Τρίτη, 01 Δεκεμβρίου 2020 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Χαμός με την είδηση που κυκλοφόρησε για τα Lidl - Αφορά όλους τους πελάτες

Τι συνέβη;

Χαμός με την είδηση που κυκλοφόρησε για τα Lidl - Αφορά όλους τους πελάτες
FOOD NEWS 21.11.2020 07:47
Από Youweekly Team

Κανονικός χαμός έχει επικρατήσει εδώ και μερικές ώρες με μία πολύ σημαντική είδηση που έχει κυκλοφορήσει από τη γνωστή αλυσίδα καταστημάτων Lidl. Αν είστε κι εσείς πελάτης της, τότε σίγουρα το συγκεκριμένο ζήτημα σας αφορά.

Οι μέρες που βιώνουμε είναι σίγουρα πολύ δύσκολες και για το λόγο αυτό, τα καταστήματα Lidl θέλουν να βρίσκονται δίπλα στους καταναλωτές και να τους προσφέρουν όλα τα προϊόντα σε πολύ συμφέρουσες τιμές.

Αυτή είναι η είδηση που κυκλοφόρησε για τα Lidl και αφορά όλους τους πελάτες

Χθες κυκλοφόρησε το φυλλάδιο το οποίο ισχύει από τις 23/11 μέχρι και τις 28/11. Στο συγκεκριμένο φυλλάδιο μπορείτε να βρείτε προσφορές για τα πιο βασικά προϊόντα που χρειάζεται να έχει κάθε νοικοκυριό. Δείτε εδώ και μία ανακοίνωση που έκαναν τα Lidl μέσα στο lockdown.

Lidl φυλλάδιο 23.11

Δείτε εδώ αναλυτικά ολόκληρο το φυλλάδιο για την επόμενη εβδομάδα.

Χαμός με τα σούπερ μάρκετ Lidl - Έγινε διαδικτυακά γνωστό μόλις εχθές!

Εκτός από την απίστευτη κίνηση ανθρωπιάς που έκαναν πριν από λίγες ημέρες τα σούπερ μάρκετ Lidl μόλις εχθές, Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020, ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η ανοιχτή προς το κοινό δράση «Open Day SUP Free hackathon», η οποία πραγματοποιήθηκε απομακρυσμένα με τη χρήση εργαλείων τηλεδιάσκεψης.

Ο μαραθώνιος καινοτομίας SUP Free hackathon είναι η πρώτη δράση ανοιχτής καινοτομίας στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης», με την υποστήριξη της Lidl Ελλάς, σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιου Κ. Λασκαρίδη και την εταιρία τεχνολογίας και καινοτομίας Crowdpolicy, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Στόχος του μαραθωνίου καινοτομίας είναι η ενεργοποίηση της κοινωνίας και των επιχειρήσεων για τη δημιουργία πρωτότυπων εφαρμογών και λύσεων που αξιοποιούν την τεχνολογία, για να συμβάλλουν σε μία καθημερινότητα χωρίς πλαστικά μίας χρήσης.

Στο Open Day οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν για τη διαδικασία, τους στόχους και τις ενδεικτικές θεματικές περιοχές του μαραθωνίου καινοτομίας, τις προκλήσεις και τις προτάσεις για τον ψηφιακό μετασχηματισμό, με γνώμονα την καμπάνια «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης». Συμμετείχαν Startup εταιρίες, προγραμματιστές, ερευνητές, φοιτητές, επαγγελματίες, στελέχη επιχειρήσεων, στελέχη του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και του ευρύτερου δημοσίου τομέα και γενικά κάθε ενδιαφερόμενος για τις παγκόσμιες τάσεις και τον ψηφιακό μετασχηματισμό στον τομέα της αειφόρου ανάπτυξης και του περιβάλλοντος.

Κατά την έναρξη της εκδήλωσης, ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κωστής Χατζηδάκης, η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικής Υπευθυνότητας και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της Lidl Ελλάς και η Αγγελική Κοσμοπούλου, Εκτελεστική Διευθύντρια του Κοινωφελούς Ιδρύματος Α. Κ. Λασκαρίδη, απηύθυναν σύντομο χαιρετισμό και καλωσόρισαν τους συμμετέχοντες.

«Συγχαρητήρια στους διοργανωτές, στο Κοινωφελές Ίδρυμα Α.Κ. Λασκαρίδη και στη Lidl Eλλάς που συμμετέχει και στηρίζει αυτήν την προσπάθεια….και ακόμα περισσότερο συγχαρητήρια σε όλους τους νέους ανθρώπους που συμμετέχουν σε αυτήν την πρωτοβουλία», δήλωσε ο Υπουργός Κωστής Χατζηδάκης.

«Ο Μαραθώνιος Καινοτομίας SUP Free Hackathon είναι…η αντίληψη της συλλογικής προσπάθειας σε όλα τα επίπεδα. Φέρνουμε στο ίδιο περιβάλλον κάθε επιχείρηση, κάθε ερευνητή, νέο επιστήμονα, φοιτητή, που ψάχνεται και ψάχνει το καλύτερο αύριο. Στεκόμαστε μαζί, απέναντι στα πλαστικά μίας χρήσης. Κάνουμε μία δύσκολη αρχή, αλλά την κάνουμε συνεργατικά και συλλογικά», ανέφερε η Βασιλική Αδαμίδου.

«Η νομοθεσία προδιαγράφει το τέλος. Εμείς είμαστε εδώ σήμερα για να μιλήσουμε για την αρχή. Οι ιδέες στις οποίες επενδύουμε, ξεκινώντας από αυτόν τον Μαραθώνιο Καινοτομίας, είναι μία καινούρια αρχή. Ξέρουμε τι δεν θα ισχύσει μέχρι τώρα. Αυτό που μας είναι άγνωστο, και είναι συναρπαστικό ακριβώς επειδή μας είναι άγνωστο, είναι το καινούριο. Τα νέα υλικά, οι νέες ιδέες, οι νέες εφαρμογές…», είπε χαρακτηριστικά η Αγγελική Κοσμοπούλου.

Δείτε το βίντεο παρακάτω:

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Πελάτες προσοχή: 5η φορά στα χρονικά που η Lidl κάνει κάτι τέτοιο

Ανακοίνωση Lidl: Μέχρι τις 30 Νοεμβρίου δεν... - Πελάτες προσοχή!

TAGS
Share