7. Ο γνωστός ηθοποιός - ο οποίος πρόσφατα αποκάλυψε ένα άγνωστο σοκαριστικό περιστατικό με τον Θανάση Βέγγο - απάντησε για τον Πέτρο Φιλιππίδη, αλλά και για τη δήλωση του Αλέξη Κούγια, που είπε ότι το θέατρο είναι ένα μεγάλο κρεβάτι.

Οι δηλώσεις του Δημήτρη Πιατά για τον Πέτρο Φιλιππίδη

«Ο κύριος Φιλιππίδης έχει ήδη τιμωρηθεί στη συνείδηση του χώρου μας. Η οποιαδήποτε καταδίκη ή μη καταδίκη είναι τυπικό και για μένα το ηθικό είναι πιο ισχυρό. Ο Πέτρος περνάει ιατρικό πρόβλημα που είναι πολύ σοβαρό. Η υγεία είναι το αιτούμενο για τους πάντες», είπε αρχικά ο Δημήτρης Πιατάς.

Ο Δημήτρης Πιατάς είπε στη συνέχεια: «Εξυγίανση χρειάζεται η ζωή μας και όχι το θέατρο. Ο χώρος της δικηγορίας δε φέρει και σημαντικά εύσημα ηθικής ή ποιότητας. Το θέατρο διεκδίκησε την αυτοκάθαρση. Μη νομίζετε ότι είμαι ευτυχής που φίλοι μου και αγαπημένα πρόσωπα υφίστανται αυτού του είδους τη βία. Είμαι πολύ μακριά από αυτού του είδους την καθημερινότητα».

Κλείνοντας, ο Δημήτρης Πιατάς ανέφερε: «Στο θέατρο με ενδιαφέρει το σαλόνι. Όποιον τον ενδιαφέρει η κρεβατοκάμαρα, ας πάει».

«Στα θέατρα δουλεύουμε ως ΜΕΘ»

Στην κάμερα της εκπομπής «Happy Day» (αυτό θα είναι το μέλλον της), παραχώρησε συνέντευξη ο Δημήτρη Πιατάς ο οποίος μεταξύ άλλων αναφέρθηκε για την παράσταση στην οποία συμμετέχει ενώ από την άλλη, τοποθετήθηκε για τους προφυλακισμένους συναδέλφους του.

«Θα ήθελα πρώτα να γίνουν οι δίκες γιατί με αυτό τον τρόπο είναι εύκολο να καταδικάζεις κάποιον αλλά την ταφόπλακα πρέπει να την βάλεις εκεί. Η τιμωρία για τους ίδιους είναι ότι στην οικογένεια των καλλιτεχνών έχουν με κάποιο τρόπο τιμωρηθεί και έχουν καταδικαστεί.

«Όντως είναι ενοχλητική αυτού του είδους η συμπεριφορά στην οποία ευτυχώς η οικογένεια του θεάτρου έκανε αυτοκάθαρση για να μπορεί με κάποιο τρόπο να υπάρχει ο τίτλος του ηθοποιού.

Στην πραγματικότητα στα θέατρα δουλεύουμε ως ΜΕΘ. Δηλαδή μπαίνουμε στο Μέγαρο Μουσικής και δεν ξέρουμε πως θα βγούμε γιατί ανά πάσα στιγμή μπορεί όλα να ανατραπούν. Είναι ένας πόλεμος και είμαστε στρατιώτες στην πρώτη γραμμή».