Για τον ρόλο της στην νέα σειρά που συμμετέχει, «Η Μαρία που έγινε Κάλλας», και όχι μόνο, μίλησε η Ελένη Ράντου. Η σειρά ακολουθεί τη ζωή της διάσημης σοπράνο Μαρίας Κάλλας, εστιάζοντας στα νεανικά της χρόνια και είναι μια από τις πιο πολυαναμενόμενες παραγωγές της νέας σεζον.
Η ταλαντούχα ηθοποιός αναφέρθηκε στην προετοιμασία για τον ρόλο της ως μητέρας της πρωταγωνίστριας και στα συναισθήματα που της προκάλεσε η συμμετοχή της στην σειρά η οποία θα παρουσιάσει με ρεαλιστικό τρόπο τα βιώματα που διαμόρφωσαν την Μαρία Κάλλας σε μια παγκοσμίου φήμης ντίβα της όπερας.
Δείτε επίσης: Τα τραγικά παιδικά χρόνια της Μαρίας Κάλλας: Η μητέρα της ήταν έγκυος σε αγόρι κι όταν έμαθε το φύλο του μωρού…
Τι είπε η Ελένη Ράντου για το ρόλο της ως Μαρία Κάλλας
«Με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι θα είναι τρία επεισόδια, το καταγγέλλω δημόσια. Όταν μου έστειλε το σενάριο, γεννήθηκαν πολλές σκέψεις, όταν το διάβασα, και λέω “Γιατί όχι; Τρία επεισόδια είναι, θα έχω έναν καλό αντιπερισπασμό”», είπε η Ελένη Ράντου, με την ανάγκη για αντιπερισπασμό να αναφέρεται στην άνοια από την οποία πάσχει η μητέρα της.
Η ίδια πρόσθεσε ότι ο συγκεκριμένος ρόλος είναι ιδιαίτερα απαιτητικός, ενώ μάλιστα της γέννησε και πολλές σκέψεις σχετικά με τα παιδικά τραύματα και το πώς αυτά διαμορφώνουν τον άνθρωπο.
«Είναι πολύ απαιτητικό γιατί έχει αρκετή μυθοπλασία, στηρίζεται αρκετά στα γεγονότα, αλλά για μένα γεννούσε πολλές σκέψεις. Και όταν ένα γραπτό γεννά σκέψεις, με κερδίζει. Μία σκέψη που μου προκάλεσε είναι το κατά πόσο γινόμαστε τα παιδικά μας τραύματα και αυτά μας καθορίζουν ή αν όλα είναι μύθος. Ή είναι όπως λέει και ο Γιουνγκ “είμαι αυτό που επιλέγω να κάνω”. Μου αρέσει ότι τα ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα»
Εγώ είμαι η μαμά της Κάλλας. Την έχω αγαπήσει και δεν μπορώ να την καταγγείλω. Κατέληξα ότι έχει όλες τις παθογένειες μιας Ελληνίδας μάνας. Και επειδή εκείνη την εποχή, μέσα σε έναν πόλεμο με τρία παιδιά, διασχίζει τον Ατλαντικό και έρχεται στην Ελλάδα να στηρίξει το ταλέντο της κόρης της, το γεγονός αυτό έχει βάρος. Έφυγε από την Αμερική ενώ την κεράτωνε ο άντρας της με την καλύτερή της φίλη
Συντάσσεται με όλους όσους έβλεπαν το ταλέντο της κόρης της και τασσόταν μαζί τους. Αυτό ήταν η προέκταση του εαυτού της, που σημαίνει ότι το ταλέντο της κόρης της ήταν δικό της. Εκεί αρχίζει ένα παιχνίδι ανακρίσεων και η αιώνια παθογένεια ότι το παιδί της επηρεάστηκε.
Αυτή η μάνα, με τα σημερινά δεδομένα, κακοποίησε το παιδί της, με τα τότε δεδομένα το υποστήριξε. Κι εκεί μπαίνει το ερώτημα… Δικαιώθηκε τελικά αυτή η μάνα; Υπήρχε το ταλέντο και το επέβαλε. Έκανε καλά ή όχι; Η Κάλλας αυτή την τοξικότοητα την επέστρεψε, δεν πέρασε ποτέ στο επίπεδο της συγχώρεσης».
Δείτε το σχετικό απόσπασμα: