Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Νέα έρευνα αλλάζει τα δεδομένα! Οι άντρες έλκονται από...

Φέρνει τα πάνω κάτω

σχέση
ΣΧΕΣΕΙΣ 20.06.2019 15:06

Νέα έρευνα ήρθε για να αλλάξει τα έως τώρα δεδομένα! Οι άντρες έλκονται από...

Τι ισχύει τελικά και πώς πρέπει να είναι μια γυναίκα για να τη βρει το αντίθετο φύλο ελκυστική;

Κάποτε οι άντρες έβρισκαν άκρως ελκυστικό ένα καλλίγραμμο σώμα, ενώ λίγα χρόνια αργότερα έλκονταν από τα φουσκωμένα οπίσθια και χείλη.

Επικεφαλής της έρευνας που πραγματοποιήθηκε λίγο καιρό πριν, ήταν ο δρ Julien Renoult από το Εθνικό Κέντρο Επιστημονικών Ερευνών στο Παρίσι, ο οποίος μαζί με την ομάδα του θέλησαν να κατανοήσουν καλύτερα ποια είναι τελικά τα εξωτερικά γνωρίσματα στο πρόσωπο των γυναικών που αναζητούν οι άντρες επειδή τα βρίσκουν ελκυστικά.

Η συγκεκριμένη έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα πως οι άντρες προτιμούν τα «λεπτά χαρακτηριστικά» στα γυναικεία πρόσωπα, ενώ ο όρος «λεπτά χαρακτηριστικά» περιλαμβάνει μορφολογικά στοιχεία όπως η συμμετρία, η απλότητα, η ομαλή υφή του δέρματος, οι λίγες ρυτίδες και οι απαλές γραμμές περιγράμματος. Αντίθετα, το γυναικείο πρόσωπο που ερευνητές χαρακτήρισαν ως «πυκνό» (δηλαδή ένα πρόσωπο όπου η μύτη, το στόμα ή τα μάτια είναι πιο «ογκώδη» ή ασύμμετρα) ήταν αυτό που εμφανίστηκε ως το λιγότερο ελκυστικό.

Και υπάρχει λόγος που τα «λεπτά χαρακτηριστικά» έλκουν τους άντρες, αφού, όπως λένε οι επιστήμονες, τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά κωδικοποιούνται αποτελεσματικά στον εγκέφαλο, με τη χρήση μερικών μόνο νευρώνων, άρα είναι πιο εύκολα επεξεργάσιμα από τον εγκέφαλο.

Η έρευνα κράτησε περίπου δύο χρόνια και οι ερευνητές χρησιμοποίησαν διαφημίσεις και τα social media σε όλη τη Γαλλία προσλαμβάνοντας 168 γυναίκες ηλικίας 18-26 ετών. Τα πρόσωπα των γυναικών φωτογραφήθηκαν και οι φωτογραφίες πέρασαν από επεξεργασία ώστε το σχήμα των κεφαλιών να εξομοιωθεί. Το φόντο των φωτογραφιών έγινε μαύρο, ενώ ο λαιμός, τα μαλλιά και μαλλιά έγιναν θολά έτσι ώστε κάποιος που έβλεπε τη φωτογραφία να επικεντρώνονται στα χαρακτηριστικά του προσώπου.

Στη συνέχεια η ερευνητική ομάδα έδειξε τις φωτογραφίες σε 169 άντρες μέσης ηλικίας 36 ετών για να αξιολογήσουν τα πρόσωπα των γυναικών και να βαθμολογήσουν το επίπεδο της ελκυστικότητας κάθε γυναίκας, με 0 την ελάχιστη έλξη και 20 την υψηλότερη. Η ερευνητική ομάδα δημιούργησε έναν αλγόριθμο ο οποίος αξιολόγησε τα «λεπτά χαρακτηριστικά» και βρήκε ότι υπήρχε ισχυρή προτίμηση γι’ αυτά εκ μέρους των αντρών.
Ο Renoult και η ομάδα του πιστεύουν ότι αυτή η προτίμηση για απλότητα υπερισχύει των διαφόρων αντιλήψεων για την ομορφιά που κατά καιρούς μπορεί να επικρατούν.

Οι ερευνητές είπαν ότι αυτό μπορεί να προκύπτει από την τάση του ανθρώπινου εγκεφάλου να προτιμά ερεθίσματα που είναι εύκολα και γρήγορα ως διαδικασία, όπως ακριβώς κάνει με τα τοπία και τις απλές αφηρημένες γεωμετρικές φόρμες.

«Εκτός από τους παράγοντες που επηρεάζονται από τη φυσική επιλογή, οι προτιμήσεις μας οδηγούνται από καθαρά αισθητικούς μηχανισμούς, αυτούς που οι νευροεπιστήμονες έχουν ήδη συνδέσει με την αισθητική εμπειρία», καταλήγει ο Renoult.

Πηγή: TV24

Έρευνα αποκαλύπτει: Οι πολυάσχολοι άνθρωποι είναι...

Νέα έρευνα ήρθε να αλλάξεις τα δεδομένα που είχαμε έως τώρα! Αποκαλύπτει ότι οι απασχολημένοι άνθρωπο είναι...

Πόσες φορές τον περασμένο μήνα καθίσατε για ώρες μπροστά στην τηλεόραση χωρίς να κάνετε τίποτα ή ήπιατε καφέ για περίπου δύο ώρες με τον κολλητό σας; Έχετε χρόνο τελικά στη διάθεσή σας ή είστε από εκείνους που ζηλεύουν τους ανθρώπους με άνετο πρόγραμμα;

Οι ερευνητές ήθελαν να δώσουν απάντηση στο ερώτημα γιατί ο σύγχρονος άνθρωπος δουλεύει τόσο πολύ και του αρέσει να είναι μονίμως απασχολημένος. Και τελικά βρήκε την απάντηση. Μια ομάδα εθελοντών κλήθηκε να συμπληρώσει ένα ερωτηματολόγιο και μόλις ολοκληρώσει την έρευνα να παραδώσει ο καθένας τις απαντήσεις του περιμένοντς 20 λεπτά μέχρι να περάσει στη δεύτερη φάση της δοκιμασίας.

Σε αυτά τα 20 λεπτά είχαν τη δυνατότητα είτε να κάτσουν στην αίθουσα αναμονής χωρίς να κάνουν τίποτα, είτε να πάνε σε μια πιο μακρινή τοποθεσία προκειμένου να παραδώσουν τις απαντήσεις τους, κάτι που θα τους κόστιζε 15 λεπτά από τον χρόνο τους. Με μεγάλη έκπληξη οι ερευνητές είδαν πως οι περισσότεροι από τους εθελοντές προτίμησαν να περπατήσουν 15 λεπτά από το να περιμένουν άπραγοι 20 λεπτά της ώρας.

Σε μια επόμενη ομάδα εθελοντών, άλλαξαν τα δεδομένα και προσέφεραν με την παράδοση των απαντήσεων και από ένα γλυκό σε κάθε εθελοντή. Το γλυκό θα ήταν ίδιο, είτε στην αίθουσα αναμονής είτε στον προορισμό που απείχε 15 λεπτά περπάτημα από το κέντρο της έρευνας. Σε αυτή την περίπτωση οι περισσότεροι επέλεξαν να παραμείνουν στην αίθουσα αναμονής καθώς θεώρησαν πως με την κατανάλωση του γλυκού θα παρέμεναν έστω και για λίγο απασχολημένοι.

Οι ερευνητές άλλαξαν για 3η φορά τα δεδομένα, και αυτή τη φορά έκαναν το εξής:
Προσέφεραν και πάλι στους εθελοντές ένα γλυκό, μόνο που όσοι επέλεγαν να μείνουν στην αίθουσα αναμονής, θα γνώριζαν τι γλυκό θα κατανάλωναν, ενώ όσοι επέλεγαν να περπατήσουν ως το άλλο κέντρο έρευνας προκειμένου να παραδώσουν τις απαντήσεις τους, δεν θα ήξεραν τι γλυκό τους περιμένει.

Αυτό από μόνο του ήταν ένα κίνητρο ώστε να επιλέξουν οι περισσότεροι από τους ερευνητές να περπατήσουν 15 λεπτά αναζητώντας ένα άγνωστο έδεσμα.

Από την έρευνα λοιπόν προκύπτει πως ο σύγχρονος άνθρωπος θέλει απλά να είναι απασχολημένος γιατί νιώθει πιο γεμάτος και πιο ευτυχισμένος. Δεν είναι μόνο το κίνητρο της χρηματικής απολαβής που τον κάνει να θέλει να δουλεύει καθώς, αν ήταν έτσι, όλοι θα προτιμούσαν να παραμείνουν στην αίθουσα αναμονής και να φάνε το γλυκό τους, όποιο και αν ήταν αυτό, αλλά εκείνο που λειτουργεί περισσότερο ως κίνητρο είναι η διάθεση και η πρόθεση της δράσης, σε όποιο επίπεδο.

Έτσι λοιπόν γίνεται σαφές πως οι απασχολημένοι είναι και πιο ευτυχισμένοι… Και όποιος συνηθισμένος στη σκληρή δουλειά βρεθεί να κάθεται, συνήθως πλήττει και θέλει να επιστρέψει στους συνήθεις ρυθμούς του όσο το δυνατόν συντομότερα.

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Έρευνα αποδεικνύει ότι οι σημερινές γυναίκες είναι πιο ανοικοκύρευτες από ποτέ!

Έρευνα: Άντρες ή γυναίκες οι πρωταθλητές στην απιστία, στην Ελλάδα;

Διαβάστε περισσότερα θέματα σχέσεων στο Youweekly.gr

Share