Survivor 4: Όταν κάνει 20% τηλεθέαση ο Ατζούν παίρνει 80.000 ευρώ

Κάθε δέκα μονάδες πάνω προστίθενται 4.000 ευρώ

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Survivor 4: Όταν κάνει 20% τηλεθέαση ο Ατζούν παίρνει 80.000 ευρώ

Σίγουρος για την επιτυχία που θα διέγραφε στην τηλεθέαση το Survivor, πρέπει να ήταν ο Ατζούν Ιλιτζάλι όταν υπέγραφε την συμφωνία με τον ΣΚΑΙ για το reality επιβίωσης.

Αυτό τουλάχιστον δείχνει η αποκάλυψη της Real Life σχετικά με τις λεπτομέρειες του συμβολαίου, οι οποίες προβλέπουν κάτι σαν ρήτρα τηλεθέασης, καθώς υπάρχει ένα στάνταρ ποσό που αυξάνεται, όσο μεγαλώνει ανάλογα με τον κόσμο που παρακολουθεί το πρόγραμμα.

Πόσα λεφτά αναλογούν στον Ατζούν ανάλογα με τα ποσοστά τηλεθέασης του Survivor

Σύμφωνα λοιπόν με τα όσα έγιναν γνωστά, η βάση του επεισοδίου με μέση τηλεθέαση 20% στο δυναμικό κοινό, είναι οι 80.000 ευρώ. Τόσα είναι τα χρήματα που παίρνει η Acun Media...

Aν για παράδειγμα ένα επεισόδιο φτάσει το 30% (που μεταξύ μας όχι απλά το φτάνει αλλά το ξεπερνάει κιόλας), τότε το κόστος του εκτοξεύεται στις 120.000 ευρώ...

  • 80.000 ευρώ το στάνταρ ποσό
  • 40.000 ευρώ: 4.000 ευρώ επί 10 μονάδες τηλεθέασης.

Όπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς, όσο προχωράει το παιχνίδι, ο Ατζούν Ιλιτζάλι θέλει να κρατήσει ζεστό το κοινό και να μεγαλώσει το ενδιαφέρον του, αυξάνοντας παράλληλα και τα έσοδα που έχει.

Η πορεία και η ίδρυση της εταιρείας του Τούρκου επιχειρηματία Ατζούν Ιλιτζαλί

Το Νοέμβριο του 2015 οι δρόμοι του διασταυρώθηκαν με τον Έλληνα πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα, στη διάρκεια ενός ποδοσφαιρικού αγώνα. Οι δύο άντρες βρέθηκαν στις ίδιες κερκίδες στο παιχνίδι Τουρκία-Ελλάδα, στην Κωνσταντινούπολη.

Survivor Ατζούν Τσίπρας

Οι δυο τους συζήτησαν το ενδεχόμενο ίδρυσης τηλεοπτικού σταθμού στη χώρα μας ενόψει της διαπραγμάτευσης για τις τηλεοπτικές άδειες. Έτσι, εάν κάποιος προσπαθούσε να απαντήσει στο ερώτημα «τούρκος καναλάρχης με επτά γράμματα», θα κατέληγε στο επώνυμο Ilicali.

Ο ίδιος ο Ilicali δήλωνε αργότερα: «Θέλουμε να μπούμε στην ελληνική αγορά. Εμπιστεύομαι την Ελλάδα. Εμπιστεύομαι την ελληνική οικονομία και πρόθεσή μας είναι να επενδύσουμε στην Ελλάδα. Ετοιμαζόμαστε βέβαια για το διαγωνισμό, δεν ξέρουμε πόσο καιρό θα πάρει η διαδικασία αυτή. Στον τηλεοπτικό τομέα έχουμε φτάσει ως εταιρία σε πολύ καλό επίπεδο και στόχος μας είναι να δείξουμε στην Ελλάδα τις ικανότητές μας».

Σχετικά με τη συνάντηση που είχε με τον Αλέξη Τσίπρα σημείωνε:

«Το ξέρουν όλοι ότι συναντηθήκαμε. Βέβαια δεν μπήκαμε σε λεπτομέρειες, δεν αναλύσαμε το θέμα, αλλά του εκφράσαμε το ενδιαφέρον μας. Κι εκείνος μας ανέφερε πως θα γίνει ένας διαγωνισμός με διαφάνεια και θα έχουμε δικαίωμα να συμμετάσχουμε».

Προετοιμάζοντας το έδαφος, ο Ilicali φρόντισε να ιδρύσει τον Ιανουάριο το παρακλάδι του μιντιακού ομίλου ACUN MEDYA, με τον εν Ελλάδι διακριτικό τίτλο «ACUN MEDIA A.E.».