Maestro: «Το επεισόδιο δεν κόστιζε 1 εκατομμύριο, αλλά...» - Όλη η αλήθεια για την παραγωγή της σειράς από τον Παπακαλιάτη

«Αποφάσισα να δοκιμάσω»

Γεωργία Θεοδωρίδου
Youweekly Editor
Maestro: «Το επεισόδιο δεν κόστιζε 1 εκατομμύριο, αλλά...» - Όλη η αλήθεια για την παραγωγή της σειράς από τον Παπακαλιάτη

Το απόγευμα της Κυριακής (19/3) στην ψυχαγωγική εκπομπή «Τετ α τέτ» βρέθηκε καλεσμένος ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης. Ο γνωστός σκηνοθέτης της επιτυχημένης σειράς του MEGA, «Maestro», η οποία μπήκε και στο παγκόσμιο netflix (δείτε εδώ την ανάρτηση του Παπακαλιάτη στην Καβογιάννη) μίλησε για όλη την διαδικασία της επιλογής του cast, μέχρι και την απόφαση του να μην ξανα βρεθεί στην τηλεόραση μετά από αυτό.

Ο σεναριογράφος και ηθοποιός θέλησε να ξεκαθαρίσει τα όσα ακούστηκαν για το κόστος του κάθε επεισοδίου όπου κυμαίνονταν στο 1 εκατομμύριο.

Οι δηλώσεις του Χριστόφορου Παπακαλιάτη για το Maestro

Όπως είπε, κάτι τέτοιο δεν ισχύει και το επεισόδιο κόστιζε 300.000 ευρώ αλλά φυσικά έχει μία τεράστια δουλειά από πίσω προκειμένου να βγει.

«Είχε κλείσει η σκέψη για την επιστροφή στην τηλεόραση. Αυτό άλλαξε λόγω covid γιατί ετοίμαζα την ταινία που θα έκανα. Και ενώ ήταν όλα έτοιμα, ήρθε η πανδημία, έκλεισε ο κινηματογράφος και περίμενε να περάσει όλο αυτό για να ξεκινήσουμε. Και επειδή καθυστερούσε, είχα το Maestro και σκέφτηκα να το κάνω μία μίνι σειρά γιατί μου ζητούσαν να κάνω κάτι στην Ελλάδα.

Ένας από τους λόγους που έβαλα τους Παξούς είναι για να είμαστε πιο προστατευμένοι από την πανδημία. Γράφοντάς την είδα τι ενδιαφέρον έχουν αυτοί οι ήρωες σεναριακά. Είχα πέσει ακριβώς μέσα και οι ηθοποιοί το ανέβασαν πάρα πολύ.

Έγραφα το 2ο επεισόδιο και είχα δει μία συνέντευξη της Χάρις Αλεξίου. Αποφάσισα να δοκιμάσω, έκανα μια έρευνα μόνος μου για το πώς μιλούσε. Την πήρα μια μέρα τηλέφωνο και της είπα ότι γράφω μια σειρά και εάν θέλει να το διαβάσει.

Της το στέλνω, για να πω την αλήθεια, έγραψα το τρίτο επεισόδιο πάνω στην Χάρις και της το στέλνω. Μετά από δύο ημέρες με παίρνει και μου λέει “Βρε αγόρι μου, δεν γνωριζόμαστε. Αυτή είμαι εγώ!”. Μόλις βγαίναμε από το λοκντάουν και ήθελε να κάνει πράγματα».

Μάλιστα, τόνισε πώς μετά το τέλος του Maestro δεν θα κάνει εκ νέου τηλεόραση γιατί συνειδητοποίησε ότι ο τρόπος που προσεγγίζει πλέον τα πράγματα είναι πιο κινηματογραφικός. Όλο αυτό είναι αρκετά κοστοβόρο, ψυχοφθόρο και χρονοβόρο.