Αλίκη Βουγιουκλάκη: Τα άγρια σκηνικά πίσω από τις κουρτίνες της δημοσιότητας! Στη φόρα το άγνωστο περιστατικό με τον Παπαμιχαήλ!

Τι συνέβη;

Αλίκη Βουγιουκλάκη: Τα άγρια σκηνικά πίσω από τις κουρτίνες της δημοσιότητας! Στη φόρα το άγνωστο περιστατικό με τον Παπαμιχαήλ!

Ήρθαν στο φως τα άγρια σκηνικά πίσω από τις κουρτίνες της δημοσιότητας για την Αλίκη Βουγιουκλάκη και τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ! Στη φόρα το άγνωστο περιστατικό που συνέβη μεταξύ τους!

Η σύζυγος του Αλέκου Σακελλάριου θυμήθηκε ένα περιστατικό, το οποίο είχε διαδραματιστεί στα παρασκήνια θεατρικής παράστασης και τους άφησε όλους άφωνους!

Η Τίνα Σακελλάριου ανέφερε χαρακτηριστικά, το περιστατικό που γινόταν κάθε μέρα, με το διάσημο ζευγάρι, καθώς και τον λόγο για τον οποίο γινόντουσαν!

«Μου είχε πει ο Αλέκος Σακελλάριος πως σε μία θεατρική παράσταση που είχε γράψει ο ίδιος, η Αλίκη Βουγιουκλάκη κάθε βράδυ φώναζε τον διευθυντή του θεάτρου και ρωτούσε: “Κύριε Χέλμη πόσα εισιτήρια έκανα σήμερα;”, για να την ακούει ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ που ήταν στο διπλανό καμαρίνι και να τρελαίνεται».

Εσείς γνωρίζατε τι της είπε ο γιατρός της, όταν διαγνώστηκε με καρκίνο; Αναλυτικά όλα όσα έγιναν γνωστά.

Αλίκη Βουγιουκλάκη: "Ο Παπαμιχαήλ της έδωσε το πιο γερό ξύλο!"

Αλίκη Βουγιουκλάκη: "Ο Παπαμιχαήλ της έδωσε το πιο γερό ξύλο!" - Καταγγελία σοκ 23 χρόνια μετά τον θάνατο της ηθοποιού!

Οι λεπτομέρειες έγιναν γνωστές λίγες μέρες αργότερα, όταν κατατέθηκε αίτηση ασφαλιστικών μέτρων, ενώ το θέμα προφανώς δεν βρέθηκε στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας, καθώς επισκιάστηκε από τα πολλαπλώς σοβαρότερα και σημαντικότερα γεγονότα της Κύπρου, αλλά και από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Ελλάδα. Με την πολυτέλεια της άνεσης που έχουμε να σχολιάζουμε τα γεγονότα της μαύρης εκείνης εποχής ύστερα από 39 χρόνια, ας κάνουμε μια αναδρομή στις περιγραφές των εφημερίδων αναφορικά με το πολύκροτο – λόγω των αποκαλύψεων που είδαν το φως της δημοσιότητας – διαζύγιο των δύο σταρ. διαβάστε παρακάτω...

Στην αγωγή διαζυγίου της Αλίκης Βουγιουκλάκη καταγράφονταν καταγγελίες για επανειλημμένη άσκηση βίας σε βάρος της από τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ καθ’ όλη τη διάρκεια του γάμου τους. Χαρακτηριστικά, η ηθοποιός κατηγορούσε τον Παπαμιχαήλ ότι την πρώτη κιόλας μέρα του γάμου τους εκείνος τη χαστούκισε στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, για λόγους που δεν αναγράφονταν στην αγωγή, ενώ καταγγελλόταν και δεύτερος ξυλοδαρμός τρεις μήνες μετά.

Αλίκη Βουγιουκλάκη: Η ταυτότητα της ηθοποιού και το μεγάλο μυστήριο!

Εξάλλου, στις 20 Ιουλίου 1969, δηλαδή λίγους μήνες μετά τη γέννηση του γιου τους, ο Παπαμιχαήλ φερόταν να είχε κυνηγήσει με μαχαίρι την ηθοποιό στην εξοχική τους κατοικία στο Θεολόγο, επειδή δεν είχε κατεβάσει τα σκουπίδια στο πεζοδρόμιο (λόγω απουσίας της υπηρεσίας), ενώ την ηθοποιό έσωσε ένα φιλικό ζευγάρι που φιλοξενείτο στο σπίτι.

Άλλες καταγγελίες αφορούσαν μια επίθεση με πέτρες το Νοέμβριο του 1969, μια επίθεση του Παπαμιχαήλ με μαχαίρι τον Αύγουστο του 1971, επειδή η Αλίκη είχε πληρώσει έναν ψαρά με δικά της χρήματα εξαγριώνοντας τον Παπαμιχαήλ που ήθελε να πληρώσει ο ίδιος, μια επίθεση «διά σπάθης» τον Οκτώβριο του 1971 στα καμαρίνια του θεάτρου, όταν η Αλίκη πρωταγωνιστούσε στην παράσταση «Βασίλισσα Αμαλία», και μάλιστα μπροστά στον αδερφό της ηθοποιού κλπ.

Σύμφωνα με την αίτηση διαζυγίου της Βουγιουκλάκη, η αρχή του τέλους για τον πολύκροτο γάμο έλαβε χώρα στις 23 Φεβρουαρίου 1974. Ο Παπαμιχαήλ της έδωσε «το πιο γερό ξύλο» με αποτέλεσμα να μείνει στο κρεβάτι, ενώ έκτοτε το ζευγάρι ζούσε σε διάσταση – η Αλίκη στο διαμέρισμα της στην οδό Στησιχόρου και ο Παπαμιχαήλ στο σπίτι της μητέρας του. Ωστόσο, το ζευγάρι συνέχισε την καλλιτεχνική του συνεργασία στο θέατρο «Αλίκη» στα πλαίσια της παράστασης «Ωραία μου κυρία» σε σκηνοθεσία του Παπαμιχαήλ, που συμπρωταγωνιστούσε στο πλευρό της εν διαστάσει συζύγου του, ενώ μετά το Πάσχα ανέβασαν την ίδια παράσταση και στη Θεσσαλονίκη (θέατρο «Χατζώκου»)

Το καταλυτικό γεγονός, που έδωσε τέλος στο γάμο τους, συνέπεσε στις 20 Ιουλίου 1974, την ημέρα της απόβασης των Τούρκων στην Κύπρο. Καθώς είχε εκδοθεί από την ελληνική κυβέρνηση απόφαση για γενική επιστράτευση, ο Παπαμιχαήλ κατευθύνθηκε στο εξοχικό σπίτι του ζευγαριού στο Θεολόγο για να πάρει το γιο του, ο οποίος βρισκόταν εκεί με την γκουβερνάντα του, ενώ στη συνέχεια κατευθύνθηκε προς το διαμέρισμα της Αλίκης.

Σύμφωνα με την καταγγελία της ηθοποιού, «εις τα καλά καθούμενα» ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ τη γρονθοκόπησε, την κλώτσησε και επιχείρησε να τη στραγγαλίσει παρουσία του «ολολύζοντος» γιου τους, όμως σώθηκε χάρη στην επέμβαση της μαγείρισσας της, Θεώνης. Σύμφωνα με τα αναγραφόμενα στην αίτηση ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσε ο δικηγόρος της Αλίκης, Γεώργιος Μαγκάκης, η ηθοποιός βγήκε στο διάδρομο της πολυκατοικίας ζητώντας βοήθεια, οπότε βγήκαν κάποιοι ένοικοι και την συνόδευσαν σε διαμέρισμα του πρώτου ορόφου.
Ειδοποιήθηκε η αστυνομία, η οποία έσπευσε, όμως δεν συνέλαβε τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ, λόγω της επιστράτευσης. Καθώς εκείνος αρνείτο να φύγει από το διαμέρισμα, συνόδευσαν την Αλίκη στο σπίτι της μητέρας της, ενώ αργότερα – το ίδιο βράδυ – η ηθοποιός επισκέφτηκε τον ιατροδικαστή, ο οποίος επιβεβαίωσε με την γνωμάτευση του ότι είχε υποστεί ξυλοδαρμό και ελαφρές σωματικές βλάβες. Μιλώντας στους δημοσιογράφους την ημέρα που συζητήθηκαν τα ασφαλιστικά μέτρα (30.07.1974) σημείωσε ότι «δεν υπάρχει περίπτωση συμβιβασμού μας, διότι κατ’ επανάληψη ο εν διαστάσει σύζυγός μου έχει φερθεί κακώς και βαναύσως».

Στη δικιά του ανταίτηση προς το δικαστήριο, ο Παπαμιχαήλ κατηγορούσε κι εκείνος με τη σειρά του τη Βουγιουκλάκη για σειρά επιθέσεων. Σύμφωνα με τον Παπαμιχαήλ, το Σεπτέμβριο του 1973 η Βουγιουκλάκη απείλησε με μαχαίρι την υπηρέτρια του σπιτιού κατηγορώντας την ότι διατηρούσε ερωτική σχέση με το σύζυγο της, ενώ όταν ο ηθοποιός επενέβη για να ηρεμήσει την κατάσταση, η Αλίκη του επιτέθηκε καρφώνοντας τα νύχια της στο πρόσωπο του. Όσον αφορά το περιστατικό της 23ης Φεβρουαρίου 1974, ο Παπαμιχαήλ υποστήριζε ότι είχε επέμβει σε μια διένεξη της συζύγου του με υπάλληλο του θεάτρου και εκείνη προσέβαλε τον ανδρισμό του, ενώ κατήγγειλε την ηθοποιό για υποτιμητικές και υβριστικές εκφράσεις σε βάρος του, όπως την ημέρα που επήλθε η οριστική ρήξη στο γάμο τους, στις 20 Ιουλίου 1974. Σύμφωνα με το Δημήτρη Παπαμιχαήλ, η Αλίκη μιλούσε στο τηλέφωνο και την ώρα που ο ίδιος επέστρεψε στο σπίτι την άκουσε να λέει, «Κλείσε τώρα γιατί ήρθε αυτό το γιογιό».
Επίσημα, οι τίτλοι τέλους στο γάμο του ζευγαριού έπεσαν στις 2 Ιουλίου 1975, οπότε βγήκε η υπ’ αριθμ. 7953/1975 απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών, με την οποία αποδιδόταν «κοινή υπαιτιότητα» στο ζευγάρι. Μάλιστα υπογραμμιζόταν ότι τόσο η Αλίκη Βουγιουκλάκη όσο και ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ, μετά την τέλεση του γάμου τους δεν είχαν συναίσθηση των «απορρεουσών εξ αυτού υποχρεώσεων» κι έτσι, ως συνέπεια της συμπεριφοράς που επιδείκυνε ο ένας απέναντι στον άλλο, η συμβίωση τους δεν αναμενόταν να διαρκέσει για πολύ.

Φήμες για διαζύγιο είχαν κυκλοφορήσει αρκετές φορές στη διάρκεια της εννιαετούς έγγαμης συμβίωσης τους. Ποτέ δεν είχαν συνδεθεί με υποψίες βίας, αλλά με φανταστικά τρίτα πρόσωπα που είχαν μπει ανάμεσα στο ζευγάρι. Σχετικές φήμες κυκλοφορούσαν και το καλοκαίρι του 1971, όταν στην εφημερίδα «Βραδυνή» δημοσιεύτηκε μια συνέντευξη της Αλίκης Βουγιουκλάκη στο δημοσιογράφο Δημήτρη Ρίζο, ο οποίος επέμεινε, «Κυρία Βουγιουκλάκη, ας μιλήσουμε ειλικρινά. Έκανα εκατόν πενήντα χιλιόμετρα για να μου πείτε τι συμβαίνει με το γάμο σας».

Ακολούθησε η εξής στιχομυθία, όπως καταγράφηκε στην εφημερίδα (μεταξύ των διαλόγων δημοσιεύονταν και θεατρικές περιγραφές για λυγμούς και δάκρυα, που δεν θα μεταφερθούν εδώ, καθώς δεν αποδεικνύονται από πουθενά, ούτε και έχουν κάποια αξία), όπου η Βουγιουκλάκη αναφέρθηκε στο κόστος της δημοσιότητας, ενώ αναφέρθηκε με τα καλύτερα λόγια για τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ ως ηθοποιό και ως άνθρωπο:

Α.Β.: Είναι μια ιδιωτική υπόθεση. Δεν μπορούμε να έχουμε και εμείς τα προσωπικά μας;
Δ.Ρ.: Όχι, δεν μπορείτε. Αυτές είναι οι συνέπειες της διασημότητος.
Α.Β.: Αν συνέβαινε σε σας το ίδιο, θα θέλατε να το συζητούν στα καφενεία;
Δ.Ρ.: Αν ήμουν διάσημος όπως εσείς, θα το υπέμενα.
Α.Β.: Δεν σας εύχομαι ούτε τα βάσανα μου…
Δ.Ρ.: Κυρία Αλίκη, τι συμβαίνει ανάμεσα σε σας και στον Δημήτρη;
Α.Β.: Σας ορκίζομαι. Δεν υπάρχει τίποτε το συγκεκριμένο. Απλώς περνάμε πολύ μεγάλη κρίση.

Δ.Ρ.: Την περνάτε ακόμα; Γιατί όλοι μιλούν περί τετελεσμένου γεγονότος…
Α.Β.: Είναι μια μπόρα που θα περάσει ίσως…
Δ.Ρ.: Το εύχομαι. Πού οφείλεται όμως;
Α.Β.: Δεν θα σας πω.
Δ.Ρ.: Αγαπάτε τον άνδρα σας;
Α.Β.: Ο Δημήτρης είναι ένα πολύ καλό παιδί. Αν θέλει να τραβήξει το δρόμο του, δεν θα χαθεί. Είναι μεγάλος ηθοποιός. Τόσο μεγάλος, που ούτε ο ίδιος το υποψιάζεται. Είναι δεύτερος Βεάκης…
Δ.Ρ.: Μένει μαζί σας ή έφυγε από το σπίτι;
Α.Β.: Δεν θα σας το πω ούτε και αυτό…
Δ.Ρ.: Είχατε καλλιτεχνικές διαφωνίες μεγάλες;
Α.Β.: Ναι, πάντα είχαμε καλλιτεχνικές διαφωνίες, οι οποίες όμως πολλές φορές μας ωφελούσαν. Φέτος πολύ ήρεμα συμφωνήσαμε να βαδίσει ο καθένας χωριστά τον καλλιτεχνικό του δρόμο.
Δ.Ρ.: Μήπως και το συζυγικό;
Α.Β.: Ω, όχι, δεν θα σας πω τίποτε…

Αλίκη Βουγιουκλάκη: "Της αφαίρεσαν με ναζιστικό τρόπο το βρέφος της!"
Μια σοκαριστική αποκάλυψη έγινε για την αγαπημένη αείμνηστη ηθοποιό Αλίκη Βουγιουκλάκη.

Το «ματωμένο μυστικό» της αλησμόνητης εθνικής σταρ Αλίκης Βουγιουκλάκη, το τριών μηνών έμβρυο που φέρεται ότι έχασε έπειτα από ακατάσχετη αιμορραγία πάνω στο κότερο του τότε διαδόχου του ελληνικού θρόνου Κωνσταντίνου, με περίεργη νάρκωση και υπό αδιευκρίνιστες και σκοτεινές συνθήκες, ισχυρίζεται ότι γνωρίζει γνωστός τουριστικός πράκτορας των Αθηνών.

Ο 65χρονος σήμερα Φώτης Ζαραβέλης σπάει τον όρκο σιωπής που επιμένει ότι είχε δώσει στη μεγάλη ηθοποιό ένα πρωινό του 1960 στο αρχαίο θέατρο των Δελφών και δημοσιοποιεί αμφιλεγόμενα περιστατικά για την πολύκροτη σχέση, το θυελλώδες ερωτικό πάθος, την υποτιθέμενη κρυφή εγκυμοσύνη και «τη σκόπιμη απώλεια του παιδιού της πρωταγωνίστριας και του τέως βασιλιά».

Τις φοβερές αλλά και αδιευκρίνιστες σε πολλά σημεία αποκαλύψεις που υπογράφει αυτοπροσδιοριζόμενος ως «φίλος της γατούλας του ελληνικού κινηματογράφου» ο Ζαραβέλης είχε ζητήσει η ίδια η Αλίκη Βουγιουκλάκη να πληροφορηθεί η κοινή γνώμη, αλλά τουλάχιστον τρία χρόνια μετά το φυσικό ή απρόβλεπτο θάνατό της.

Εικόνες, διάλογοι και μαρτυρίες ξετυλίγονται μέσα από 238 καυτές σελίδες του βιβλίου «Απόρρητος φάκελος Αλίκη Βουγιουκλάκη, μια ζωντανή ανθρώπινη μαρτυρία». Είναι πλέον σίγουρο ότι το δημιούργημα του συγγραφέα θα προκαλέσει σάλο και σφοδρότατες αντιδράσεις, ιδίως από την πλευρά της οικογένειας της αείμνηστης ηθοποιού. Και θα αντιμετωπιστεί είτε σαν ένα ευφάνταστο μυθιστόρημα με αληθινούς ήρωες που θα ριχτεί στην πυρά με αναθεματισμούς είτε σαν μια σκληρή και πικρή ιστορία που θα απομυθοποιήσει πρόσωπα και φυσιογνωμίες που έζησαν στο πλευρό της αξέχαστης Αλίκης.

Εκείνο, πάντως, που θα προκαλέσει μεγαλύτερες συζητήσεις είναι η παραδοχή του Ζαραβέλη ότι όλα όσα έγραψε τα πληροφορήθηκε «και από τις παρακολουθήσεις των τηλεφώνων σημαντικών προσώπων της κυβέρνησης αλλά και εκδοτών, ναυάρχων, στρατηγών, εφοπλιστών και κοσμικών κύκλων της αθηναϊκής κοινωνίας. Την τηλεφωνική παρακολούθηση την πραγματοποίησα στο “Καστρί” και στο “Αμαλία”, όταν εργαζόμουν ως τηλεφωνητής στα εν λόγω ξενοδοχεία».

Για λογαριασμό ποιων σκοτεινών κύκλων έκανε τις υποκλοπές δεν μας λέει ο κ. Ζαραβέλης στο βιβλίο του, σε μια ιστορία που θυμίζει έντονα τον αρχικοριό Μαυρίκη και την πλούσια δράση του. Επίσης, στο βιβλίο δεν διευκρινίζεται (ένα από τα πολλά σκοτεινά του σημεία) εάν ο τότε διάδοχος του βασιλικού θρόνου της Ελλάδας Κωνσταντίνος είχε γνώση της υποστηριζόμενης από τον συγγραφέα εγκυμοσύνης της Αλίκης, εάν είχε πληροφορηθεί από την ηθοποιό τα ακριβή περιστατικά και αν συναίνεσε (πράγμα απίθανο) στην έκτρωση που ο Ζαραβέλης διηγείται.

«Μου έφαγαν με μπαμπεσιά το βρέφος της ζωής μου»
Σύμφωνα με τον συγγραφέα Φώτη Ζαραβέλη, η πιο συγκλονιστική γνωριμία της ζωής του που θα τη θυμάται μέχρι να κλείσει τα μάτια του έγινε τον Ιούλιο του 1960 στο ιστορικό ξενοδοχείο «Καστρί», το οποίο δεν υπάρχει σήμερα.

Εκεί που δούλευε ως σερβιτόρος για να βγάλει τα προς το ζην στην προσπάθεια που έκανε ως πρωτόβγαλτο επαρχιωτάκι για την επιβίωση και για μια θέση στον ήλιο της κοινωνίας. Ενα πεντακοσάρικο που του έβαλε στο χέρι ως πουρμπουάρ η ανερχόμενη ντίβα του θεάτρου και του σινεμά, που είχε νοικιάσει δωμάτιο στο ξενοδοχείο των επωνύμων της Πολιτείας, κι ένα ναζιάρικο νεύμα της την ώρα που της σέρβιρε το πρωινό ήταν αρκετά για να γίνουν φίλοι και για αρκετά χρόνια να μοιραστούν αμαρτωλά και ένοχα μυστικά.

Το πεντακοσάρικο δεν το πήρε τότε ο Ζαραβέλης από την Αλίκη γιατί τη θαύμαζε, εξασφάλισε όμως ένα μοναδικό ντοκουμέντο από την ψυχή της, όπως αφηγείται στο βιβλίο του. Κάποιες λιποθυμικές τάσεις της μεγάλης σταρ, η έντονη επιθυμία της για καλό φαγητό και δύο μήνες αργότερα, τον Οκτώβριο, μια παράξενη συναισθηματική συμπεριφορά αλλά κι ένα άσχημο μεθύσι που έκανε με λικέρ ένα βράδυ στο δωμάτιό της του κίνησαν τις υποψίες ότι αυτό το υπέροχο κορίτσι που σκορπούσε στον κόσμο γέλιο στην παράσταση «Ωραία μου κυρία» έκρυβε αβάσταχτο πόνο στην ψυχή της. Το προστατευτικό ενδιαφέρον του σερβιτόρου θέριευε κάθε μέρα που τη συναντούσε μετά τις πρόβες που έκανε η Αλίκη στο πλευρό του σπουδαίου θεατράνθρωπου Κώστα Μουσούρη.

«Το ναζιάρικο παιδικό της βλέμμα με το χαμογελαστό πρόσωπο και τα σπινθηροβόλα μάτια της ήταν τα προσόντα που έδιναν στη κυρία Βουγιουκλάκη το αξίωμα της ηθοποιού» γράφει με θαυμασμό για τη μούσα του ο Ζαραβέλης και ξετυλίγει σιγά-σιγά το μπερδεμένο νήμα πριν από τη μεγάλη αποκάλυψη. Η σταρ, ζαλισμένη εκείνο το βράδυ μετά τα λικέρ, είχε ξαπλώσει άσεμνα στο κρεβάτι της και άρχισε να φωνάζει: «…Πόρνοι, με προδώσατε, θα μου το πληρώσετε πολύ ακριβά». Κάποια στιγμή ξέσπασε σε αναφιλητά και καλούσε τη μητέρα της, τους αγίους και την Παναγία, γιατί «της έφαγαν με μπαμπεσιά το βρέφος της ζωής της».

Διαβάστε περισσότερα stories στο Youweekly.gr