«Σάρωσε» σε τηλεθέαση πρεμιέρα του Ράδιο Αρβύλα στον ΑΝΤ1

"Εξαφάνισαν" τον ανταγωνισμό

Αρθρογράφος: Νεφέλη Ντατσοπούλου
Νεφέλη Ντατσοπούλου
Youweekly Editor
«Σάρωσε» σε τηλεθέαση πρεμιέρα του Ράδιο Αρβύλα στον ΑΝΤ1

Το Ράδιο Αρβύλα έκανε χθες τη μεγάλη του επιστροφή στην τηλεόραση (δείτε εδώ την εντυπωσιακή έναρξη) και συγκεκριμένα στην πρώτη του τηλεοπτική στέγη, τον ΑΝΤ1. Η πρεμιέρα τους, όπως ήταν αναμενόμενο κατάφερε να "σαρώσει" σε νούμερα τηλεθέασης, τόσο στο δυναμικό κοινό όσο και στο γενικό σύνολο.

Η επιτυχημένη εκπομπή του Αντώνη Κανάκη, σημείωσε 20,6% στο δυναμικό κοινό, αφήνοντας κατά πολύ πίσω του το Άσε μας ρε Μαμά, που ενώ μας έχει συνηθίσει επίσης σε υψηλά ποσοστά έφτασε στο 13,7%.

Όσον αφορά στο γενικό σύνολο, η ομάδα του Αντώνη Κανάκη, με το καυστικό της χιούμορ και τα επιτυχημένα βίντεο που τόσο πολύ περίμενε το κοινό να έρθουν ξανά στην καθημερινότητά μας, σημείωσε κατά μέσο όρο 18,3% ενώ την ίδια στιγμή το Άσε μας ρε Μαμά, 12,4%.

Η τηλεθέαση που έκανε το Ράδιο Αρβύλα χθες (8/11) στον ΑΝΤ1

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

  • Ράδιο Αρβύλα – 18,2%
  • Άσε μας ρε μαμά – 12,4%
  • Χαιρέτα μου τον πλάτανο – 8,1%

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

  • Ράδιο Αρβύλα – 20,6%
  • Άσε μας ρε μαμά – 13,7%
  • Χαιρέτα μου τον πλάτανο – 5,9%

Αναλυτικά τα τέταρτα του Ράδιο Αρβύλα

  • 17
  • 19,2
  • 18,7
  • 27,5

Η αναφορά του Αντώνη Κανάκη για το Open - Τι δήλωσε;

Πρεμιέρα έκανε το βράδυ της Δευτέρας (8/11) η εκπομπή «Ράδιο Αρβύλα» μέσα από την τηλεοπτική συχνότητα του ΑΝΤ1. Μεταξύ άλλων, ο Αντώνης Κανάκης ανέφερε χαρακτηριστικά πως:

«Θέλουμε να στείλουμε τα φιλιά μας στους ανθρώπους του Open και σε όλους τους φίλους που δημιουργήσαμε εκεί. Ξέρετε ότι είμαστε πειραχτήρια.»

Έτσι λοιπόν το top 10 ξεκίνησε με φόρτσα τα γκάζια και τον Κυριάκο Μητσοτάκη που έγινε ιππότης Λάνσελοτ στη Ρόδο. Καράφλιασε το παρεάκι με τον τιμοκατάλογο των followers που χρεώνουν για «χρυσό» μία ανάρτηση στα προφίλ τους στα social media. «Σοβαρά μιλάμε;» είπε ο παρουσιαστής και πέρασε σε χιουμοριστικό βιντεάκι.