Σαν μία άλλη Σοφία Χατζηπαντελή - Με μονόφρυδο, κόκκινα φουσκωτά χείλη και προφορά η Αποστολία Ζώη

Σοκ!

Στέλλα Μούτσιου
Youweekly Editor
NDP / Instagram / Αποστολία Ζώη
NDP / Instagram / Αποστολία Ζώη

Η Αποστολία Ζώη δεν κάνει συχνά εμφανίσεις στην τηλεόραση και έχει να εμφανιστεί στο "γυαλί" από τότε που αποχώρησε από το The Masked Singer. Παρόλα αυτά, μαθαίνουμε τι συμβαίνει στη ζωή της μέσα από τα social media της και ιδιαίτερα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram στον οποίο είναι πολύ ενεργή.

Τις προάλλες, λοιπόν, δημοσίευσε στο προφίλ της ένα βίντεο κατά το οποίο ήταν κυριολεκτικά μία άλλη. Έβαλε περούκα με μαύρα μακριά μαλλιά, έντονο κόκκινο κραγιόν, εντυπωσιακά ρούχα και ένωσε τα φρύδια της πολύ έντονα, θυμίζοντας σε όλους την Σοφία Χατζηπαντελή (δείτε εδώ το βίντεο που σχεδόν έδειξε τα οπίσθιά της στο ντουζ).

Η Αποστολία Ζώη "έπαθε" Σοφία Χατζηπαντελή

Πράγματι, αυτός ήταν ο σκοπός της, καθώς η τραγουδίστρια πρωταγωνίστησε σε ένα βίντεο του κωμικού Διονύση Ατζαράκη, ο οποίος "έστησε" ένα εντελώς διαφορετικό GNTM 5, με στόχο να κάνει το κοινό του να μη μπορεί να σταματήσει να γελάει.

Σε αυτό είχε και τη βοήθεια των Ηλία Φουντούλη, Νάντιας Μπουλέ, Ελένης Βουλγαράκη, Εβελίνας Νικόλιζα, της μαμάς του, όπως και της Αποστολίας Ζώη, όπως ήδη αναφέρθηκε. Οι τέσσερεις έκαναν την κριτική επιτροπή και τα δύο κορίτσια πέρασαν από την οντισιόν του δικού τους παιχνιδιού, αλλά η ερμηνεία της δεύτερης Σοφίας Χατζηπαντελή ήταν αυτή που "έμεινε" σε όλους μιας και δεν μπορείς να ξεχωρίσεις ποια είναι ποια.

Αυτό είναι το όνομα που έχει δώσει στο μονόφρυδό της

Έχει σκοπό της να σπάσει τις νόρμες της μόδας και υποστηρίζει με πάθος τη διαφορετικότητα. Είτε αυτό εστιάζει στο δικό της... δωρικό μονόφρυδο είτε στα επιπλέον κιλά ορισμένων κοριτσιών που εμφανίστηκαν στο GNTM και ως guest κριτής τα στήριξε με πάθος, η ίδια προωθεί την ομορφιά πέρα από καλούπια και μας προτρέπει να μοιάζουμε όπως θέλουμε αρκεί να έχουμε αυτοπεποίθηση.

Αυτοί μάλλον είναι και οι λόγοι που έφεραν την Σοφία Χατζηπαντελή σε σύγκρουση με τα υπόλοιπα μέλη της επιτροπής, αλλά την έκαναν να αγαπηθεί τόσο πολύ από το κοινό, που έπαθε μαζί της... κόλλημα και τώρα... κλαίει και οδύρεται που η Σοφία αποχαιρέτισε το ριάλιτι μόδας. Αν και εκείνη δεν μοιάζει να στενοχωρήθηκε και πολύ, αφού από τη μία γέμισε τον τραπεζικό της λογαριασμό με περισσότερα... μηδενικά και από την άλλη... το προφίλ της στο Instagram με περισσότερους από 508k followers. Άλλωστε, ο καλός της φίλος Jean-Paul Gaultier περιμένει εν αγωνίως τη “μούσα” του για μία πασαρέλα ακόμα στο Λονδίνο.

Από την Λίτσα Αναστασοπούλου για το περιοδικό YOU

Η “βασίλισσα των ενωμένων φρυδιών” κληρονόμησε αυτό το χαρακτηριστικό από τη μαμά της και το... εξέλιξε. Από ξανθιά και λεπτοφρύδα μερικοί... μήνες δρόμος μέχρι να πυκνώσουν και να τα βάψει μαύρα βλέποντας ένα βιντεάκι στο YouTube. «Μια μέρα, θυμάμαι, είχα δει ένα βίντεο στο YouΤube όπου κάποια κοπέλα χρωμάτιζε τα φρύδια της. Προσπάθησα να κάνω το ίδιο, αλλά κάτι πήγε στραβά και κατά λάθος μου προέκυψαν μαύρα. Ο αδελφός μου μού είπε ότι του άρεσε το αποτέλεσμα, οπότε τα κράτησα», έχει πει, δημιουργώντας παράλληλα (και προς επίρρωση της αλλαγής της) το #UnibrowMovement, ένα body positive κίνημα, που αγνοεί τα «πρέπει» και προωθεί την ομορφιά χωρίς καλούπια. Γιαί όχι, αφού κάνει κι αυτό μαζί της καριέρα και μάλιστα έχει και όνομα: “Βερόνικα”!

Σοφία Χατζηπαντελή

Οι... δυο τους, λοιπόν, κάνουν τη δική τους «επανάσταση» κατά των παγιωμένων προτύπων της «τέλειας ομορφιάς» - και πετυχαίνουν να θέλεις να τις αντιγράψεις. Πώς θα το πετύχεις; Φρόντισε τα φυσικά σου φρύδια με καστορέλαιο που τα θρέφει και μην χρησιμοποιήσεις τσιμπιδάκι για τουλάχιστον έναν μήνα (ούτε ψαλιδάκι). Εάν είναι ξανθά, δοκίμασε να τα βάψεις πιο σκούρα, όπως η Σοφία. Χτένιζέ τα συχνά για να πάρουν μια συγκεκριμένη φορά και... αγάπησέ τα! Όσον αφορά στην ένωσή τους στο μεσόφρυο, θα την πετύχεις μόνο εάν είναι... γραμμένο στο DNA σου, ειδάλλως οι λίγες τρίχες που υπάρχουν εκεί μπορούν να τονιστούν ελαφρά με λίγη σκούρα σκιά, χωρίς φυσικά να κάνεις υπερβολές, γιατί θα γίνεις καρικατούρα.