Γειά σου: Πως τα πήγε σε τηλεθέαση η εκπομπή της Μαρίας Μπακοδήμου τη δεύτερη ημέρα μετά τις αλλαγές

Τι έδειξαν τα ποσοστά

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Γειά σου: Πως τα πήγε σε τηλεθέαση η εκπομπή της Μαρίας Μπακοδήμου τη δεύτερη ημέρα μετά τις αλλαγές

Με αλλαγές ξεκίνησε αυτό το Σαββατοκύριακο η εκπομπή Γειά σου, της Μαρίας Μπακοδήμου, με σκοπό να ανέβει η τηλεθέαση, καθώς από την ημέρα της πρεμιέρας σημειώνει συνεχώς μονοψήφια. Μετά τις δυο αποχωρήσεις, άλλαξε η ώρα προβολής, μεγάλωσε σε ώρα, ενώ πρόβαλλαν και θέματα ενημέρωσης.

Μάλιστα, είχαμε και μια νέα προσθήκη στην ομάδας της. Ο λόγος για τον Ισίδωρο Φίκαρη, ο οποίος είναι δημοσιογράφος που έχει πάρει συνεντεύξεις από μεγάλα ονόματα του χώρου της τηλεόρασης.

«Γεια σου, γεια σου! Καλό μεσημέρι, καλό απόγευμα! Αλλάξαμε ώρα, στις 15:00 από σήμερα. 15:00 με 17:30, το “Γεια σου” θα είναι μαζί σας», είπε αρχικά «Που να το περίμενα ότι τόσα χρόνια κάνοντας ψυχαγωγία, θα έρθει η ώρα να ξεκινήσω την εκπομπή με μια ψυχολόγο κι έναν πρόεδρο αστυνομικών γιατί η επικαιρότητα είναι μαύρη κι άραχνη, θα έλεγα», είπε στα πρώτα της λόγια η παρουσιάστρια.

Πως τα πήγε όμως σε τηλεθέαση η εκπομπή Γειά σου της Μαρίας Μπακοδήμου;

Συγκεκριμένα, σημείωσε 8,1% ενώ σε τέταρτο κατάφερε να φτάσει μέχρι και το 12,8. Μπορεί να έκανε ξανά μονοψήφια, ωστόσο, ήταν το πρώτο Σαββατοκύριακο αλλαγών και σίγουρα από το επόμενο μπορεί να δει άνοδο.

Μεσημεριανή ζώνη

  • ΣΚΑΙ: Γεια σου 8.1
  • STAR: DOT 6.6
  • STAR: Ο τρελός τα έχει 400 12,9
  • ALPHA: Kitchen Lab 11.4
  • ALPHA: Καλύτερα δε γίνεται 12.9
  • MEGA: Fishy 11.2
  • MEGA: Η κόμισσα της φάμπρικας 8,2
  • ΑΝΤ1: Superstore 2.0
  • ΕΡΤ: Τα καλύτερα μας χρόνια (Ε) 3.6

Τα τέταρτα

  • 6.1
  • 8.9
  • 5.8
  • 8.8
  • 8.8
  • 9.0
  • 12.8
  • 9.4
  • 7.3
  • 8.1
  • 4.5

Προσοχή: Τα παραπάνω στοιχεία τηλεθέασης δεν είναι καθαρά αλλά κατά προσέγγιση και απεικονίζουν ενδεικτικά την χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων όλων των καναλιών. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.