«Μην παίρνετε και όρκο» - Οι σπόντες του Νίκου Μουτσινά για το τέλος του Love Island

«Ποιος ξέρει που θα είμαστε»

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
«Μην παίρνετε και όρκο» - Οι σπόντες του Νίκου Μουτσινά για το τέλος του Love Island

Το βράδυ της Τρίτης 18/10 στο Love Island, η Ηλιάνα Παπαγεωργίου αποκάλυψε πως ένα ζευγάρι θα περνούσε ένα βράδυ στη σουίτα και η νέα παίκτρια Τζούλια Καραγιάννη, η οποία έχει επιλέξει ως ταίρι της τον Παναγιώτη Αβραμόπουλο απάντησε πως: «Είναι πολύ νωρίς για εμάς. Θα πάμε σε κανέναν μήνα».

Το απόσπασμα αυτό έπαιξε στην εκπομπή του Νίκου Μουτσινά, Καλό Μεσημεράκι, την Τετάρτη 19/10, και φυσικά ο ίδιος, παρά το γεγονός πως η διάθεσή του είναι περίεργη αυτές τις μέρες, δεν θα μπορούσε να το αφήσει ασχολίαστο. Μάλιστα, "πέταξε" και τις σπόντες του για το τέλος του ριάλιτι.

Οι σπόντες του Νίκου Μουτσινά για το τέλος του Love Island

«Μην κάνεις όνειρα γιατί ο Θεός γελάει», ήταν το τραγούδι που ακολούθησε μετά από αυτή τη δήλωση και ο Νίκος Μουτσινάς αναφώνησε: «Μην παίρνετε και όρκο. Πάντως, κοιτάξτε τώρα είχαμε και πριν στο καμαρίνι την κουβέντα αυτή, έχετε συνειδητοποιήσει πόσο γρήγορα περνάει ο χρόνος. Το καταλαβαίνουμε πια ότι περνάει γρήγορα. Θα έρθει ο Ιούνιος και το καλοκαιράκι το καλό! Από την άλλη την πλευρά, θα πεις, τα παιδιά τώρα δεν μας βλέπουν».

«Παρόλα αυτά μην αφήνετε… Ένα μήνα μετά, ποιος ξέρει που θα είμαστε! Εσείς σίγουρα όχι εκεί», κατέληξε.

Ο πραγματικός λόγος που κόβεται το Love Island της Παπαγεωργίου

Πρόωρο φινάλε κάνει το Love Island με παρουσιάστρια την Ηλιάνα Παπαγεωργίου και ο λόγος δεν είναι μόνο τα χαμηλά νούμερα που σημειώνει. Πίσω στην Ελλάδα συμβαίνουν και άλλα πράγματα τα οποία δεν βοηθούν στην ομαλή προβολή του ριάλιτι του έρωτα.

Όπως αναφέρει η εφημερίδας Real, η πτώση του ΣΚΑΪ στην πέμπτη θέση στην κατάταξη της Nielsen έφερε και τη δραματική μείωση των διαφημιστικών εσόδων, που σε ποσοστό 60% προέρχονται από τη βραδινή ζώνη.

Η ολοκλήρωση σε χρόνο ρεκόρ αποδίδεται από τον ΣΚΑΪ, όπως αναφέρει πάντα η εφημερίδα, στη χαμηλή τηλεθέαση αλλά και στα μειωμένα έσοδα. Το εν λόγω ριάλιτι δεν είχε εμπορική απήχηση στη διαφημιστική αγορά, όχι μόνο λόγω χαμηλών ποσοστών στη Nielsen αλλά και λόγω περιεχομένου το οποίο αποδείχθηκε μη ελκυστικό περιβάλλον για τους διαφημιζόμενους.

Ο τελικός του Love Island θα γυριστεί εσπευσμένα έως τις 24 του μήνα, ενώ από τις αρχές του Νοεμβρίου ο ΣΚΑΪ ουσιαστικά αποχωρεί από τη μάχη της prime time όπου θα μεταδίδονται μόνο ξένες ταινίες μέχρι να αρχίσει το Survivor All Star.

Love Island ΣΚΑΙ