Συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης παραχώρησε ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης, τη Τρίτη (7/1), στο Καλύτερα Αργά, με την Αθηναΐς Νέγκα. Ο αγαπημένος ηθοποιός μίλησε, μεταξύ άλλων, για την πορεία του στον χώρο της υποκριτικής, ενώ παράλληλα αναφέρθηκε στις κριτικές, που τις θεωρεί αναξιόπιστες.

Τα όσα είπε ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης

Αρχικά ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης επισήμανε ότι είναι ένας φτωχός ηθοποιός, ελαφρώς ματαιόδοξος. «Είχα φλερτάρει με το να καβαλήσω το καλάμι. Στα νιάτα σου όταν ο διακαής σου πόθος αρχίζει να γίνεται πραγματικότητα. Όλοι θέλουμε να μας πουν ένα “μπράβο”, αλλά από εκεί μέχρι να την ψωνίσεις έχει τεράστια διαφορά», είπε σχετικά και συμπλήρωσε: «Ακόμα και σήμερα υπάρχουν στιγμές που λέω ότι δεν αντέχω αυτή τη δουλειά. Καμιά φορά έλεγα στους φίλους συναδέλφους όταν κάναμε τηλεόραση και κάποιοι το καβάλησαν και είχαν ξεφύγει».

Στη συνέχεια ο έμπειρος ηθοποιός σημείωσε πως μερικοί χειροτερεύουν μετά το καβάλημα. «Αρχίζουν και δεν ικανοποιείται το εγώ τους», είπε σχετικά για να προσθέσει: «Υπάρχει μια αυταρέσκεια, μια αυτοαναφορικότητα. Μάλλον μια έλλειψη υπάρχει, μια τρύπα εσωτερική, και προσπαθούν να ταΐσουν το αδηφάγο τέρας του εγώ τους».

Διαβάστε επίσης: Ιεροκλής Μιχαηλίδης: Σοκάρει για τον Δημήτρη Σταρόβα – «Μου κόπηκαν τα ήπατα…»

«Δεν διαβάζω κριτικές, τις θεωρώ αναξιόπιστες»

Σε ότι αφορά τις αρνητικές κρητικές και κατά πόσο τον επηρεάζουν, ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης υπογράμμισε πως τις θεωρεί αναξιόπιστες. «Δεν διαβάζω κριτικές, τις θεωρώ αναξιόπιστες. Όταν ήμουν νεότερος και μία δυο φορές ενοχλήθηκα, θύμωσα. Δεν πήγα να τον βρω, απαξιώ. Θύμωσα και ήθελα να τα σπάσω όλα», ανέφερε χαρακτηριστικά για να καταλήξει: «Τον συνάντησα και ήταν πολύ σοβαρός κριτικός σε μία παράσταση και ήρθε και μου μίλησε και μου είπε: «Δεν με χαιρετάς.

Θύμωσες για αυτό που σου έγραψα;”. Λέω “όχι για να ασχολείστε μαζί μου μάλλον κάνω κάτι αρκετά σημαντικό και έχουμε διάσταση απόψεων”. Είναι έπαρση αυτό. Ταρακουνήθηκε αυτός. Απολογήθηκε και μου είπε ότι δεν παρέρχομαι από τον χώρο του θέατρου. Του είπα ότι τελείωσα την δραματική σχολή του Κρατικού Θεάτρου και του έπεσε το σαγόνι».