Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου 2022 | Επικοινωνία

Τηλεθέαση 21/3: Πως τα πήγε σε νούμερα η εκπομπή που βρίσκεται ο γιος του Γιώργου Παπαδάκη στο OPEN;

Δείτε αναλυτικά

Τηλεθέαση 21/3: Πως τα πήγε σε νούμερα η εκπομπή που βρίσκεται ο γιος του Γιώργου Παπαδάκη στο OPEN;
Τηλεθέαση 22.03.2022 10:45
Από Youweekly Team

Πρεμιέρα στο OPEN έκανε η εκπομπή Μέρα μεσημέρι με την Μαριόν, που παρουσιάζει η Μαριόν Μιχελιδάκη έχοντας στο πλευρό της τον γιο του Γιώργου Παπαδάκη, Φοίβο , την Μαριέλλα Σαββίδου, τον Γιάννη Μπούτο αλλά και το Αλέξανδρο Κλώσσα.

«Καλησπέρα σας! Καλώς ήρθατε και καλώς ήρθαμε και εμείς στο Open με την Άνοιξη. Από εδώ και πέρα, από εδώ από το Ανοιχτό Κανάλι θα τα λέμε κάθε μεσημέρι στις 2. Τι να πρωτοπώ εγώ για τη φιλοξενία σε αυτό το κανάλι. Η οικογένεια του Open μας καλοδέχτηκε από την πρώτη στιγμή. Όλοι έγιναν μία μεγάλη και ζεστή αγκαλιά για εμάς.

Κάθε μέρα θα τα λέμε εδώ, προσπαθώντας να βρούμε μία πιο θετική πλευρά στα πράγματα. Θα σας ενημερώνουμε για όλα όσα συμβαίνουν στον κόσμο και την Ελλάδα. Θέλω να ευχαριστήσω και εσάς από το σπίτι που επί μήνες μου στέλνετε μηνύματα και ευχές», είπε στα πρώτα της λόγια η παρουσιάστρια - δείτε το βίντεο.

Πως τα πήγε όμως σε τηλεθέαση η εκπομπή του OPEN

Σύμφωνα με τον πίνακα του δυναμικοί κοινού, η εκπομπή Μέρα μεσημέρι με την Μαριόν, σημείωσε 7,8% ενώ σε τέταρτο έφτασε μέχρι το 7,9.

Μεσημεριανή ζώνη

  • STAR: Shopping star 11,9
  • STAR: Αλήθειες με την Ζήνα 18,2
  • ALPHA: T-Live 10,1
  • ANT1: Ρουκ Ζουκ 18,5
  • ΣΚΑΙ: Καλό μεσημεράκι 12,9
  • ΜEGA: Ελένη 10,7
  • Mega: Live news 21,4
  • OPEN: Μέρα μεσημέρι με την Μαριόν 7,2

Τα τέταρτα

  • 9.8
  • 7.9
  • 5.6
  • 5.9
  • 7.5
  • 6.8
  • 8.1
  • 6.0

Γιατί έφυγε από την ΕΡΤ η Μιχελιδάκη

«Το κλικ έγινε γιατί ήρθε τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Είχαν περάσει αρκετοί μήνες άγονου διαλόγου, μετά την αιφνίδια, για μένα, διακοπή της εκπομπής που έκανα στην πρωινή ζώνη του σαββατοκύριακου. Η εκπομπή “Κάτι τρέχει με τη Μάριον” ξεκίνησε στο τέλος Οκτωβρίου του ’20 και μέσα σε εννιά μήνες έδειξε να έχει απήχηση στο κοινό με τη θεματολογία της, ανέβασε την τηλεθέαση αρκετά πάνω από τον μέσο όρο του καναλιού, στο 7,5%, και έδειχνε να έχει μια δυναμική, ώστε σε μια δεύτερη σεζόν να χτιστεί καλύτερα και να αποδώσει περισσότερο», είπε αρχικά η Μάριον Μιχελιδάκη στην Real και πρόσθεσε στη συνέχεια:

«Δεν συνέβη και δεν ήξερα τις αποφάσεις, μέχρι που επέστρεψα από διακοπές για προετοιμασία για τη νέα σεζόν. Θεώρησα άδικη τη συμπεριφορά απέναντί μου, μετά από τόσα χρόνια και τόση δουλειά».

Η Μάριον Μιχελιδάκη ανέφερε ακόμη: «Σε αυτό το κλίμα χτύπησε το τηλέφωνο και άκουσα την πρόταση για το Open από πρόσωπα που γνώριζα και εκτιμώ. Είχα τη διάθεση να ακούσω κι όσο το συζητούσα αποκτούσε μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Ένιωσα στήριξη, υπομονή στις αμφιταλαντεύσεις μου και έτσι γεννήθηκε μπροστά μου μια πρόκληση. Η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι πολύ των αλλαγών, αλλά τελικά, κάποιες φορές, αιφνιδιάζω και εμένα, όταν πρόκειται για μεγάλες αποφάσεις».

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Μάριον Μιχελιδάκη: Στον «αέρα» το trailer της εκπομπής της στο Open

Αλεξάνδρα Καϋμένου: «Κλείνω τα αυτιά μου σε αυτούς που λένε ότι πήρα την εκπομπή της...»

Share