Τηλεθέαση 25/11: Ανατροπή στην πρωινή ζώνη - Σημείωσε 17,2% και ισοπέδωσε τον ανταγωνισμό

Απίστευτο! Δεν το περίμενε κανείς

Ελένη Ζουγανέλη
Youweekly Editor
Τηλεθέαση 25/11: Ανατροπή στην πρωινή ζώνη - Σημείωσε 17,2% και ισοπέδωσε τον ανταγωνισμό

Μια τεράστια ανατροπή είχαμε στην πρωινή ζώνη, καθώς εκπομπή από εκεί που δεν το περίμενε κανείς, σημείωσε 17,2% τηλεθέαση, αφήνοντας κατά πολύ πίσω της τις υπόλοιπες ανταγωνιστικές εκπομπές που έπαιζαν απέναντι της.

Αυτή η εκπομπή σημείωσε 17,2% τηλεθέαση

Ο λόγος για το Πρωινό του ΑΝΤ1 που παρουσιάζει φέτος για πρώτη φορά μόνος του, ο Γιώργος Λιάγκας, έχοντας στο πάνελ έμπειρους δημοσιογράφους, όπως η Φωτεινή Πετρογιάννη και ο Τάσος Τεργιάκης.

Η εκπομπή ωστόσο φέτος, έχει αλλάξει πολύ ύφος, αφού προβάλλει περισσότερο θέματα ενημερωτικού περιεχομένου. Μάλιστα, από την Δευτέρα 21/11 που το Πρωινό μειώθηκε σε ώρες (αφού πλέον ολοκληρώνεται στις 11:30) λόγω του Μουντιάλ και προβάλει αποκλειστικά ενημερωτικές εξελίξεις, έχει ανέβει αρκετά σε νούμερα - δείτε εδώ.

Χθες 25/22 λοιπόν, σημείωσε 17,2% τηλεθέαση, αφήνοντας πίσω του την Super Κατερίνα στον ALPHA που έκανε 14,2% και το Πάμε Δανάη στο Mega που έκανε 10,7%. Τα υπόλοιπα προγράμματα σημείωσαν μονοψήφια.

Τηλεθέαση πρωινής ζώνης

Πρωινή ζώνη

  • MEGA: Πάμε Δανάη 10,7
  • OPEN: Ποιος είναι πρωινιάτικα 4,2
  • ALPHA: Super Κατερίνα 14,2
  • ΑΝΤ1: Το Πρωινό 17,2
  • ΣΚΑΙ: Πρωινό Μας 7,5
  • Breakfast at star: 6,4
  • ΑΝΤ1: OYALIA - IRAN 14,4

Τα τέταρτα του Πρωινού του ΑΝΤ1: 19.9 - 23.4 - 19.5 - 21.3 - 17.0 - 17.2 - 16.2 - 12.2 - 8.1

Τα τέταρτα του Super Κατερίνα: 13.9 - 16.8 - 14.4 - 19.2 - 15.2 - 11.7 - 14.4 - 14.5 - 13.8 - 11.1 - 13.2 - 12.5

Να σημειωθεί πως το Πρωινό θα επιστρέψει και πάλι στην κανονική του ροή μετά την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου του Μουντιάλ - δείτε εδώ πότε.

Προσοχή: Τα παραπάνω στοιχεία τηλεθέασης δεν είναι καθαρά αλλά κατά προσέγγιση και απεικονίζουν ενδεικτικά την χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων όλων των καναλιών. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.