Έδωσαν σκληρή μάχη για το βάθρο της τηλεθέασης (9/2) - Τι συνέβη με Γη της Ελιάς, Σασμό, MasterChef και Survivor All Star

Ο κακός χαμός!

Στέλλα Μούτσιου
Youweekly Editor
Έδωσαν σκληρή μάχη για το βάθρο της τηλεθέασης (9/2) - Τι συνέβη με Γη της Ελιάς, Σασμό, MasterChef και Survivor All Star

Το βράδυ της Πέμπτης 9/2 επικράτησε ένα χάος όσον αφορά τις σειρές και τα ριάλιτι που προβάλλονταν στην τηλεόραση και αυτό φάνηκε από τα νούμερα τηλεθέασης που σημείωσε το κάθε κανάλι. Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά την prime time ζώνη οι σειρές που ήταν απέναντι ήταν ο Σασμός και η Γη της Ελιάς, ενώ τα ριάλιτι δεν ήταν άλλα πέρα από το MasterChef και το Survivor All Star (δείτε εδώ με πόσα λεφτά αποχώρησε χθες ο Σώζων Παλαίστρος Χάρος).

Πρόκειται για τέσσερεις πολύ δυνατές επιλογές, με τις δύο σειρές να είναι πολύ αγαπητές στο κοινό, καθώς δεν είναι η πρώτη χρονιά προβολής τους, επομένως έχουν αποκτήσει πιστούς τηλεθεατές, ενώ τα δύο ριάλιτι μπήκαν στο παιχνίδι πριν από λίγους μήνες. Το Survivor All Star ξεκίνησε πολύ δυναμικά, αφού έπαιζε μόνο του, αγγίζοντας μέχρι και 40άρια, με το ΣΚΑΪ να "τρίβει τα χέρια του", ωστόσο φαίνεται πως πλέον κινείται γύρω στο 20% με μικρές αποκλείσεις.

Σασμός, Γη της Ελιάς, MasterChef και Survivor All Star στο παιχνίδι της τηλεθέασης (9/2)

Το MasterChef, από την άλλη πλευρά, ξεκίνησε με μονοψήφια, προκαλώντας μία μικρή απογοήτευση στο STAR που έχει επενδύσει τόσα για να το βγάλει στον αέρα, αλλά φαίνεται πως, στην τρίτη εβδομάδα προβολής του πια, έχει αρχίσει να ανεβαίνει.

Εν τέλει την πρωτιά πήρε ο Σασμός, με το Survivor All Star να ακολουθεί με μικρή διαφορά, ενώ η Γη της Ελιάς και το MasterChef είχαν μόλις 0,2% απόκλιση το ένα με το άλλο.

  • ALPHA: Σασμός 22,3%
  • MEGA: Γη της Ελιάς 15,7%
  • STAR: MasterChef 15,5%
  • ΣΚΑΪ: Survivor All Star 19,8%

Προσοχή: Τα παραπάνω στοιχεία τηλεθέασης δεν είναι καθαρά αλλά κατά προσέγγιση και απεικονίζουν ενδεικτικά την χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων όλων των καναλιών. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.