Τέμπη: «Φαίνεται να...» - Τα αποτελέσματα από το αλκοτέστ που έγινε στο σταθμάρχη μετά τη σύλληψή του

Έγινε και ουροληψία για μεγαλύτερη βεβαιότητα

Ελένη Μήτση
Youweekly Editor
Τέμπη: «Φαίνεται να...» - Τα αποτελέσματα από το αλκοτέστ που έγινε στο σταθμάρχη μετά τη σύλληψή του

Μετά την απολογία του 59χρονου σταθμάρχη, που βρισκόταν στο μοιραίο τρένο των Τεμπών, του οποίου η σύγκρουση επέφερε 57 θύματα, εν τέλει κρίθηκε προφυλακιστέος ενώ αναμένεται να βρεθούν στις δικαστικές αίθουσες κι άλλα εμπλεκόμενα πρόσωπα από το προσωπικό του σταθμού (δείτε την εδώ την κατάθεση του).

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Live news την Παρασκευή 10/3 έγινε γνωστό, πως κρίθηκε απαραίτητο μετά τη σύλληψη του άντρα να γίνει αλκοτέστ και άλλες σχετικές εξετάσεις, με σκοπό να βγει από το κάδρο το ενδεχόμενο του να μην είχε καλά αντανακλαστικά.

Έκαναν αλκοτέστ στο σταθμάρχη μετά τη σύλληψή του

Σύμφωνα λοιπόν με την εκπομπή, το αλκοτέστ έγινε στον 59χρονο 04:21, δηλαδή 4,5 ώρες μετά τη σύλληψή του, η αιμοληψία στις 04:45 και η ουροληψία στις 04:57. Τα αποτελέσματα φαίνεται να είναι αρνητικά, με πολλούς ωστόσο να έχουν δεύτερες σκέψεις, καθώς είχαν περάσει κάποιες ώρες από τη στιγμή, που είχε μπει στο τρένο μέχρι να γίνουν οι εξετάσεις.

Ο πραγματικός λόγος που έφυγε ο δεύτερος σταθμάρχης από τα Τέμπη

Στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ αποκαλύφθηκε το πλάνο των βαρδιών του σταθμού Λαρίσης και έχουν δημιουργηθεί νέα ερωτήματα, ως προς το πόσοι και ποιοι βρίσκονταν σε υπηρεσία από τη στιγμή, που γύρισε το μοιραίο κλειδι έως την ώρα της φονικής σύγκρουσης, αλλά και που βρισκόταν ο δεύτερος σταθμάρχης.

Ο λόγος, φυσικά... πήγε να πάρει σουβλάκια γιατί του ζήτησε ο γιός του!

Από το έγγραφο προκύπτει ότι οι βάρδιες είναι οι εξής:

06.00 – 15.00

14.00 – 23.00

22.00 – 07.00

Τα ωράρια των βαρδιών «δείχνουν» πως όταν σχολάνε στις 14.00 το μεσημέρι οι δύο πρωινοί, έρχονται στις 15.00 το μεσημέρι οι 2 απογευματινοί, οι οποίοι θα έπρεπε να συμπίπτουν κατα μία ώρα με τον έναν βραδινό που πιάνει στις 22.00 το βράδυ. Δηλαδή 22.00 μέχρι 23.00 το βράδυ θα έπρεπε να βρίσκονται 3 σταθμάρχες στο σημείο.

Το στοιχείο αυτό είναι σημαντικό καθώς στις 22.10 πέρασε ο προαστιακός, δηλαδή την στιγμή που το «κλειδί» άλλαξε για να περάσει (ο προαστιακός).

Τέμπη: Τα ερωτήματα που χρειάζονται απαντήσεις

  • Πόσοι Σταθμάρχες ήταν παρόντες από 22:00 έως 23:00 (δηλαδή την ώρα που έγινε η αλλαγή του κλειδιού);
  • Ποιος Σταθμάρχης έκανε την αλλαγή “κλειδιού” (όταν πέρασε ο προαστιακός) ;
  • Ήταν και άλλοι παρόντες;
  • Γιατί κανείς επί 58 λεπτά δεν επανέφερε το κλειδί πριν την αναχώρηση του Intercity;
  • Τι φέρεται να κατέθεσε ο σταθμάρχης που βρίσκεται προφυλακισμένος

Στην απολογια του, σύμφωνα με πληροφορίες, ο 59χρονος σταθμάρχης της Λάρισας φέρεται να ισχυρίστηκε πως «όπως έχει ήδη αναφέρει ο επιθεωρητής είχε διορίσει για την συγκεκριμένη μέρα δύο σταθμάρχες με βάρδια μέχρι 11 βραδινή. Ο ανακριτής εάν ζητήσει αντίγραφο του φύλλου βάρδιας θα διαπιστώσει τον αριθμό των σταθμαρχών και το ωράριο που υπήρχε, το οποίο ήταν εννιάωρο».

«Οι δύο σταθμάρχες που ήταν στην προηγούμενη βάρδια γύρω στις 10:15 αποχώρησαν. Και έμεινε από τότε μόνος του μέχρι και τις 11.04 που αναχώρησε το τρένο. “Από τις 11 παρά τέταρτο το δίκτυο φόρτωνε με κίνηση και ήμουν μόνος μου για να ελέγχω ολόκληρο το κεντρικό κομμάτι του σιδηροδρόμου», φέρεται να υποστήριξε ο σταθμάρχης.

Όσον αφορά το κλειδί, το οποίο ξέχασε να γυρίσει, φέρεται να υποστήριξε πως έχει “κενό μνήμης”, πως δεν μπορεί να θυμηθεί ακριβώς τι συνέβη.

«Θεωρώ σίγουρο πως γύρισα το κλειδί γιατί είναι μια μηχανική κίνηση που γίνεται αυτόματα. Έχω όμως κενό μνήμης για το κλειδί. Λόγω του φόρτου εργασίας μου, δυστυχώς δεν θυμάμαι να ξανακοίταξα αργότερα το συγκεκριμένο σημείο του πίνακα», φέρεται να ανέφερε χαρακτηριστικά.