Η Ελένη Μενεγάκη, η αγαπημένη παρουσιάστρια, έκανε την αρχή για το 2025 ανεβάζοντας μια σειρά φωτογραφιών στα κοινωνικά δίκτυα. Στις φωτογραφίες που μοιράστηκε, ποζάρει σε στολισμένο σκηνικό και δίπλα σε έναν Άγιο Βασίλη δείχνοντας ηρεμία και χαλάρωση.

Η ίδια, άλλωστε, έχει αναφέρει πολλές φορές πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν η οικογένεια και οι κοντινοί της άνθρωποι στις γιορτές. Πόσο μάλλον από τη στιγμή που πλέον έχει επιλέξει να αφήσει την τηλεόραση στην άκρη, ώστε να είναι κοντά τους.

Καλωσόρισμα στο 2025 με την Ελένη Μενεγάκη

Με το χαρακτηριστικό της χαμόγελο και την ανεπιτήδευτη γοητεία που την κάνει ξεχωριστή, η Ελένη Μενεγάκη καλωσόρισε το νέο έτος με τη φράση: «Καλωσόρισες 2025!», με τους διαδικτυακούς της φίλους να της εύχονται να έχει μια χρονιά γεμάτη υγεία, χαρά και δημιουργικότητα.

Για χρόνια ήταν μια από τις πιο γοητευτικές παρουσίες της ελληνικής τηλεόρασης, μέχρι που η ίδια αποφάσισε να μείνει εκτός και να ξεκουραστεί. Παρόλα αυτά η Ελένη Μενεγάκη συνεχίζει να κρατάει επαφή με το κοινό της και να δίνει το δικό της στίγμα στη χρονιά που ξεκινάει μέσα από στιγμές απλότητας και ζεστασιάς.

Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι το τελευταίο διάστημα κάνει τηλεφωνικές συζητήσεις και συναντήσεις όταν χρειαστεί, και επεξεργάζεται στο μυαλό της προτάσεις και ιδέες που της λένε. Το μόνο που δύσκολα διαπραγματεύεται – και αυτό είναι γνωστό – είναι οι οικονομικές της απολαβές. Όμως επειδή και τα κανάλια είναι εμπορικές επιχειρήσεις και ξέρουν ότι η Ελένη “και τα παίρνει αλλά και φέρνει χρήμα ζεστό σε ένα κανάλι” όπως συνηθίζουν να λένε, ο ΑΝΤ1 με την σειρά του κάνει την κίνηση – ματ και στοχεύει να την κερδίσει.

Δείτε επίσης: Ελένη Μενεγάκη: Η φωτογραφία με την Μαρίνα που δημοσίευσε χωρίς μπλερ – «Σας παρακαλώ να μην…»

Οι αξιόπιστες πηγές μας μετέφεραν ότι η διοίκηση και τα στελέχη του σταθμού, που διατηρούν εξαιρετικές σχέσεις με την παρουσιάστρια, έχουν σύσσωμα κινητοποιηθεί, προκειμένου να δουν αν υπάρχει ενδιαφέρον χορηγών και διαφημιζόμενων, στο ενδεχόμενο μιας εκπομπής στο β’ μισό της τηλεοπτικής σεζόν, ώστε να καλύπτονται τα έξοδα μιας παραγωγής ισάξιας του ονόματος της Ελένης Μενεγάκη. Στόχος επομένως του εμπορικού τμήματος είναι να πετύχουν πρώτα τα μεγάλα deal, που σε συνδυασμό με την επιστροφή του brand name Μενεγάκη θα τους εξασφαλίσουν μια κερδοφόρα χρονιά.