Από 0,58 μέχρι 5 ευρώ - Απίστευτο 7ημερο προσφορών στον Σκλαβενίτη

Τρέξτε να προλάβετε

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Από 0,58 μέχρι 5 ευρώ - Απίστευτο 7ημερο προσφορών στον Σκλαβενίτη

Τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης πάντα είναι κοντά στον καταναλωτή γι' αυτό και κάθε εβδομάδα τρέχουν πολύ δυνατές εκπτώσεις σε διάφορα προϊόντα.

Αυτό το 7ήμερο μπορεί ο καταναλωτής να αγοράσει πράγματα από 0,50 λεπτά έως και 5 ευρώ.

Δείτε την λίστα εδώ.

Να τονίσουμε πως παρά το γεγονός πως όλα τα καταστήματα θα είναι ανοιχτά αυτή την Κυριακή 16/1, ο Σκλαβενίτης παραμένει πιστός στις αποφάσεις του και δεν θα ανοίξει τα σούπερ μάρκετ (δείτε εδώ τι είχε συμβεί το 2018 και καθιερώθηκε ο Σκλαβενίτης να μην ανοίγει ποτέ Κυριακές).

Μυθικές πωλήσεις για τον Σκλαβενίτη - Δείτε πόσα εκατομμύρια τζίρο έβγαλε το 2021

Το σύνολο της αγοράς οδηγεί ο Σκλαβενίτης, όντας ο μεγαλύτερος αυτή τη στιγμή παίκτης στην εγχώρια αγορά σούπερ μάρκετ, ο οποίος κατά πληροφορίες γράφει αύξηση πωλήσεων στο διάστημα Ιανουαρίου – Νοεμβρίου του 2021 στα επίπεδα του 5,5% σε σύγκριση με την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2020, αποτελώντας αυτή τη στιγμή τον μόνο παίκτη από τους μεγάλους της αγοράς που συνεχίζει να γράφει καθαρή ανάπτυξη πωλήσεων στη λιανική.

Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό ότι αυτό προκύπτει σε έναν μήνα όπως ο Νοέμβριος, που το σύνολο της αγοράς κινήθηκε σε πωλήσεις έντονα πτωτικά με βάση στοιχεία της Nielsen IQ, στα επίπεδα του -6,7% σε σύγκριση με τον Νοέμβριο του 2020.

Την ίδια στιγμή με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία για το δεκάμηνο του 2021, ο συνολικός των σούπερ μάρκετ ανήλθε στα 8.359.483.208 ευρώ, ενώ το αντίστοιχο δεκάμηνο του 2020 ο τζίρος ήταν 8.227.408.960 ευρώ, συνεπώς η ανάπτυξη της αγοράς υπολογίζεται στο +1,6%.

Ποιο είναι το μυστικό επιτυχίας του

Η άνοδος του Σκλαβενίτη είναι αποτέλεσμα κατά μεγάλο ποσοστό τόσο του γεγονότος ότι διατηρεί μεγάλες αίθουσες πώλησης, όπως είναι τα υπερμάρκετ που διατηρεί πανελλαδικά, τα οποία προσελκύουν τους καταναλωτές από την έναρξη της πανδημίας, δεδομένου ότι επιθυμία του κάθε πελάτη είναι να μπορεί να κινείται σε εγκαταστάσεις πωλήσεις που είναι ευρύχωρες, λόγω της ανασφάλειας που απορρέει από την εξάπλωση της νόσου Covid-19.

Συν τοις άλλοις ως αλυσίδα μετριέται αρκετά ψηλά στον δείκτη top of mind awareness, κάτι που σηματοδοτεί το γεγονός ότι αποτελεί κύρια επιλογή για αρκετούς καταναλωτές.

Ωστόσο αυτό που καθορίζει την άνοδο της αγοράς σε συνάρτηση με την άνοδο του Σκλαβενίτη, είναι το γεγονός ότι η αλυσίδα διατηρεί μερίδιο αγοράς που υπερβαίνει το 30%, έναντι περίπου 19% που είναι το μερίδιο του δεύτερου τη τάξει παίκτη στο οργανωμένο λιανεμπόριο, της ΑΒ Βασιλόπουλος.