Με μια οργισμένη ανάρτηση στα social media, ο δημοσιογράφος και εκδότης Τάσος Δούσης κατήγγειλε τη Vodafone για απαράδεκτη μεταχείριση της 85χρονης μητέρας του, η οποία έχει μείνει χωρίς τηλέφωνο επί έναν ολόκληρο μήνα, παρά το γεγονός ότι ο λογαριασμός πληρώνεται κανονικά.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει, παρά τις προσπάθειες των συγγενών της, με δεκάδες κλήσεις στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας, δεν έχουν βρει άκρη, αντιθέτως τους προβάλλουν και μία διαφορετική δικαιολογία κάθε φορά. Παρά τις «υποσχέσεις» και τις «επισκέψεις τεχνικών», η μητέρα του παραμένει χωρίς σταθερή γραμμή, κάτι που λόγω της ηλικίας της και της κατάστασης της υγείας της είναι επικίνδυνο ακόμα και για τη ζωή της.
Αναλυτικά το story που έκανε ο Τάσος Δούσης για τη Vodafone

Vodafone: Χειρότεροι, ανάλγητοι άνθρωποι δεν πρέπει να έχουν περάσει από την Ελλάδα. 100 φορές χειρότεροι από το δημόσιο. Για 30 ολόκληρες ημέρες έχουν κόψει το τηλέφωνο από μια 85χρονη γυναίκα που έχει σοβαρά προβλήματα υγείας.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι κατσαπλιάδες έχουν κόψει το τηλέφωνο που πληρώνεται κανονικά και χωρίς καμία προειδοποίηση. Και τώρα αρχίζουν τα ωραία. Έχουν γίνει από συγγενείς της 85χρονης δεκάδες τηλέφωνα στην Vodafone. Οι άνθρωποι έχουν μιλήσει με πάνω από 20 διαφορετικούς υπαλλήλους της εταιρίας.
Η κοροϊδία πέφτει σύννεφο. Την μία είναι τεχνικό πρόβλημα, την άλλη φταίει η Cosmote, τώρα φταίει η Nova… Τους έβαλαν να αλλάξουν συμβόλαιο! Το άλλαξαν… Έχουν περάσει 30 ημέρες, ο λογαριασμός έρχεται κανονικά και πληρώνεται, δήθεν τεχνικοί έχουν περάσει και έχουν δει το θέμα και ακόμη και σήμερα που μιλάμε, η γυναίκα δεν έχει τηλέφωνο να επικοινωνήσει, επειδή οι συγγενείς της έκαναν το μέγα λάθος να κάνουν σύνδεση με την vodafone! ΑΠΛΑ ΚΑΙ Η ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΑΠΗΚΕ, από την συμπεριφορά της συγκεκριμένης εταιρίας
Σας ρωτάω και απαντήστε μου με το χέρι στην καρδιά: Δεν είναι χειρότερη από το δημόσιο; Πώς είναι δυνατόν να είναι τόσο άσπλαχνοι, ανάλγητοι και απάνθρωποι έτσι ώστε να αφήνουν έναν ηλικιωμένο άνθρωπο με τόσο σοβαρά προβλήματα υγείας χωρίς τηλέφωνο;
ΠΡΟΣΕΞΤΕ: Ό,τι και να μου τάζουν, ότι και να μου λένε, ΠΟΤΕ ξανά με VODAFONE! Είναι η άποψη μου! Όταν δεν έχουν κανέναν σεβασμό στους ηλικιωμένους πελάτες τους, δεν έχουν καμία ενσυναίσθηση, άρα είναι ανάλγητοι και κοινωνικά αδιάφορο
ΥΓ: Η ιστορία είναι πέρα για πέρα αληθινή, διότι η 85χρονη γυναίκα είναι η μητέρα μου. Δεν μπορώ να φανταστώ τι περνάνε άλλοι πολίτες από την συγκεκριμένη εταιρία που δεν έχουν κάποιο δημόσιο βήμα. ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ σας καθιστώ υπεύθυνους αν συμβεί το παραμικρό στην μητέρα μου και δεν μπορεί να έχει επικοινωνία με το ΕΚΑΒ ή τα παιδιά της. Vodafone ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ

«Οι γονείς μου ήταν βιοπαλαιστές!»
Σε παλιότερη συνέντευξή του στο You o Τάσος Δούσης μεταξύ άλλων είχε αναφερθεί και στους γονείς τους αποκαλύπτοντας:
Ήσουν πάντα έτσι από μικρό παιδί, με οικονομική άνεση;

Το αντίθετο. Ξύπνησα μια μέρα στο Αιγάλεω, σε μια απίθανα φτωχή γειτονιά. Οι γονείς μου ήταν βιοπαλαιστές και εντελώς αντίθετοι μεταξύ τους. Ο πατέρας μου, Αρβανίτης, η μάνα μου Πόντια. Εκείνη “σφιχτή” και οικονόμα, εκείνος bon viveur… της εργατιάς! Μόλις είχε στην τσέπη του 5 δραχμές, κατευθείαν για ψάρι, κρασάκι και έχει ο Θεός! Του έλεγε η μάνα μου “και αύριο τι θα κάνουμε” και της απαντούσε: “Το αύριο θα το δούμε αύριο!”. Την επoμένη τρώγαμε αβγά καγιανά με ψωμί και ρετσίνα.
Από τον πατέρα σου πήρες δηλαδή;
Όχι ακριβώς. Πήρα, ευτυχώς, την καπατσοσύνη από τη μάνα μου και τον σκληρό χαρακτήρα της και από τον πατέρα μου τη φιλοσοφία της καλής και αξιοπρεπούς ζωής. Για να καταλάβεις, όταν πήγα φαντάρος στη Λήμνο είχα πάρει ένα χαρτζιλίκι για να περάσω τον μήνα στο νησί. Με το που μπαίνω στο καράβι και βλέπω την βρόμα και τον χαμό από κόσμο, πάω και κλείνω μια καμπίνα με ό,τι χρήματα είχα. Προτίμησα να ταξιδέψω 16 ώρες σαν άνθρωπος κι ας μην έχω ούτε για κρουασάν στο ΚΨΜ μετά…
Άρα πάλεψες για να φτάσεις μέχρι εδώ;
Δεν μου έχει χαριστεί τίποτα απολύτως και δεν χρωστάω σε κανέναν, παρά μόνο στους συνεργάτες μου!
