Καρυοφυλλιά Καραμπέτη: «Δεν πρέπει να ανατρέφουμε τους γιους διαφορετικά από...» - Η αποκαλυπτική συνέντευξη της ηθοποιού

«Προσωπικά, δεν μου αρέσει να διαχωρίζω τα...»

Γιώτα Πεπαρίδη
Youweekly Editor
NDP
NDP

Η άκρως επιτυχημένη ηθοποιός, Καρυοφυλλιά Καραμπέτη, παραχώρησε μία πολύ ενδιαφέρουσα και άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη στο περιοδικό Vogue, με αφορμή την κυκλοφορία της νέας ταινίας, που πρωταγωνιστεί "Η Φόνισσα", η οποία είναι βασισμένη στο διήγημα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη. Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στο ρόλο της μητέρας, αλλά εξέφρασε και τη γνώμη της για την ανατροφή των παιδιών διαφορετικών φύλων.

Η εξομολογητική συνέντευξη της Καρυοφυλλιάς Καραμπέτη

«Η σχέση της Χαδούλας με τη μάνα της την έχει καθορίσει. Η μάνα σφραγίζει αυτό που είμαστε. Το να μεγαλώνεις παιδιά είναι ένα δύσκολο καθήκον. Πρέπει να σεβόμαστε τα παιδιά ως αυτόνομες υπάρξεις και όχι ως υποκατάστατα του εαυτού μας. Και φυσικά, δεν πρέπει να ανατρέφουμε τους γιους διαφορετικά από τις κόρες μας για να μην αναπαράγουμε σεξιστικά πρότυπα», ανέφερε η αγαπημένη και καταξιωμένη ηθοποιός.

Δείτε επίσης: Βούλγαρος ηθοποιός - Ο επί 16 χρόνια σύντροφος της Καρυοφυλλιάς Καραμπέτη

Καραμπέτη

«Γνωρίζοντας πόσο απαιτητικό είναι το να είσαι μητέρα, θαυμάζω τις γυναίκες που καταφέρνουν να συνδυάσουν τη σταδιοδρομία τους με την οικογένεια. Αν θέλεις να τα κάνεις όλα καλά, μπορείς να τα καταφέρεις θυσιάζοντας την ξεκούραση και τον ελεύθερό σου χρόνο. Προσωπικά, δεν μου αρέσει να διαχωρίζω τα φύλα. Προτιμώ να μιλώ με την έννοια "άνθρωπος". Η ζωή είναι ένα ανεξήγητο φαινόμενο με τις δύσκολες και τις ευτυχισμένες στιγμές της και το να είσαι γυναίκα μπορεί να είναι άλλοτε υπέροχο και άλλοτε οδυνηρό», κατέληξε.

Λίγα λόγια για την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη

Γεννήθηκε στην Δόξα Έβρου. Είναι απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος. Άρχισε την καριέρα της στις αρχές της δεκαετίας του 1980 και έχει εργαστεί τόσο στο θέατρο όσο και στον κινηματογράφο και την τηλεόραση.

Συνεργάστηκε με την Πειραματική Σκηνή της Τέχνης στα έργα: Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας του Σαίξπηρ, Η παρέλαση της Λούλας Αναγνωστάκη, Ρασομόν των Μ. και Φ. Κάνιν με το θεατρικό εργαστήρι Θεσσαλονίκης: Η δολοφονία του Μαρά του Πέτερ Βάις, Με το ίδιο μέτρο του Σαίξπηρ, με το Αεικίνητο: Οι αλλοπαρμένοι των Μίντλετον και Ρόουλεϊ. Από το 1984 μέχρι το 1992 υπήρξε στέλεχος του Ανοιχτού Θεάτρου και έπαιξε στις παραστάσεις του: Πολύ κακό για το τίποτα του Σαίξπηρ, Οι γάμοι του Φίγκαρο του Μπωμαρσαί, Κρίμα που είναι πόρνη του Τζον Φορντ, Η Τρικυμία του Σαίξπηρ, Ο πελεκάνος του Στρίνμπεργκ, Λούλου του Βέντεκιντ, Τρεις αδερφές του Τσέχωφ, Ανθή του Αντρέγιεφ, Βάτραχοι του Αριστοφάνη, Άμλετ του Σαίξπηρ. Στα πλαίσια του Φεστιβάλ Πάτρας συμμετείχε στις παραστάσεις του Θεατρικού Αναλογίου: Μαντάμ ντε Σαντ του Μίσιμα και Μπλε βαθύ, σχεδόν μαύρο του Θανάση Βαλτινού.

Συνεργάστηκε με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Καλαμάτας: Τρωίλος και Χρυσηίδα του Σαίξπηρ, με το θέατρο Αθήναιον: Η όπερα της πεντάρας του Μπρέχτ, με την Κάτια Δανδουλάκη: Ο Γλάρος του Τσέχωφ, με το Γιώργο Κιμούλη: Δεσποινίς Τζούλια του Στρίντμπεργκ και Μάκβεθ του Σαίξπηρ, με την Εταιρία Θεάτρου Μηχανή: Decadence του Στήβεν Μπέρκοφ, με το θέατρο του Νότου: Ελένη του Ευριπίδη και Η Δούκισσα του Μάλφι του Τζον Γουέμπστερ.