Ιωάννα Τούνη: Διώροφο με άπειρα ράφια, led στις σκάλες & πελώριους καθρέφτες - Άνοιξε ο ροζ ''ναός'' της Bubblegun στην Αθήνα

Βίντεο από το νέο κατάστημα στο Περιστέρι

Ελένη Μήτση
Youweekly Editor
NDP
NDP

Πολλοί είναι αυτοί που μιλάνε για την ''Αυτοκρατορία'' της Ιωάννας Τούνη και δικαίως χαρακτηρίζουν έτσι το μαγαζί που έχει ανοίξει μαζί με την κολλητή της, Στέλλα Πάσσαρη στη Θεσσαλονίκη. Στη συνέχεια δημιουργήθηκε site με eshop και πλέον άνοιξε νέο κατάστημα στην Αθήνα.

Η επιχειρηματίας μας είχε ενημερώσει μέσα από το instagram για το τι μέλλει γενέσθαι στην Αθήνα και συγκεκριμένα στο Περιστέρι, ωστόσο κανείς δεν περίμενε πως η νέα Bubblegun θα ανοίξει τόσο σύντομα τις πόρτες της στο κοινό.

Δείτε επίσης: «Σας παρακαλώ πολύ μην κράζετε...» - Η απάντηση της Ιωάννας Τούνη στις αντιδράσεις γύρω από τις τιμές των ρούχων της εταιρείας της

Την Δευτέρα 18/12 η Ιωάννα Τούνη έκανε τα πρώτα Insta stories της μέσα και έξω από το νέο εντυπωσιακό της κατάστημα - λίγο πριν γίνει το αδιαχώρητο από τις Αθηναίες, που θα σπεύσουν να ψωνίσουν. Όπως βλέπουμε το μαγαζί έχει την ίδια αισθητική με αυτό της Θεσσαλονίκης - σε ροζ αποχρώσεις - ωστόσο είναι πιο μεγάλο, αφού υπάρχει και πάνω όροφος γεμάτος ράφια και άπειρα ρούχα.

Τα πρώτα πλάνα από το νέο μαγαζί της Ιωάννας Τούνη στην Αθήνα

Αυτός είναι ο μηνιαίος τζίρος της Bubblegun

Πριν από λίγο καιρό στο Tik Tok εμφανίστηκε ένα βίντεο - έρευνα του Νίκου Ξυδά, ιδρυτή του Humble ο οποίος αποκάλυψε χωρίς κανέναν ενδοιασμό ποιος είναι ο μηνιαίος τζίρος της γνωστής influencer από την εταιρία ρούχων που διατηρεί με την κολλητή της (Στέλα Πάσσαρη), την Bubblegun.

Πέραν αυτού, με γρήγορους υπολογισμούς έβγαλε και το μηνιαίο καθαρό κέρδος της και κάποια από τα σχόλια που ακολούθησαν από κάτω έγραφαν χαρακτηριστικά «κι εμείς ξεπατωνόμαστε για τον βασικό», «Ας έβγαζα τα μισά», «Ω ρε λεφτά η Τούνη».

«Το Bubblegun μας έκανε εντύπωση γιατί κάνει μόνο 2.000 παραγγελίες τον μήνα. Παλιότερα ήταν πιο ψηλά αλλά από ότι φαίνεται η δημοτικότητά του έχει πέσει και πλέον κάνει 2.000 παραγγελίες τον μήνα. Το μέσο καλάθι στην συγκεκριμένη κατηγορία των fast fashion γυναικείων είναι γύρω στα 35 ευρώ, άρα μιλάμε για έναν τζίρο γύρω στις 70.000 ευρώ τον μήνα. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι αν αφαιρέσεις το Φ.Π.Α, το κόστος των προϊόντων, τους εργαζομένους στο μαγαζί, μένουν γύρω στα 20.000-25.000 ευρώ, τα οποία φυσικά δεν είναι λίγα. Αυτό είναι το καθαρό έσοδο αλλά περιμέναμε ότι είναι πολύ μεγαλύτερα τα νούμερα.

Ωστόσο, η συγκεκριμένη κατηγορία είναι λογικό γιατί έχει πολύ ανταγωνισμό, έχουν εμφανιστεί πάρα πολύ παίκτες με γυναικείο ρούχο κι έτσι είναι λογικό τα νούμερα να είναι πεσμένα γιατί πια η Τούνη δεν είναι μόνη της. Το σημαντικό εδώ είναι ότι η Τούνη δεν πληρώνει διαφήμιση σε σχέση με όλους τους άλλους αφού την διαφήμιση την κάνει μόνη της, οπότε πιθανότατα έχει και μεγαλύτερη κερδοφορία σε σχέση με τους ανταγωνιστές της