"Χαμός" σε ΑΝΤ1 και ALPHA - Τα πάνω κάτω με τον Γιώργο Λιάγκα και την Κατερίνα Καινούργιου! Τα νούμερα μίλησαν

Αναλυτικά τα ποσοστά του δυναμικού κοινού για το Πρωινό και την Super Κατερίνα

Στέλλα Μούτσιου
Youweekly Editor

Ξημέρωσε Τετάρτη 29/3 και στα χέρια μας εδώ στο youweekly.gr έφτασαν τα νούμερα τηλεθέασης των καναλιών. Πέρα από την απογοήτευση που "έφαγε" ο Ατζούν Ιλιτζαλί (δείτε εδώ γιατί), αξίζει να παρατηρήσει κανείς τι συνέβη στην πρωινή ζώνη, όπου για άλλη μία φορά τη μάχη για το βάθρο της νίκης την έδωσε η Κατερίνα Καινούργιου με τον Γιώργο Λιάγκα.

Οι δυο τους κονταροχτυπιούνται καθημερινά για να καταφέρουν να πάρουν την πρωτιά. Πολλές φορές είναι οι στιγμές που έχουμε δει την παρουσιάστρια του ALPHA να "κερδίζει", όμως δεν είναι λίγες και εκείνες που ο παρουσιαστής του ΑΝΤ1 της έχει "κλέψει" τη θέση. Όσο τα Τέμπη ήταν στην επικαιρότητα, το Πρωινό είχε καταφέρει να κρατήσει το κοινό, όμως λίγες ημέρες αργότερα το Super Κατερίνα μπήκε ξανά στο παιχνίδι και μάλιστα πολύ δυναμικά.

Ο νικητής της τηλεθέασης της πρωινής ζώνης για την Τρίτη 28/3

Αυτή τη φορά, όμως, νικητής βγήκε ο Γιώργος Λιάγκας, ο οποίος στο δυναμικό κοινό σημείωσε 17,7%, ενώ εκείνη έμεινε πίσω με πολύ μικρή διαφορά στο 16,0%. Τα χθεσινά νούμερα βέβαια ήταν αρκετά διαφορετικά και σίγουρα ταρακούνησαν την Κατ Κεν.

Τα ποσοστά τηλεθέασης του Πρωινού

  • 11,8
  • 17,1
  • 18,2
  • 20,2
  • 20,0
  • 18,7
  • 18,6
  • 18,5
  • 20,3
  • 20,2
  • 17,5
  • 14,9
  • 14,7

Τα ποσοστά τηλεθέασης του Super Κατερίνα

  • 14,0
  • 9,2
  • 13,8
  • 13,0
  • 18,4
  • 17,2
  • 18,8
  • 19,4
  • 21,0
  • 16,7
  • 16,1
  • 14,0

Πρωινή ζώνη

  • ΣΚΑΪ: Πρωινό Μας 11,8
  • ALPHA: Super Κατερίνα 16,0
  • ΑΝΤ1: Πρωινό 17,7
  • STAR: Breakfast@star 4,6
  • OPEN: Ποιος είναι πρωινιάτικα 6,8
  • MEGA: Πάμε Δανάη 8,2

Προσοχή: Τα παραπάνω στοιχεία τηλεθέασης δεν είναι καθαρά αλλά κατά προσέγγιση και απεικονίζουν ενδεικτικά την χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων όλων των καναλιών. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.